642k1950-20231115-TargiKielce-Marek-Wlasnych.jpg
Targi Marek Własnych w 2024 roku odbędą się w dniach 6-7 listopada.

6. edycja Targów Marek Własnych zaplanowana na 6 i 7 listopada 2024! Będą wydarzenia dla branży mięsnej

02 stycznia 2024
Targi Marek Własnych w listopadzie 2024 ponownie staną się miejscem prezentacji produktów oraz platformą rozmów dla producentów i dystrybutorów marek własnych z przedstawicielami sieci handlowych z różnych krajów. Wydarzenie staje się istotnym czynnikiem rozwoju współpracy krajowej i międzynarodowej. Wzbogacone zostanie o aktywności wpierające branżę mięsną.

Podczas ostatnich targów około 50 wystawców z Polski, Europy i Stanów Zjednoczonych nawiązało ważne relacje biznesowe z przedstawicielami takich sieci jak Intermarché, Bricomarché, Auchan, Stokrotka, Polska Grupa Zakupowa Kupiec, Chorten, Gram Market i Spiżarnia Wholesaler.


Dynamiczność i intensywność wydarzenia usatysfakcjonowały większość wystawców na tyle, że już drugiego dnia deklarowali udział w edycji 2024. Liczni podkreślają, że znaczenie miała kontraktacyjna forma wydarzenia. Każdy z uczestników otrzymał kalendarz spotkań, dzięki któremu rozmawiał z interesującymi go podmiotami. Targi w 2024 roku również przybiorą taką formę, umożliwiając efektywne korzystanie z potencjału spotkań.


Atutem Targów Marek Własnych są wydarzenia towarzyszące, takie jak kongresy i konferencje. Dyskusje i prelekcje z udziałem ekspertów branży mają zdecydowany wpływ na jej rozwój. Marek Bielski, wydawca miesięcznika „Rzeźnik polski”, należącego do Gemini Group, już potwierdził ponowną organizację konkursu Smak Jakości® oraz obrad pod nazwą Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego.
Konkurs Smak Jakości® będzie okazją do rozpoczęcia lub zacieśnienia relacji z sieciami handlowymi. Przypomnijmy, do premierowej edycji około 20 firm zgłosiło 80 produktów. Spośród nich przedstawiciele sieci handlowych Eurocash, Specjał, King, Auchan oraz Intermarche wybrali zwycięzców w różnych kategoriach.

Z kolei podczas spotkania „Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” została przekazana specjalistyczna wiedza. - Nie każdy do końca wie, jakie warunki należy spełnić, żeby dostać się ze swoimi produktami do sieci handlowych. Często już po podjęciu pewnego rodzaju kroków do tej współpracy jednak nie dochodzi. Brakuje wymiany wymagań czy oczekiwań każdej ze stron, a to spotkanie rozwiązuje wiele kwestii i ułatwia współpracę w przyszłości - mówił Marek Bielski, wydawca miesięcznika „Rzeźnik polski”.

W czasie ostatniej edycji Targów Marek Własnych odbyły się także dwudniowy Kongres Ekspansywnych Eksporterów oraz Forum Marek Własnych. Pierwsze z wydarzeń było okazją do zdobycia wiedzy o tym, jak poruszać się na wielu rynkach zagranicznych, zaś drugie odpowiedziało na kluczowe zagadnienia związane z wprowadzaniem marek własnych do sprzedaży. Zorganizowała je firma Ewa-Bis.

Targi Marek Własnych stanowią zatem nie tylko miejsce owocnych negocjacji, ale także inspirującego rozwoju biznesowego i budowania trwałych relacji handlowych. Szósta edycja zaplanowana na 6 i 7 listopada 2024 roku obiecuje kontynuację tego trendu w Targach Kielce.

Więcej na targikielce.pl/future-private-labels

/MŚ/

 

 

Polecane aktualności
26 kwietnia 2024
Marki własne zyskują coraz większe uznanie wśród polskich konsumentów, co wynika z raportu BehaviourChange opracowanego przez Consumer Panel Services GfK. Marki własne zwiększyły swój udział rynkowy o 1,3 pkt proc. w 2023 r., osiągając już 22,6%.
05 kwietnia 2024
Jednej z najbardziej perspektywicznych imprez targowych nadchodzących lat Targom Marek Własnych już tej jesieni towarzyszyć będzie wydarzenie o roboczej nazwie ,,XPand from MENA to CEE”.
22 marca 2024
Zaangażowanie trzech ważnych dla branży podmiotów w organizację Targów Marek Własnych dowodzi rosnącego znaczenia wydarzenia dla rynku. Tegoroczna edycja znów stanie się platformą przełomowych rozmów i kluczowych porozumień, a także miejscem inspirujących dyskusji.
06 grudnia 2023
Fabryka Cukierków Pszczółka, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno, Młyny Stoisław, Polskie Przetwory Włocławek, Zamojskie Zakłady Zbożowe zaprezentowały ofertę pod produkcję marek własnych 15  i 16 listopada w Targach Kielce. – Są powody do satysfakcji – mówi Artur Krzeszowiak z KGS.
30 listopada 2023
– Polacy coraz częściej sięgają po produkty marek własnych ze względu na dobry stosunek jakości do ceny. Przyszły rok może być kolejną szansą rozwoju tego sektora – przekonywał w trakcie Forum Marek Własnych w Targach Kielce Przemysław Korotusz, Junior Analytics Consultant, Retail Services NielsenIQ. Ich udział w sprzedaży dyskontów stanowi obecnie ponad 43%.
16 listopada 2023
Różnorodność ofert producentów z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii, Stanów Zjednoczonych na Targach Marek Własnych jest imponująca. Wydarzenie trwa 15 i 16 listopada 2023 w Targach Kielce.