REGULAMIN REJESTRACJI ZWIEDZAJĄCYCH

 

Rozdział I

 

REGULAMIN NA TARGI I INNE WYDARZENIA ORGANIZOWANE PRZEZ TARGI KIELCE S.A.

 

§1

  1. Regulamin obowiązuje na terenie Targi Kielce S.A., (zwane w dalszej części TK), w Kielcach przy ul. Zakładowej Nr 1 oraz na innych terenach znajdujących się
    w posiadaniu Targi Kielce S.A. na podstawie innych tytułów prawnych, zwane dalej terenem albo terenem TK, bez względu na osobę organizatora imprezy.
  2. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby, które znajdują się na terenie,
    z wyłączeniem wystawców i ich pracowników i pracowników firm zabudowujących w takim zakresie, w jakim odrębne regulacje zawiera regulamin wystawców.
  3. Regulamin dostępny jest w siedzibie TK, a także na stronie www.targikielce.pl.

 

§2

  1. Osoby przebywające na terenie TK są zobowiązane zachować porządek oraz przestrzegać zasad obowiązujących na terenie TK.
  2. Wstęp na wydarzenie następuje na podstawie voucherów wymiennych na bilety wstępu zwanych dalej dokumentem wstępu.
  3. Zasady udostępnienia dokumentów wstępu są opisane dla każdego wydarzenia odrębnie.

 

§3.

  1. Osobom przebywającym na terenie TK zabrania się:

           - utrudniania przebiegu Wydarzeń,

           - wyrzucania odpadków,

           - palenia tytoniu i zanieczyszczania terenu poza miejsce wyznaczonym w tym celu,

           - dotykania przewodów i urządzeń elektrycznych,

           - niszczenia urządzeń technicznych.

  1. Osoby przebywające na terenie TK są zobowiązane podporządkować się zaleceniom służb porządkowych.
  2. Osoby naruszające powyższe mogą zostać wyproszone z terenu TK –
    w takim przypadku nie przysługuje zwrot ceny za dokumenty wstępu.

 

 


Rozdział II
Świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem portalu rejestracji Zwiedzającego, zwanego w dalszej części Serwis Zwiedzającego.

 

§4

Postanowienia ogólne

  1. Właścicielem i administratorem Serwisu Zwiedzającego jest spółka TARGI KIELCE S.A. z siedzibą w Kielcach (25-672) przy ul. Zakładowej 1, wpisana przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000352242, NIP 657-030-98-03, kapitale zakładowym   65 519 900  PLN  dalej zwane TK adres poczty elektronicznej: biuro@targikielce.pl.
  2. Serwis Zwiedzającego świadczy m.in. usługi w związku organizowaniem na terenach TK lub w innej lokalizacji m.in. targów, konferencji, koncertówzwanych dalej łącznie Wydarzeniami.
  3. Za pośrednictwem Serwis Zwiedzającego, TK świadczą następujące usługi elektroniczne:
                   a)                       rejestracja uczestników wydarzeń,
                   b)                       aktywacja zaproszeń,
                   c)                       dystrybucja kuponów rabatowych.
  4. Regulamin określa w szczególności warunki i zasady rejestracji na wydarzenia  wymienione na stronie www.targikielce.pl,. TK świadczą wymienione w ust. 3  usługi elektroniczne osobom fizycznym,  osobom działającym w imieniu i na rzecz  osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, a także osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, zarobkową lub zawodową.
  5. Użytkownikami Serwisu Zwiedzającego mogą więc być Klient Branżowy, zamierzający zamówić dokument wstępu  na wydarzenie za pośrednictwem Serwisu Zwiedzającego, a także zaproszeni przez TK lub wystawców Goście, dokonujący aktywacji zaproszeń otrzymanych na dane wydarzenie, osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
  6. Powyższy regulamin dotyczy Serwisu Zwiedzającego więc użytkownikiem Serwisu Zwiedzającego  zostaje się w momencie założenia konta potwierdzonego przez użytkownika Serwisu Zwiedzającego (użytkownik dostaje link aktywacyjny na wskazany podczas rejestracji adres email)
  7. W przypadku braku potwierdzenia aktywacji konta w ciągu 96 h, dane Użytkownika zostaną usunięte.

 

§5

Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez TK

  1. TK zastrzegają sobie prawo świadczenia usług za pośrednictwem Serwisu Zwiedzającego wyłącznie na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.
  2. Korzystanie z Serwisu Zwiedzającego wymaga akceptacji niniejszego Regulaminu, wyrażonej przez Użytkownika Serwisu Zwiedzającego w momencie zakładania konta, o którym mowa w dalszej części Regulaminu.
  3. Akceptacja Regulaminu polega na wyrażeniu przez Użytkownika Serwisu Zwiedzającego oświadczenia, że zapoznał się z treścią danego Regulaminu i zobowiązuje się do przestrzegania jego postanowień.

 

§6

Założenie konta w Serwisie Zwiedzającego

  1. Założenie konta w Serwisie  Zwiedzającego następuje po wybraniu zakładki Logowanie, zapoznaniu się z Polityką Prywatności, a następnie po akceptacji Regulaminu, o którym mowa w § 5 ust. 3 i polega na wypełnieniu odpowiednich pól z danymi identyfikującymi Użytkownika Serwisu Zwiedzającego, obowiązkowych zgód dotyczących ochrony danych osobowych oraz dobrowolnym wyrażeniu zgody na otrzymywanie na wymienione adresy środków komunikacji elektronicznej (e-mail, tel. komórkowy) informacji handlowych.
  2. Dane identyfikujące Użytkownika Serwisu Zwiedzającego w przypadku wydarzeń B2B muszą być powiązane z jego działalnością gospodarczą zarobkową lub zawodową (tzw. dane służbowe lub prywatne, w/w dane muszą być zgodne z prawdą – nieprawidłowe dane mogą być weryfikowane pod kątem ich zgodności z tematyką wydarzenia.
  3. Obowiązkowe pola w przypadku każdej osoby dokonującej rejestracji:
    a) adres e-mail,
    b) adres (w tym ulica, nr domu, kod pocztowy, miasto, kraj)
    c) telefon kontaktowy.
    W przypadku rejestracji zwiedzającego na wydarzenie B2C dodatkowo wymagane pola:
    a) NIP
    b) Nazwa Firmy zgodna z właściwym rejestrem,
    c) dane teleadresowe firmy zgodne z właściwym rejestrem.
  4. Po utworzeniu konta w Serwisie Zwiedzającego zostanie wysłany link aktywacyjny na wskazany przez Użytkownika adres e-mail.
  5. Dane podane przy zakładaniu konta mogą podlegać weryfikacji formalno-prawnej.
  6. W przypadku podania nieprawidłowych danych, o których mowa w § 6 5 , konto nie zostanie aktywowane, a dane mogą zostać usunięte z systemu.
  7. Użytkownik Serwisu Zwiedzającego jest zobowiązany do zabezpieczenia hasła dostępu do swojego konta i nie ujawniania go osobom trzecim. Hasło będzie przez niego wykorzystywane do każdego kolejnego logowania się do konta.
  8. Użytkownik Serwisu Zwiedzającego ma możliwość zmiany podanych przez siebie danych, w każdym czasie, po zalogowaniu się do konta, aktualizacja danych będzie odbywać się w zakładce „Ustawienia konta”.
  9. Dane podane przez Użytkownika przy zakładaniu konta, powinny być prawdziwe i zgodne z aktualnym stanem faktycznym, gdyż są niezbędne do zawarcia umowy i tylko takie gwarantują należyte wykonanie przez TK obowiązków usługodawcy.
  10. Użytkownicy Serwisu Zwiedzającego mają możliwość samodzielnego dokonania on-line zmiany lub uzupełnienia danych wcześniej przez siebie podanych. Żądanie usunięcia danych zgłoszone TK na adres e-mail:iod@targikielce.pl przed wykonaniem usługi przez TK oznacza odstąpienie Użytkownika Serwisu Zwiedzającego od umowy i spowoduje zaprzestanie realizacji usługi przez TK.
  11. Użytkownicy Serwisu Zwiedzającego  mają możliwość odzyskania hasła przez kliknięcie w opcję – „Nie pamiętam hasła” na wskazany przez Użytkownika Serwisu Zwiedzającego adres e-mail zostanie wysłany link umożliwiający zmianę hasła przez Użytkownika.

 

§7

Rejestracja Uczestników Wydarzeń

  1. Do rejestracji na dane Wydarzenie uprawnieni są Użytkownicy Serwisu Zwiedzającego osoby wymienione w § 4 ust. 4.
  2. Rejestracji na dane Wydarzenie za pośrednictwem Serwisu Zwiedzającego można dokonywać w okresie trwania rejestracji przed rozpoczęciem Targów.
  3. Osoby z branży , które nie posiadają konta w Serwisie Zwiedzającego, powinni dokonać rejestracji w sposób o którym mowa w § 6. W przypadku posiadania konta, należy zalogować się z użyciem hasła dostępu do konta.
  4. Rejestracji na dane Wydarzenie dokonuje się poprzez wykonanie następujących czynności w Serwisie Zwiedzającego:
    1. Zalogowanie się indywidualnym loginem, hasłem do Serwisu Zwiedzającego
    2. Wybranie wydarzenia z dostępnych do rejestracji
    3. Wybranie opcji Zarejestruj się na wydarzenie
    4. Uzupełnienie pozostałych wymaganych do rejestracji danych w Serwisie Zwiedzającego
  5. Po zakończeniu rejestracji na Wydarzenie, dokument wstępu będzie dostępny w Serwisie Zwiedzającego na koncie Użytkownika. Dokument Wstępu należy wydrukować i zabrać ze sobą na wydarzenie.
  6. W przypadku płatnego wejścia, płatności za zamówione Dokumenty Wstępu można dokonać online lub w kasach dostępnych na terenie Targów, przedstawiając dokument o którym mowa w pkt. 5.

§8

Sprzedaż Dokumentów Wstępu

  1. Użytkownik Serwisu Zwiedzającego, może dokonać zakupu  online Dokumentu Wstępu na dane Wydarzenie poprzez odrębny Serwis.
  2. Dokument Wstępu nie może być przerabiany, kopiowany albo udostępniany osobom trzecim, których dane nie widnieją na dokumencie. TK zastrzega sobie prawo do uznania Dokumentu Wstępu za nieważny jeśli jego posiadacz nie jest osobą wskazaną na Dokumencie Wstępu.

 

§9

Zamówienie faktury

  1. Zamówienie faktury dokonuje się osobiście na terenie targów Kielce w wydzielonych do tego celu BOW lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  2. Zamówienia faktury dokonuje się po zakończeniu procesu zakupu dokumentu wstępu w odrębnym Serwisie i po otrzymaniu płatności przez TK.
  3. W trakcie zamawiania faktury Użytkownik ma możliwość zmiany danych podmiotu na rzecz którego będzie wystawiona faktura, a dane te będą wykorzystane przez TK tylko do wystawienia zamówionej faktury.

 

 

§10

Aktywacja zaproszeń

  1. W procesie aktywacji zaproszenia wymagana jest rejestracja danych posiadacza zaproszenia tj. Klient Branżowy lub Gościa na zaproszenie TK lub Wystawcy, zgodnie z zasadami określonymi w § 6.
  2. Zaproszenie zarejestrowane za pośrednictwem Serwisu Zwiedzającego upoważnia osobę wskazaną w zaproszeniu imiennym lub posiadacza zaproszenia na okaziciela – Osobę z branży do wstępu na dane wydarzenie w terminach określonych w zaproszeniu.

 

§11

Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług

  1. Do zawarcia umowy w sprawie świadczenia usług drogą elektroniczną dochodzi w momencie założenia konta w Serwisie Zwiedzającego, a następnie poprzez rozpoczęcie korzystania z Serwisu Zwiedzającego.
  2. Użytkownik może w każdej chwili zakończyć korzystanie z Serwisu Zwiedzającego bez żadnych dalszych zobowiązań chyba, że obowiązujące przepisy prawa, właściwe ze względu na charakter świadczonej usługi, stanowią inaczej.
  3. Umowa sprzedaży (zakupu) dokumentu wstępu zostaje zawarta w momencie otrzymania przez TK płatności dokonanej przez Użytkownika Serwisu Zwiedzającego na konto TK.
  4. TK mogą rozwiązać umowę w każdym momencie, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadkach:
    a) podania przez Użytkownika Serwisu Zwiedzającego nieprawdziwych danych do rejestracji przy zakładaniu konta ;
    b) udostępnienia przez Użytkownika Serwisu Zwiedzającego usług innym osobom w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, bez zgody TK.

 

§12

Odpowiedzialność

  1. Użytkownik Serwisu Zwiedzającego ponosi pełną odpowiedzialność za prawdziwość i prawidłowość podanych przez siebie danych, w tym za skutki wynikłe z niepełnego lub błędnego podania danych.
  2. TK nie ponoszą odpowiedzialności za skutki niedbalstwa lub ujawnienia przez Użytkownika Serwisu Zwiedzającego hasła dostępu do konta oraz swoich danych osobom nieupoważnionym.
  3. TK nie ponoszą odpowiedzialności za problemy w korzystaniu z Serwisu Zwiedzającego wynikające z problemów w sieci Internet niezależnych od TK.
  4. TK zastrzegają sobie możliwość czasowego zawieszenia działania Serwisu Zwiedzającego z przyczyn technicznych (awarie, prace konserwacyjne itp.). Z tego tytułu nie przysługuje Użytkownikowi odszkodowanie.
  5. TK ponoszą odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi tylko w zakresie poniesionej przez Użytkownika szkody (z wyłączeniem utraconych korzyści), chyba, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie nastąpiło wskutek winy Użytkownika lub nieprzestrzegania przez niego postanowień Regulaminu lub siły wyższej.
  6. TK zastrzegają sobie prawo odwołania, częściowego zamknięcia, skrócenia albo przełożenia terminu Wydarzenia.


    §13

Postępowanie reklamacyjne

  1. Każdemu Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem Serwisu Zwiedzającego i wykonaniem przez TK usług zamówionych za pośrednictwem Serwisu Zwiedzającego.
  2. Reklamacje powinny być złożone pisemnie i nadsyłane drogą elektroniczną na adres biuro@targikielce.pl albo listownie na adres Targi Kielce S.A., ul. Zakładowa 1, 25-672 Kielce, z dopiskiem „Reklamacja”.
    a) w sprawach związanych z funkcjonowaniem Serwisu Zwiedzającego - w terminie 30 dni od dnia założenia konta lub aktywacji konta w Serwisie Zwiedzającego;
    b) w sprawach związanych z wykonaniem przez TK usług zamówionych za pośrednictwem Serwisu Zwiedzającego
    (zamówienie Dokumentu Wstępu) - w terminie 30 dni od dnia zakończenia Wydarzenia.
  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty jej złożenia / wpływu do TK.
  4. TK zastrzegają sobie prawo do wydłużenia terminu podanego w ust.3. w przypadku, gdy rozpatrzenie reklamacji będzie wymagało uzyskania od Użytkownika Serwisu Zwiedzającego dodatkowych wyjaśnień lub gdy TK napotkają przeszkody techniczne od siebie niezależne (awaria sieci teleinformatycznej, sprzętu itp.).
  5. TK dołożą wszelkich starań, aby reklamacje były rozpatrzone w możliwie najkrótszym terminie od ich daty otrzymania.
  6. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana elektronicznie lub listownie na stosowny adres podany przez Użytkownika Serwisu Zwiedzającego w procesie rejestracji..


    §14

Postanowienia końcowe 

  1. Regulamin obowiązuje od 01.01.2020 r.
  2. TK zobowiązują się do informowania o wszelkich zmianach Regulaminu i ogłaszania jego tekstu jednolitego na stronie www.targikielce.pl.
  3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  4. Wszelkie spory pomiędzy Zwiedzającym a TK, których polubowne rozwiązanie okaże się niemożliwe, będą rozstrzygane przez właściwy rzeczowo sąd powszechny.
  5. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczna, ustawy o ochronie danych osobowych oraz kodeksu cywilnego.
  6. Wszelkie spory mogące wyniknąć pomiędzy Użytkownikiem Serwisu Zwiedzającego, a TK, których polubowne rozwiązanie okaże się niemożliwe, będą rozstrzygane przez właściwy rzeczowo sąd powszechny.
  7. Dla rozstrzygania sporów z kontrahentami zagranicznymi przyjmuje się jako obowiązujący tekst Regulaminu w języku polskim. Prawem właściwym dla interpretacji postanowień Regulaminu jest prawo obowiązujące w Rzeczypospolitej Polskiej.