KidsTime23-FB-1200x1200px-Prelegenci-Maciejak.png

Dominika Maciejak – specjalistka od sprzedaży stacjonarnej i internetowej

17 stycznia 2023
Trenerka i konsultantka specjalizująca się w handlu detalicznym będzie kolejną prelegentką Business Forum. W swojej prezentacji mówić będzie, jak zaplanować, zbudować i wdrożyć doskonałą obsługę klienta, co przekłada się na pozyskiwanie lojalnych kontrahentów i wzmacnia pozycję firmy na rynku.

Dominika Maciejak chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem podczas warsztatów i treningów on-the-job, dotykając zagadnień związanych ze strategią, sprzedażą, jakością obsługi klienta, zarządzaniem personelem oraz customer experience. W codziennej pracy wspiera sprzedawców, przedsiębiorców i startupy. Prowadzi działania doradcze, strategiczne nakierowane na poprawę funkcjonowania firm. Definiując bieżącą sytuację placówki, dobierając odpowiednie narzędzia doprowadza do pożądanej zmiany.

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży w różnych branżach – turystycznej, informatycznej i nieruchomości mieszkaniowych komercyjnych, oraz w branży szkoleniowej. Jak sama mówi, kwintesencją jej podejścia do biznesu jest cytat Alberta Einsteina: „Kreatywność to inteligencja, która dobrze się bawi”. Od ponad 8 lat prowadzi jeden z pierwszych blogów poświęconych branży retail. Napisała kilkadziesiąt eksperckich artykułów dla wielu branżowych pism. To doświadczenie i kompetencje sprawiły, że Skillpoint z bloga „po godzinach” stał się pełnoprawną marką i firmą.

(ŁK)

Polecane aktualności
24 lutego 2023
Pochodząca z Nowego Jorku ekspertka i specjalistka od zabawek Rayne Rice podzieliła się swoimi przewidywaniami na temat nadchodzących trendów w 2023 roku. Spotkanie miało miejsce podczas targów KIDS' TIME.
24 lutego 2023
Trzeciego dnia targów Kids' Time, na stoisku firmy Marko, podpisano umowę o kolejnych latach współpracy między dotychczasowym Partnerem Strategicznym targów Kids' Time, a Targami Kielce. Umowę parafowali właściciel firmy Marko Janusz Musioł i Prezes Targów Kielce Andrzej Mochoń.
24 lutego 2023
Możliwości, jakie daje producentom raport o rynku zabawek zaprezentował podczas targów  Kids’ Time w Kielcach Paweł Szmidt, menedżer ds. rozwoju rynkowego w firmie badawczej RMD Research. – Dane, które podajemy, nie stanowią żadnej estymacji, to suma sprzedaży towarów. Nie ma więc błędu oszacowania – podkreśla.
23 lutego 2023
Spotkania z przedstawicielami takich marek jak Mattel i ELC oraz porady od radców prawnych specjalizujących się w branży zabawek. Drugi dzień targów KIDS' TIME owocował w wiele wartościowych wydarzeń.
23 lutego 2023
Po raz pierwszy podczas Targów KIDS’ Time odbyła się Strefa Targowych Debiutów, w której zaprezentowało się 9 firm oferujących innowacyjne produkty z branży dziecięcej. Wśród debiutów pojawiły się m.in. nianie elektroniczne, zdalnie sterowane huśtawki, samopodgrzewająca się butelka, podnóżki do samochodu, edukacyjne gry planszowe oraz stroje do chrztu i komunii. Targi KDS’ Time potrwają jeszcze do piątku, 24 lutego.
23 lutego 2023
Przed nami kolejny dzień, który zapowiada się naprawdę interesująco. Dziś do głosu dojdą debiutanci, którzy pojawią się na Speech Arenie o godzinie 11.00. Później, jak zwykle, wiele interesujących prelekcji ekspertów.
22 lutego 2023
13. edycja targów branży zabawkarskiej KIDS’ TIME nie zawiodła, jeśli chodzi o merytoryczną wiedzę dotyczącą sektora zabawek.
22 lutego 2023
Nagrody KIDS’ TIME STAR to już tradycja. Co roku najlepsi producenci artykułów dla niemowląt czy starszych dzieci, wózków, fotelików, a także produktów dla rodziców walczą o nagrodę przyznawaną przez komisję konkursową złożoną z ekspertów.