Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.
Jeśli chcecie zapoznać się z szeroką ofertą oryginalnych artykułów papierniczych koniecznie zerknijcie w portfolio firmy Henry. Znajdziecie tam karnety okolicznościowe całoroczne i sezonowe, zaproszenia na najważniejsze wydarzenia okolicznościowe, plakaty czy podkłady – a wszystko to w przystępnej cenie.
Henry jest małą, ale rozpoznawalną na rynku polską firmą z własnym kapitałem. Do swoich projektów zatrudnia rodzimych artystów, którzy gwarantują najwyższą jakość, autorską grafikę i selekcjonowane projekty najwyższej jakości.
Pracownicy dbają o unikalność projektów, dlatego do współpracy zapraszani są najlepsi polscy ilustratorzy, którzy dzielą pasję tworzenia pięknych rzeczy. Firma śledzi aktualne trendy i nieustannie rozwija się, poszerzając ofertę o nowe produkty. Produkty marki Henry znajdziecie w dobrych księgarniach i wybranych sklepach w galeriach handlowych.
Pochodząca z Nowego Jorku ekspertka i specjalistka od zabawek Rayne Rice podzieliła się swoimi przewidywaniami na temat nadchodzących trendów w 2023 roku. Spotkanie miało miejsce podczas targów KIDS' TIME.
Trzeciego dnia targów Kids' Time, na stoisku firmy Marko, podpisano umowę o kolejnych latach współpracy między dotychczasowym Partnerem Strategicznym targów Kids' Time, a Targami Kielce. Umowę parafowali właściciel firmy Marko Janusz Musioł i Prezes Targów Kielce Andrzej Mochoń.
Możliwości, jakie daje producentom raport o rynku zabawek zaprezentował podczas targów Kids’ Time w Kielcach Paweł Szmidt, menedżer ds. rozwoju rynkowego w firmie badawczej RMD Research. – Dane, które podajemy, nie stanowią żadnej estymacji, to suma sprzedaży towarów. Nie ma więc błędu oszacowania – podkreśla.
Spotkania z przedstawicielami takich marek jak Mattel i ELC oraz porady od radców prawnych specjalizujących się w branży zabawek. Drugi dzień targów KIDS' TIME owocował w wiele wartościowych wydarzeń.
Po raz pierwszy podczas Targów KIDS’ Time odbyła się Strefa Targowych Debiutów, w której zaprezentowało się 9 firm oferujących innowacyjne produkty z branży dziecięcej. Wśród debiutów pojawiły się m.in. nianie elektroniczne, zdalnie sterowane huśtawki, samopodgrzewająca się butelka, podnóżki do samochodu, edukacyjne gry planszowe oraz stroje do chrztu i komunii. Targi KDS’ Time potrwają jeszcze do piątku, 24 lutego.
Przed nami kolejny dzień, który zapowiada się naprawdę interesująco. Dziś do głosu dojdą debiutanci, którzy pojawią się na Speech Arenie o godzinie 11.00. Później, jak zwykle, wiele interesujących prelekcji ekspertów.
Nagrody KIDS’ TIME STAR to już tradycja. Co roku najlepsi producenci artykułów dla niemowląt czy starszych dzieci, wózków, fotelików, a także produktów dla rodziców walczą o nagrodę przyznawaną przez komisję konkursową złożoną z ekspertów.