Aktualności

„Jak dbać o dobre doświadczenia pracowników na każdym etapie zatrudnienia” podpowie w trakcie Business Forum Katarzyna Dziadkowska
Posiadająca 14-letnie doświadczenie w zawodzie rekruterka będzie jednym z wielu prelegentów Business Forum. W swojej pracy wspiera właścicieli małych i średnich firm w rekrutacji i rozwoju personelu. Projektuję narzędzia HR, które służą i ludziom i organizacjom. Jej Klientami najczęściej są te organizacje, które nie posiadają własnych działów HR, ale chcą rekrutować lepiej i budować swój wizerunek na rynku pracy oraz wśród swoich pracowników.
Sama o sobie lubi mówić, że robi "ludzki" HR - oparty o wartości, skoncentrowany na ludziach, ich potrzebach i motywacjach. Jest również współorganizatorką inicjatywy #BiznesMamy i działam na rzecz kobiet, które łączą życie zawodowe (etat, własny biznes) z wychowaniem. Współtworzy przestrzeń, w której mogą dzielić się wiedzą, doświadczeniem, pomysłami, wspierać i nawiązywać nowe relacje.
Prywatnie jest miłośniczką kawy i wszystkiego, co związane z jedzeniem (gotowanie, smakowanie, czytanie o jedzeniu, oglądanie programów kulinarnych, podróżowanie przez doświadczanie nowych smaków). Gdyby połączyć te kilka obszarów jej życia, śmiało możnaby ją nazwać kucharzem HR - choć niewidocznym dla restauracyjnych gości, w ogromnej mierze wpływa na wizerunek i ocenę firmy.
(ŁK)