adult-g9037b27df-1920.jpg

Dystrybutorzy i kupcy z Azji na targach Slavic B2Beauty

17 maja 2022
Branża beauty najszybszy wzrost odnotowuje na rynku azjatyckim. Właśnie dlatego w czerwcowych kontraktacjach Slavic B2Beauty nie zabraknie przedstawicieli tej części świata. Dystrybutorzy i kupcy ze Wschodu pojawią się w Targach Kielce by nawiązać kontakty biznesowe i poznać szeroką gamę produktów kosmetycznych i farmaceutycznych z Polski i Europy.

Największym krajem Azji Środkowej pod względem ludności jest Uzbekistan, a to przekłada się na dynamiczny rozwój wielu sektorów gospodarki, w tym rynku kosmetycznego. Ten w ostatnich latach najszybciej rozwijał się właśnie w krajach Azji, która z uwagi na populację przekraczającą 4,5 mld mieszkańców oraz wzrost urbanizacji jest największym rynkiem kosmetycznym na świecie. Zeszłoroczne dane pokazują, że właśnie Uzbekistan, obok Kazachstanu, Szwajcarii, czy Mołdawii, był jednym z najdynamiczniej rozwijających się kierunków sprzedaży polskich kosmetyków.

Wśród dystrybutorów swoją obecność 21 i 22 czerwca w Centrum Kongresowym Targów Kielce potwierdzili przedstawiciele takich firm jak:

  • Ulug'bek LTD, Carrefour Uzbekistan, Asia Pharm, Lee Co LLC, Mir Bakaleya, Valli Forecourts z Uzbekistanu
  • Association of Beauty Industry, Convex, IP Khmura, Too PKCB Tomiris, Cosmetics Corporation z Kazachstanu
  • Borytabasova/Optovye, Eraliyer /Optovye, Evon Kirgizstan Oficial, Konokbayeva/Optovye, Osso Shtuchki z Kirgistanu
  • Proshop, Super-Pharm z Izraela
  • Safeline Group International, Cosmotrade Qatar z Kataru
  • Shins, FMM Cosmetics&Toiletries z Malezji

Azjatyckie firmy biorąca udział w czerwcowym wydarzeniu zajmują się dystrybucją m.in.: kosmetyków do makijażu, paznokci, make-upu, pielęgnacji ciała i włosów i suplementów diety. Maj to ostatni moment, aby producenci z Polski i Europy zgłaszali się do udziału w Slavic B2Beauty i zyskali możliwość zaprezentowania swoich produktów największym przedstawicielom azjatyckich firm dystrybucyjnych w branży kosmetycznej i farmaceutycznej.

(ŁK)

Polecane aktualności
23 czerwca 2022
W środę zakończyły się dwudniowe kontraktacje branży kosmetycznej i farmaceutycznej, ale część z dystrybutorów nadal eksploruje region świętokrzyski. W czwartek kilkunastu zagranicznych kupców wzięło udział w wizycie studyjnej w Kieleckim Parku Technologicznym.
22 czerwca 2022
Piotr Snopek z firmy Paszport do Eksportu był prelegentem podczas drugiego dnia prezentacji towarzyszących kontraktacjom Slavic B2Beauty. W swoim wystąpieniu poruszał on tematy związane z finansowaniem działań eksportowych.
22 czerwca 2022
O warunkach, jakie polskie firmy muszą wypełnić, by móc sprzedawać kosmetyki na rynku malezyjskim szczegółowo mówił podczas prelekcji w trakcie Slavic B2Beauty Khairul Ridhwan bin Zahardin, Business Development Manager z  Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
21 czerwca 2022
Spotkania biznesowe dystrybutorów i kupców z producentami kosmetyków i farmaceutyków to nie jedyne punkty w programie Slavic B2Beauty. Równocześnie z nimi w Sali Omega trwają ciekawe prelekcje i prezentacje. Jedną z nich przeprowadziła firma Wastech Recycling.
21 czerwca 2022
Owocnych rozmów biznesowych życzył 60 kupcom z 20 krajów i 32 wystawcom prezes zarządu Targów Kielce dr Andrzej Mochoń uroczyście otwierając pierwsze kontraktacje dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. Lidia Lukowska z Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego zaznaczała, że co drugi kosmetyk z Polski trafia na eksport. Branża kosmetyczna rośnie więc w siłę i szuka kolejnych rynków eksportowych.
20 czerwca 2022
Uroki krajobrazu naszego regionu na zdjęciach kielczanina Piotra Michalca będą oglądać przedsiębiorcy z całego świata, którzy wezmą udział w Kontraktacjach dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty.
20 czerwca 2022
Już od niedzieli do Kielc przyjeżdżają przedstawiciele firm z różnych stron świata, by wziąć udział w Kontraktacjach dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. W poniedziałek goście z Malezji i Uzbekistanu wybrali się na wycieczkę po mieście.
20 czerwca 2022
Koncepcje produktów powstały dzięki inspiracji rodzimą naturą, mocą roślinnych składników, ale też historyczną witalnością i siłą wywodzącą się ze słowiańskich tradycji.