mapaTMW2024.jpg
Targi Marek Własnych odbywają się 6 i 7 listopada w hali 5 Targów Kielce.

Targi Marek Własnych startują już w środę! Międzynarodowe spotkanie branży i biznesowe rozmowy

05 listopada 2024
W środę, 6 listopada, w Targach Kielce startują Targi Marek Własnych – międzynarodowe wydarzenie, które przyciągnie przedstawicieli branży spożywczej, kosmetycznej i chemii gospodarczej. Na stoiskach pojawią się produkty z 14 krajów, od liofilizowanych chipsów z kurczaka po portugalskie wina i pieluszki dla psa. Targi będą otwarte dla specjalistów. Bilety będzie można kupić w kasach.

Wokół produktów, które sieci handlowe mogą adaptować na marki własne toczyć się będą biznesowe rozmowy w Targach Kielce w środę i czwartek, 6 i 7 listopada. Wystawcy przyjadą z Polski,  Niemiec, Włoch, Hiszpanii, Chin, Macedonii Północnej, Kosowa, Chorwacji, Mołdawii, Węgier, Rumuni, Słowacji i Litwy. Czechy przygotowują stoisko narodowe z reprezentacją 

Duże stoiska zajmą także Krajowa Grupa Spożywcza - partner wydarzenia oraz Grupa BZK, które tworzą czołowi polscy producenci branży spożywczej. KGS reprezentować będą przedsiębiorstwa Cukierki „Pszczółka”, Polskie Przetwory, Młyny Stoisław, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno, Zamojskie Zakłady Zbożowe. Na stoisku Grupy BZK produkty pokażą KOMAGRA – jeden z największych w kraju producent oleju rzepakowego, Bakoma - czołowy polski producent galanterii mlecznej oraz Polskie Młyny - największy polski producent mąki.

Na stoiskach wystawców nie zabraknie również produktów innowacyjnych, jak piwa kraftowe, liofilizowane chipsy z kurczaka, portugalskie wina, surowe wędliny dojrzewające, konfitury w wersji keto i bio, zdrowe alternatywy dla mięsa bezsojowe i bezglutenowe. Będą także m.in. świeże i mrożone produkty spożywcze, lody, wędliny, napoje, przekąski i słodycze, miód oraz wyroby mleczarskie.

Sektor chemii domowej i kosmetyków także będzie różnorodny. Wśród nich pojawią się pachnące kosmetyki naturalne, pomadki do ust, smoczki i butelki dla niemowląt, a nawet pieluszki i podkłady higieniczne – także dla piesków.

Kupcy z dużych sieci handlowych w Targach Kielce

Przygotowane ofert poznawać będą kupcy z 6 krajów - Polski, Kataru, Rumuni, Włoch, Izraela i Ukrainy. Na wydarzenie wybierają się specjaliści sektora marek własnych z sieci Eurocash, która jest właścicielem jednej czwartej wszystkich sklepów spożywczych w Polsce. Będą kupcy z Auchan, Carrefour, Dino, Grupy Specjał, Chorten, Api Market, Prim Market, SPAR. W strefie kupieckiej zarejestrowani są również eksperci z sieci katarskich - Safeline Group International i Luxury Beauty, rumuńskich - SC COMTIB SRL i Kathari, włoskiej - Fabiano&Castaldo, izraelskiej - Big Food Blue and White, ukraińskiej - Epicentr K.

Forum Marek Własnych w Kielcach z ekspertami 

Biznesowy wymiar targów dopełnia Forum Marek Własnych, podczas którego eksperci branży podzielą się prognozami dotyczącymi  marek własnych w Polsce i Europie. Wśród uczestników dyskusji i panelistów są przedstawiciele kadry zarządzającej cenionych w branży firm, m.in. Krajowej Grupy Spożywczej, SPAR Polska, Lewiatan Holding, KPH Społem, Iglotex, SPS Handel/Prim Market, Dawtona. To czas na zdobycie wiedzy o tym, jak wprowadzać innowacje, które mogą przyciągnąć nowych klientów i zwiększyć zyski.

Równolegle odbędą się także Okrągły Stół Branży Mięsnej i konkurs Smak Jakości, organizowane przez miesięcznik "Rzeźnik Polski". Wydarzeniem towarzyszącym Targom Marek Własnych jest konferencja XPAND, która podejmie temat współpracy firm z Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu z przedsiębiorstwami z Europy Środkowo-Wschodniej.

Wstęp po rejestracji na Targi Marek Własnych jest bezpłatny dla przedstawicieli branży, rejestracja trwa do godz. 14 we wtorek, 5 listopada na stronie targikielce.pl/future-private-labels. W dni wydarzenia, 6 i 7 listopada wstęp będzie płatny - bilety w kasach Targów Kielce. Kasy są ulokowane w hali 5 Targów Kielce.

/MŚ/

Polecane aktualności
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.
06 listopada 2024
- Produkty prezentowane dziś i jutro przez blisko 90 wystawców z 14 krajów zainspirują do bardzo konkretnych rozmów z przedstawicielami sieci handlowych, hurtowni, restauracji i hoteli. Wierzę, że te kontakty zaowocują w przyszłości nowymi produktami przyciągającymi konsumentów - mówiła Bożena Staniak, wiceprezes zarządu Targów Kielce w czasie uroczystości otwarcia wydarzenia.