Menu - nagłówek (dodatkowe)

Logowanie

PL
MKBR-IIwebinerium564x297px-aktualnosc.jpg

Wirtualna odsłona merytorycznej platformy

15 października 2020
Już po raz drugi, zainteresowani branżą biur rachunkowych i finansów będą mogli wziąć udział w Webinarium Księgowość 4.0.

Wydarzenie, które 27 października odbędzie się online na fanpage’u Księgowość 4.0. to kompendium wiedzy na temat nowoczesnego funkcjonowania biur rachunkowych oraz firm i instytucji zajmujących się finansami.

Obecna sytuacja związana z pandemią koronawirusa skutecznie blokuje dostęp do informacji, które w sposób praktyczny przekazywane są m.in. podczas Międzynarodowego Kongresu Biur Rachunkowych, który corocznie organizowany jest w Centrum Kongresowym Targów Kielce. Wydarzenie to jest platformą wymiany doświadczeń i możliwością na poznanie technologicznych rozwiązań ułatwiających codzienną pracę księgowych. Ze względów epidemiologicznych, termin tegorocznego Kongresu został zmieniony i odbędzie się od 1 do 2 czerwca 2021 roku. W trosce o dostarczanie najświeższych informacji o zmianach i nowościach pojawiających się w branży księgowej, Targi Kielce, 27 października zorganizują II Webinarium Księgowość 4.0., podczas którego eksperci będą poruszać istotne tematy: - Będziemy mówili między innymi o pracy zdalnej, jak ona wpływa na naszego pracownika, na jego komfort pracy ale głównie skoncentrujemy się jednak na naszych klientach, którzy to dostarczają nam zysku. Poruszymy też najważniejszy element w biznesie - budowanie, rozwijanie naszej firmy – zapowiada Alina Rudnicka-Acosta, prezes zarządu Audyt Partner.

Warto podkreślić, że program internetowego przedsięwzięcia powstał w oparciu o oczekiwania odbiorców.

Program II Webinarium Księgowość 4.0.

Filmowa zapowiedź wydarzenia

Zgłoś udział

Transmisja będzie dostępna:

na fanpage'u Księgowość 4.0.

https://www.facebook.com/Ksi%C4%99gowo%C5%9B%C4%87-40-2339210346122005/

oraz

profilu LinkedIn

https://www.linkedin.com/in/monika-szyd%C5%82owska-56718812a/

Poznajcie współorganizatora i prelegentów spotkania

FBwydarzenie-1187x625px-IIwebinariumKsiegowosc4.0-prelegenci-A.Akosta.png [336.45 KB]

Stworzyła centrum usług wspólnych i rozwinęła je biznesowo. Uczestniczyła w wielu projektach akwizycyjnych. W swoich działaniach wykorzystuje wiedzę ekonomiczną w dziedzinach: finanse, rachunkowość i podatki oraz kreatywność biznesową. Zawodowo związana z markami Intermoda, Selena, Grupa Impel, Tax Care S.A. Doradza, kreuje i wdraża rozwiązania, które potrafią dwukrotnie zwiększyć obroty liderów na rynku polskiego biznesu. Jest praktykiem, który zbudował swoją wiedzę nie tylko na bogatym zawodowym doświadczeniu, ale również na solidnej podbudowie specjalistycznego wykształcenia, którego ostatni etap zakończyła 2016 r., z sukcesem broniąc dyplom Executive MBA w języku angielskim na Uniwersytecie Warszawskim z notą A+.

FBwydarzenie-1187x625px-IIwebinariumKsiegowosc4.0-prelegenci-J-Wojtas.png [325.73 KB]

Jadwiga Wojtas - Ekonomistka z wykształcenia, ma również za sobą doświadczenie w pracy jako główna księgowa. Od 20 lat nieprzerwanie związana z branżą IT. W codziennej pracy łączy potrzeby świata biznesu z możliwościami technologii programistów i informatyków. Efektem pracy zespołu, którym kieruje J. Wojtas – jest polski system klasy ERP, ultra nowoczesny i przyjazny użytkownikom, których liczną grupę stanowią również Księgowi. Prywatnie miłośniczka baletu i opery, kierująca się maksymą, że najcenniejszych w życiu rzeczy nie nabywa się za pieniądze.

FBwydarzenie-1187x625px-IIwebinariumKsiegowosc4.0-prelegenci-P.Jedrzejak.png [295.05 KB]

Paweł Jędrzejak - Certyfikowany Trener Biznesu. Ukończył program trenerski IBD Business School. Od 11 lat związany z branżą wydawniczą działającą na rynku firm, biur rachunkowych i sfery budżetowej. Ekspert z zakresu publikacji elektronicznych, baz wiedzy i narzędzi wspomagających działy finansowo-kadrowe.

FBwydarzenie-1187x625px-IIwebinariumKsiegowosc4.0-KSprynca.png [311.78 KB]

Konrad Spryńca - Absolwent Politologii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie i Akademii Górniczo-Hutniczej specjalność Cyberbezpieczeństwo oraz zarządzanie bezpieczeństwem informacji. Koordynator projektów cross-modułowych w spółce Soneta.

FBwydarzenie-1187x625px-IIwebinariumKsiegowosc4.0-Niewidziol.png [332.75 KB]

Adam Niewiedzioł - Specjalista ds. Kluczowych Klientów SaldeoSMART.

Odpowiedzialny za koordynowanie sprzedaży aplikacji SaldeoSMART - programu do odczytywania papierowych i elektronicznych faktur. Na co dzień zajmuje się doradztwem w zakresie optymalizacji procesów biznesowych związanych z obsługą dokumentów oraz współpracą z Partnerami Biznesowymi. Ma kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży i wdrożeniach systemów informatycznych.

FBwydarzenie-1187x625px-IIwebinariumKsiegowosc4.0-JBajson.png [334.28 KB]

Współpracuje z międzynarodową grupą ETL (European Tax & Law), która jest siecią firm księgowych, podatkowych, audytorskich i kancelarii prawnych, działającą w ponad 50 krajach na świecie. W ETL zajmuje się kwestiami sukcesji w biznesie i kontaktami z właścicielami firm (przede wszystkim księgowych i podatkowych), które chciałyby nawiązać współpracę z grupą ETL. Działa na rynku usług doradczych od ponad 25 lat. Był wielokrotnie nagradzany i rekomendowany w rankingach redakcji dziennika „Rzeczpospolita” w kategorii najlepszego doradcy podatkowego w dziedzinie podatku dochodowego od osób fizycznych. Jest absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego, licznych kursów managerskich, w tym m.in. IMD w Lozannie, a także programów szkoleniowych firm EY i PwC.

FBwydarzenie-1187x625px-IIwebinariumKsiegowosc4.0-Dziedzic.png [319.61 KB]

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunku Finanse i rachunkowość. W codziennej pracy zajmuje się m.in. dbaniem o zgodność wprowadzanych rozwiązań z obowiązującymi przepisami i zadaniami związanymi z edukacją użytkowników.

FBwydarzenie-1187x625px-IIwebinariumKsiegowosc4.0-Opalinska.png [312.47 KB]

Absolwentka Filologii Polskiej oraz Rachunkowości i Finansów, dyplomowany księgowy. Od 10 lat związana z branżą IT. Posiada doświadczenie w kierowaniu zespołem, projektowaniu narzędzi księgowych oraz realizacji wdrożeń systemów w dużych organizacjach pozarządowych. Prywatnie matka trójki dzieci z wiecznym niedostatkiem snu.

FBwydarzenie-1187x625px-IIwebinariumKsiegowosc4.0-Kazmierczyk.png [312.52 KB]

CTO w Grupie Enteo/Certyfikowany instruktor w Arrow ESC/ Dziennikarz w IT Professional/ Autor projektu cloudpoint.pl. Praktyk, trener i pasjonat wysokiej klasy rozwiązań informatycznych związanych z szeroko rozumianym obszarem bezpieczeństwa sieci i infrastruktury IT, technologii wirtualizacji i przetwarzania w chmurze. Jako lider techniczny nadzoruje, projektuje i bierze udział w procesie integracji projektów z różnych dziedzin, takich jak cyberbezpieczeństwo, chmura, wirtualizacja i sieci.

Jako dziennikarz pisze artykuły na temat wirtualizacji, chmury, sieci i bezpieczeństwa.

FBwydarzenie-1187x625px-IIwebinariumKsiegowosc4.0-Kaminski.png [314.21 KB]

Od ponad 8 lat zajmuje się problematyką ochrony danych osobowych, świadcząc usługi outsourcingu w tym zakresie oraz współpracując z firmami związanymi z różnymi branżami. Od 20 lat stale związany z branżą IT, autor dedykowanego oprogramowania wykorzystującego bazy Oracle.

FBwydarzenie-1187x625px-IIwebinariumKsiegowosc4.0-DRozdzialowski.png [312.34 KB]

Absolwent Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa na kierunku Informatyka w ekonomii oraz Wyższej Szkoły Handlowej w Kielcach na kierunku elektronika i telekomunikacja. Specjalizuje się w teleinformatyce. Biegły Sądowy z pięciu dziedzin przy Sądzie Okręgowym w Kielcach. Wieloletni funkcjonariusz pionu do walki z przestępczością gospodarczą Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach, twórca biura do Walki z Cyberprzesepczością KGP aktualnie Naczelnik Wydziału do Walki z Cyberprzestępczością Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach.

FBwydarzenie-1187x625px-IIwebinariumKsiegowosc4.0-Bruzdzinska.png [306.61 KB]

Praktyk obszaru sales & operations z 20-letnim doświadczeniem. Odpowiedzialna za wprowadzenie wielu  produktów i usług na rynku zarówno korporacyjnym jak i detalicznym.
W sposób angażujący, profesjonalny i skuteczny wdraża strategie sprzedaży nowych oraz dojrzałych produktów czy usług – również w ujęciu operacyjnym.
Posiada doświadczenie w przeprowadzaniu rekomendacji zasobów i narzędzi sprzedaży oraz audytowaniu i budowaniu prawidłowych procesów sprzedaży i operacji. Doświadczony szef sprzedaży we współpracy ze zróżnicowanym typem klienta. Wspiera przedsiębiorców w procesie sales & operations, również w obszarze cyfryzacji i automatyzacji. Znajomość potrzeb oraz realiów obszaru HR, pozwala wspierać małe, średnie i duże firmy również w budowaniu zespołów, rozszerzaniu kompetencji, czy automatyzowaniu procesów. Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje w budowaniu relacji i biznesu skupionego wokół branży biur rachunkowych, podnosząc jej przychodowość. Ceni partnerskie podejście i skupienie się na celu i zadaniach, które do niego prowadzą.  
Prywatnie jak i zawodowo ceni zasadę GROW:
Goal – cel
Reality – przeprowadzenie diagnozy, zbadanie aktualnie panującej sytuacji
Options – możliwe sposoby osiągnięcia celu, strategie lub plany działania
Will / Way Forward – co, kiedy i przez kogo ma być zrobione.

FBwydarzenie-1187x625px-IIwebinariumKsiegowosc4.0-Szadkowska.png [292.88 KB]

Dyrektor Personalny Idea Money z ponad 16 – letnim doświadczeniem w zarządzaniu kapitałem ludzkim. Absolwentka prawa Uniwersytetu Łódzkiego oraz licencjonowany doradca podatkowy. Ekspert w zakresie stosunków prawnych pracowników objętych procesem fuzji lub przejęcia.

FBwydarzenie-1187x625px-IIwebinariumKsiegowosc4.0-BKaszycka.png [320.62 KB]

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Zatrudniona na stanowisku nadinspektora pracy w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Kielcach. Posiada doświadczenie zawodowe w charakterze rzecznika prasowego. Praktyk, specjalista prawa pracy ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących stosunku prawa pracy, czasu pracy, wynagrodzeń (wieloletni koordynator tematu na szczeblu wojewódzkim). W pracy zawodowej realizuje czynności kontrolno-nadzorcze oraz projekty w ramach kampanii prewencyjnych i informacyjno-edukacyjnych Państwowej Inspekcji Pracy. Reprezentowała PIP  jako ekspert prawa pracy  m.in.  w Gazecie Prawnej, Rzeczypospolitej. Jest współautorem publikacji Głównego Inspektoratu Pracy „Rodzice w Pracy informator” oraz licznych artykułów z zakresu prawa pracy. Doświadczony wykładowca, przeprowadziła dziesiątki szkoleń dla przedsiębiorców, pracodawców, pracowników działów kadr i płac.

Obowiązuje wcześniejsza rejestracja.

ORGANIZATORZY
PARTNERZY
enova.png [55.96 KB]              LogoSaldeoSMART.png [42.32 KB]
logo-cloudpoint-1.png [11.01 KB] logo-grupa-1.png [3.65 KB]

 

 

 

 

infor-lex-2020.jpg [10.24 KB] infor.png [6.04 KB]

SnipImage.JPG [25.91 KB]

 

(AO)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(AO)

Polecane aktualności
14 września 2021
Coraz więcej systemów finansowo-księgowych, jak i firm wspierających branżę rachunkową oferuje zaawansowaną automatyzację rejestrowania i przetwarzania dokumentów. Międzynarodowy Kongres Biur Rachunkowych to doskonałe miejsce by poznać przygotowane nowinki techniczne dla branży.
23 sierpnia 2021
Podczas II Międzynarodowego Kongresu Biur Rachunkowych (MKBR) zostanie zaprezentowane rewelacyjna aplikacja - wFirma. Z systemu korzysta ponad 500 biur rachunkowych z terenu całej Polski, obsługując ponad 30 tysięcy przedsiębiorców. To nowoczesne, oprogramowanie w chmurze stworzone, by usprawniać codzienną pracę księgowych.
19 sierpnia 2021
Międzynarodowy Kongres Biur Rachunkowych proponuje rozwiązania dla nowoczesnych biur rachunkowych i księgowych nie obawiających się innowacyjnych pomysłów.
16 sierpnia 2021
Międzynarodowy Kongres Biur Rachunkowych to wydarzenie, które przyciąga specjalistów z branży finansów i rachunkowości. Wśród partnerów spotkania nie może więc zabraknąć instytucji i stowarzyszeń, które na co dzień pełnią funkcje doradcze i zrzeszające. Należy do jednych z najważniejszych w świecie ekonomii należy Polska Izba Biegłych Rewidentów.
29 czerwca 2021
Association of Business Service Leaders, który na co dzień wspiera rozwój sektora usług biznesowych zdecydował się na współpracę z Międzynarodowym Kongresem Biur Rachunkowych. Organizacja zrzesza ponad 200 największych firm m.in. z branży finansowej, IT i prawnej.
29 czerwca 2021
Wydarzenie adresowane do właścicieli biur rachunkowych jest organizowane w Targach Kielce od 2019 roku. Liczne prelekcje, szkolenia, panele dyskusyjne, warsztaty oraz spotkania indywidualne z ekspertami branżowymi przyciągają do kieleckiego ośrodka setki księgowych. Znaczenie wydarzenia docenia Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii obejmując je honorowym patronatem.
16 kwietnia 2021
Ze względu na sytuację epidemiologiczną w kraju, zarząd Targów Kielce podjął decyzję o zmianie terminu tegorocznego Międzynarodowego Kongresu Biur Rachunkowych
13 października 2020
Zaplanowany na 27-28 października, II Międzynarodowy Kongres Biur Rachunkowych w Centrum Kongresowym Targów Kielce odbędzie się w przyszłym roku od 1 do 2 czerwca. Targi Kielce zorganizują jednak spotkanie online
{{ data.trade.title }}
{{ data.trade.started_at.date | formatDate('DD-MM-YYYY') }} - {{ data.trade.finished_at.date | formatDate('DD-MM-YYYY') }}
{{ data.trade.displayed_date }}
{{ item.tradeExhibitor.title }}
{{ item.tradeExhibitor.stand }}
Nie posiadasz dodanych wystawców.
{{ data.trade.title }}
{{ data.trade.started_at.date | formatDate('DD-MM-YYYY') }} - {{ data.trade.finished_at.date | formatDate('DD-MM-YYYY') }}
{{ data.trade.displayed_date }}
{{ item.point.stand }}
Nie posiadasz dodanych wydarzeń.
Pokaż planer targowy