Ekspertka w dziedzinie internacjonalizacji oraz zarządzania strategicznego i projektowego z wieloletnim doświadczeniem w administracji publicznej, edukacji wyższej i językowej oraz konsultingu. Człowiek z zacięciem organizacyjnym, talentem komunikacyjnym oraz misją wspierania polskiego biznesu. Obecnie odpowiedzialna za Regionalne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Kielcach, gdzie wspiera rozwój gospodarczy regionu świętokrzyskiego, budując relacje między biznesem, administracją i otoczeniem biznesu oraz mosty między przedsiębiorcami a globalnymi rynkami. Inspirują ją relacje międzynarodowe, innowacje i kreatywność. Prywatnie uwielbia podróże zagraniczne a międzykulturowość i rozwiązywanie zagadek to jej pasje.
Adriana Pierzchała
Starszy Kierownik Produktu Laboratoria Gemini
Adriana Pierzchała to doświadczony Starszy Kierownik Produktu w Laboratoriach Gemini w Gdańsku, specjalizująca się we wdrażaniu produktów pod marką własną w kategoriach kosmetyków, wyrobów higienicznych, medycznych, suplementów diety i żywności wzbogaconej. Posiada szeroką wiedzę w zakresie koordynowania projektów, analizy finansowej i sprzedażowej oraz negocjacji handlowych. Wcześniej pełniła funkcję Senior Brand Managera w Natura Sp. z o.o., gdzie odpowiadała za strategię i rozwój marek własnych, zarządzanie budżetami marketingowymi oraz planowanie działań sprzedażowych i promocyjnych.
Agnieszka Skonieczna
Retail & Pharma Business Unit Director PMR Ltd. Sp. z o.o.
Główna specjalistka handlu detalicznego w PMR z 17-letnim doświadczeniem. Autorka licznych raportów i analiz.
Brała udział w kilkudziesięciu projektach badawczych i doradczych realizowanych dla sieci detalicznych, hurtowników, producentów i sklepów internetowych. Specjalizuje się w tematyce rynku spożywczego: produkcji, dystrybucji, franczyzach i handlu internetowym.
Jako niezależna ekspertka regularnie komentuje sytuację rynkową w prasie specjalistycznej, dla agencji prasowych i stacji telewizyjnych.
Na co dzień kieruje pracą zespołu analityków i badaczy w tym obszarze. Zajmuje się analizami wartości rynku, segmentacją według kanałów i kategorii produktowych, prognozowaniem oraz mapowaniem i analizą głównych uczestników rynku.
Marek Marzec
Prezes Ewa-Bis
Swoją ponad 40 letnią karierę zawodową w całości związaną z produkcją, handlem i wieloma innymi działalnościami biznesowymi rozpoczął w roku 1976 przechodząc przez wszystkie szczeble i pozycje: od inżyniera produkcji ,dyrektora pionów do Prezesa w wielu Firmach i Organizacjach. Zdobywał doświadczenie w branży spożywczej, handlowej, opakowaniowej, dystrybucji maszyn i urządzeń. Pracował w Polsce oraz uczestniczył w wielu projektach w Europie ,Azji i Ameryce Północnej . Jest wybitnym specjalistą Systemów Zapewnienia Jakości przez 20 lat związany z międzynarodowym Standardem IFS. Posiada unikalne doświadczenie w budowaniu własnego biznesu jak też wyzwań związanych z pracą w korporacjach międzynarodowych. Firmy , którymi zarządza bądź jest współwłaścicielem prowadzą działalność biznesową w 75 krajach świata na 5 kontynentach . Uważa , że olbrzymią pomocą w prawidłowym prowadzeniu biznesu jest korzystanie z wiedzy i doświadczenia innych praktyków stąd inicjatywa „RES – PRACTICA”.
Tomasz Walczak
DYREKTOR MARKETINGU INTERMACHÉ
Dyrektor Marketingu, do sieci Intermarché w Grupie Muszkieterów dołączył w 2010 r., obejmując w zarządzanie obszar promocji sprzedaży. Stworzył na potrzeby sieci struktury trade marketingowe i opracował procesy prowadzania efektywnych działań promocyjnych. Współtworzył procesy strategiczne, w tym najważniejszy projekt restrukturyzacji. Od września 2021 odpowiada za cały obszar marketingu Intermarché tj. za trade marketing, komunikację, programy digital (w tym e-commerce), programy lojalnościowe, badania i analizy marketingowe, a od sierpnia 2025 również za rozwój produktów marek własnych.
Przez lata prowadził procesy w obszarze marketingu widziane z różnych perspektyw najpierw w Agencji Reklamowej GPD, potem przez 13 lat w firmach FMCG sektora słodyczy Terravita i Colian.
Jest absolwentem Politechniki Poznańskiej Wydziału Zarządzania i Marketingu, ukończył studia podyplomowe Biznes Międzynarodowy w WSB, przy Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz uzyskał brytyjski certyfikat The Charterd Instytut of Marketing
Agnieszka Górnicka
Prezeska Inquiry sp. z o.o.
Ekspertka w zakresie badań dla handlu detalicznego. Od 2004 r. prowadzi agencję badawczą Inquiry sp. z o.o., której jest założycielką i prezeską. Specjalizuje się w badaniach konsumenckich dla sieci detalicznych, e-commerce i centrów handlowych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Od analizy trendów w handlu poprzez segmentację klientów oraz analizę stref zasięgu, badania Inquiry pomagają tworzyć strategie dla detalistów (online i offline), centrów handlowych, dostawców
i inwestorów.
Agnieszka Górnicka jest członkiem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku
i Opinii oraz europejskiego stowarzyszenia ESOMAR, a także Polskiej Rady Centrów Handlowych. Działa również w ramach międzynarodowych projektów Ebeltoft Group – Brand & Retail Experts.
Michał Maksymiec
Retail Vertical Client Director YouGov
Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Wiedzę zdobywał
także w Karel de Grote-Hogechool w Antwerpii oraz Caledonian University w
Glasgow. Ukończył Podyplomowe Studia Zarządzania Marką w Szkole Głównej
Handlowej. Ma ponad 15 letnie doświadczenie w badaniach – głównie panelowych
(consumer panels, retail audit,) branży FMCG. W firmie YouGov (wcześniej GfK) jest
odpowiedzialny za realizację projektów i doradztwo bazujące na badaniu Panelu
Gospodarstw Domowych w połączeniu z innymi źródłami wiedzy. Na przestrzeni lat, współpracował przede wszystkim z marketerami oraz specjalistami od shopper
marketingu branży FMCG, a także z klientami z sektora handlu detalicznego.
Obecnie kieruje zespołem odpowiedzialnym za sektor Retail FMCG na co dzień
współpracując z czołowymi sieciami detalicznymi obecnymi w Polsce.
Iwona Kowalczyk
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Grupa ŚWIT.
Odpowiada za opracowanie i realizację strategii sprzedaży zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. W zakresie marketingu, odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, budowanie marki, zapewniając efektywność i wzrost biznesu. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zdobyte w globalnych korporacjach (Tchibo, International Paper, Kimberly-Clark, Unilever) oraz w polskich firmach kosmetycznych (DAX Cosmetics, AVA Laboratorium, Miraculum).
W Grupie Świt skutecznie wdraża i rozwija marki z firmowego portfolio, a także odpowiada za rozwój marek własnych – zarówno we współpracy z partnerami globalnymi, jak i lokalnymi.
Aleksandra Wysocka
Dyrektor Private Label oraz Laboratoriów w Popławska Group.
Zyskała doświadczenie w wprowadzaniu nowoczesnych kosmetyków zarówno na rynek profesjonalny, jak i detaliczny, pełniąc rolę lidera działu wdrożeń i marketingu marki Clarena. Obecnie, dzieli się swoją wiedzą na temat tworzenia nowych produktów z klientami marek własnych. Razem z zespołem zajmuje się opracowaniem kosmetyków i suplementów diety, zaczynając od receptur, przez badania, aż po produkty gotowe do sprzedaży. Koncentruje się na innowacyjnych rozwiązaniach, kreując wizje nowych aktywnych składników, wyprzedzając tym samym europejskie trendy. Doskonale rozumie potrzeby klientów i potrafi zaspokoić ich oczekiwania, dzięki swojemu doświadczeniu jako kosmetolog.
Edyta Dembińska
Menadżer ds.marki własnej, SPAR
Posiada ponad 25 letnie doświadczenie w handlu detalicznym i hurtowym. Przez 15 lat pracowała w sieci Intermarche, gdzie zarządzała kategoriami świeżymi. Od ponad 10 lat zajmuje się markami własnymi, które rozwijała w „Piotr i Paweł i w Eurocash. Od kilku lat odpowiada za markę własna SPAR, gdzie odpowiadała za strategię i rozwój marek własnych, zarządzanie budżetami marketingowymi oraz planowanie działań sprzedażowych i promocyjnych.
Tomasz Stec
Partner zarządzający w warszawskim biurze Simon-Kucher
Ekspert z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarze strategii, sprzedaży, marketingu oraz zarządzania cenami. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z: optymalizacją architektury cen oraz warunków handlowych, zarządzaniem promocjami, dynamicznym ustalaniem cen. Pracował dla klientów z sektora handlu detalicznego oraz dóbr konsumenckich na wielu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (realizował projekty m.in. w Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii i Rumunii).
Robert Pernak
Dyrektor w warszawskim biurze Simon-Kucher
Ma ponad 10 lat doświadczenia w firmach FMCG na stanowiskach związanych z zarządzaniem cenami. Specjalizuje się w zagadnieniach obejmujących politykę cenową w obszarze dóbr konsumenckich. Ekspert w temacie tworzenia strategii cenowych, procesów cenowych, optymalizacji cen i zarządzania promocjami.
Jarosław Tabienko
Członek zarządu Grupy Kapitałowej Delko
Jarosław Tabienko, członek zarządu Grupy Kapitałowej Delko. Odpowiada za rozwój spółki oraz produkcję i zarządzanie markami własnymi.
Jest doświadczonym menedżerem z ponad 26-letnim doświadczeniem zawodowym, które zdobywał w Polsce w firmach branży handlowej.Pracę zawodową rozpoczął po ukończeniu studiów dziennych w 1998 roku na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Pracował na stanowisku szefa marketingu w firmie Fragaria zajmującej się spożywczą sprzedażą hurtową i prowadzeniem supermarketu.
W firmie Ahold Polska pracował jako dyrektor hipermarketu, a następnie ogólnopolski dyrektor marketingu i promocji. Związany był również ze spółką Vox, gdzie był pełnomocnikiem zarządu do spraw wsparcia sprzedaży.
Patryk Impert
kierownik działu marki własnej Lewiatan Holding
Patryk Impert to doświadczony menedżer z ponad 16-letnim stażem w strukturach Lewiatan Holding SA, gdzie od początku z sukcesem rozwija portfolio oraz sprzedaż marki własnej. Jego kariera obejmuje szerokie doświadczenie w obszarze marketingu oraz sprzedaży zarówno po stronie detalisty, jak i producenta. Dzięki strategicznemu podejściu i doskonałemu zrozumieniu rynku, skutecznie buduje wartość marek, odpowiadając na zmieniające się potrzeby konsumentów i partnerów handlowych, dbając jednocześnie o maksymalizację efektywności prowadzonych aktywności. Jego działania koncentrują się na optymalizacji oferty, wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań produktowych oraz wzmacnianiu pozycji marki własnej Lewiatana na konkurencyjnym rynku FMCG.
Sławomir Kołodziej
Dyrektor Pionu Zakupu Non Food, Kaufland
Ekspert w obszarze zakupów i zarządzania kategoriami produktowymi w sektorze FMCG, z doświadczeniem w budowaniu strategii asortymentowych. W Kaufland Polska od 2021 roku odpowiada za rozwój kategorii, politykę cenową i realizację celów komercyjnych. Wcześniej związany z Delikatesami Centrum i Eurocash, gdzie wdrażał projekty strategiczne w segmentach alkoholi, chemii i produktów non-food. Absolwent SGH i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Paweł Górecki
Wiceprezes Zarządu, Terravita
Wiceprezes firmy Terravity, od lat aktywnie działa w branży spożywczej i w segmencie marek własnych, gdzie zdobył szerokie doświadczenie w obszarach zarządzania, innowacji i rozwoju biznesu. Odpowiada za kształtowanie strategii rozwoju firmy, wdrażanie nowoczesnych rozwiązań produktowych oraz budowanie silnych i partnerskich relacji z kluczowymi sieciami handlowymi w Polsce i na rynkach zagranicznych. W swojej pracy łączy wiedzę ekspercką z pasją do kreowania produktów odpowiadających dynamicznie zmieniającym się trendom konsumenckim. Na targach Future Private Labels Expo dzieli się praktycznymi spostrzeżeniami dotyczącymi przyszłości sektora marek własnych i innowacji w tej branży
Edyta Raczyńska
Prezes Zarządu, Prosper Sp. z o.o.
Edyta Raczyńska – Od 2016 roku Prezes Zarządu spółki Prosper i twórczyni marki “mira – kosmetyki naturalne”.
Jej autorska marka “mira” to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie rynku na produkty o czystym składzie, bez chemicznych dodatków, sztucznych konserwantów i „zapychaczy”. Spełnia się również w charakterze edukacyjnym cyklicznie prowadząc wykłady na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego nt. wprowadzania kosmetyków na rynek.
Swoją drogę zawodową rozpoczęła od ręcznej produkcji kosmetyków, a dziś z powodzeniem zarządza zautomatyzowaną produkcją. W ramach usług private label, wraz z zespołem ekspertów wspiera klientów w budowaniu marek kosmetycznych – od opracowania receptury, aż po wdrożenie na rynek.
Ewa Krygier-Szczepaniak
Dyrektor ds. Zakupów ALDI Polska
Dyrektor ds. Zakupów w ALDI Polska (Senior Director Category Mangement), gdzie od ponad 3 lat odpowiada za osiem kategorii produktów FMCG oraz kategorię produktów przemysłowych. Przed dołączeniem do ALDI była związana z Super Pharm Polska, gdzie rozwijała karierę w strukturach sprzedaży i – jako Manager ds. e-Commerce – wdrażała internetowy kanał sprzedaży.
Ekonomistka, ekspertka w obszarze strategii zakupowych, zarządzania kategoriami oraz markami własnymi. Łączy analityczne podejście z rozumieniem potrzeb rynku i budowaniem wartości marek w dynamicznym rynku branży detalicznej.
Marek Piątkowski
Dyrektor Generalny Bewa sp. z o.o.,
Dyrektor Generalny Bewa sp. z o.o., jednego z największych w Polsce producentów wody, napojów oraz soków NFC. Posiada rozległe doświadczenie w restrukturyzacji i rozwoju spółek spożywczych. Zarządzał takimi firmami jak ZPC Otmuchów S.A. (słodycze, suplementy diety, produkty śniadaniowe), Tarczyński S.A. (wędliny, przekąski białkowe), Pizza Dominium S.A. (sieć restauracji), Mispol S.A. (konserwy, pasztety, dania gotowe, pet food). Był także Partnerem Zarządzającym w firmie doradczej IBD Conor sp. z o.o., która wspiera przedsiębiorców w trudnych momentach, tj. restrukturyzacja, zmiany właścicielskie, etc. prowadząc projekty doradcze dla wielu polskich przedsiębiorstw.
Do zarządzania w branży spożywczej przeniósł się z branży finansowej, gdzie pracował dla takich firm jak MCI Management, Hals Equity Fund, British Know How Fund, PTE Nationale Nederlanden.
Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu oraz posiada prawo do tytułu CFA wydane przez CFA Insititute.
Magdalena Domagalska - Tubacka
Dyrektor Handlowy, Polskie Supermarkety Sp. z o.o. (POLOmarket)
Dyrektor Handlowy Sieci POLOmarket z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu kategoriami produktowymi w branży retail. Z POLOmarketem związana od 2007 roku, gdzie konsekwentnie rozwija karierę - od specjalisty po dyrektora handlowego. Jej doświadczenie obejmuje zarówno kategorie non-food, jak i food, co przekłada się na szeroką perspektywę i umiejętność kompleksowego budowania oferty sieci. Wcześniej zdobywała doświadczenie w sieci Géant i Intermarché. Łączy strategiczne myślenie z doskonałym wyczuciem potrzeb konsumentów i rynku.
Marta Chajdas-Owczarek
Brand Manager Biedronka, Jeronimo Martins Polska,
Brand Development Manager w dziale innowacji i rozwoju marki
własnej Biedronki. Odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek oraz innowacji produktowych. Ma na koncie nagradzane wdrożenia (PLMA, EPLA) oraz współpracę z kluczowymi partnerami, m.in. ZPRP i PZPN. Ekspertka w obszarze budowania marek i innowacji, od ponad dekady związana z rynkiem FMCG i retail. Łączy kreatywność ze strategicznym i praktycznym podejściem do rozwoju marek własnych.
Marta Jabłońska-Kubow
Product Marketing Manager / Kierownik Działu Marketingu w Ecowipes
Absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych SGGW, z wieloletnim
doświadczeniem w branży FMCG zarówno od strony firmy produkcyjnej,
jak i dystrybutora. W firmie Ecowipes jest Kierownikiem Działu
Marketingu i nadzoruje pracę zespołu Product Managerów oraz
specjalistów ds. komunikacji. Odpowiada za projekty wdrożeniowe,
proekologiczne, employer brandingowe, promocyjne i edukacyjne
(#earthchangers).
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.