collage-4.jpg
Od lewej Michał Sadecki, prezes MSL Consulting, Marek Bielski, wydawca miesięcznika Rzeźnik Polski oraz Marek Marzec, właściciel Ewa–Bis, są współorganizatorami VI edycji Targów Marek Własnych.

Ewa–Bis, MSL Consulting i Rzeźnik Polski współorganizatorami Targów Marek Własnych!

22 marca 2024
Zaangażowanie trzech ważnych dla branży podmiotów w organizację Targów Marek Własnych dowodzi rosnącego znaczenia wydarzenia dla rynku. Tegoroczna edycja znów stanie się platformą przełomowych rozmów i kluczowych porozumień, a także miejscem inspirujących dyskusji.

Targi Marek Własnych to przestrzeń prezentacji produktów wokół, których producenci i dystrybutorzy z Polski i wielu krajów świata toczą rozmowy z przedstawicielami sieci handlowych, także międzynarodowych. Ważną częścią wydarzenia są debaty i dyskusje, podczas których związani z branżą otrzymują solidny zastrzyk potrzebnej im wiedzy. Najbliższa edycja dzięki wzmocnionemu zaangażowaniu dotychczasowych partnerów zyskuje szeroki potencjał, z którego skorzystają wszyscy uczestnicy.

W gronie współorganizatorów targów pozostaje przedsiębiorstwo Ewa – Bis, a dołączają do niego MSL Consulting oraz Rzeźnik Polski.

MSL Consulting zajmuje się doradztwem w temacie usprawniania procesów w dywizjach: sprzedaż, zakupy, logistyka, IT. Weryfikuje i obniża koszty prowadzenia działalności. Pomaga firmom w przygotowaniach do sprzedaży i finalizowaniu transakcję. Prezes firmy Michał Sadecki deklaruje zaangażowanie w tworzenie Strefy Kupieckiej, a także w przygotowanie debaty eksperckiej z udziałem m.in. przedstawicieli sieci detalicznych. Jako ceniony specjalista branży FMCG wspiera organizatorów fachową wiedzą dotyczącą zmian na rynku marek własnych, handlu i sprzedaży.

Dzięki zaangażowaniu miesięcznika Rzeźnik Polski Targi Marek Własnych ponownie wzbogacone zostaną o aktywności wpierające branżę mięsną. Pierwsze edycje konkursu Smak Jakości® oraz obrad pod nazwą Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego w listopadzie 2023 roku zaowocowały świetnymi wynikami. Marek Bielski, wydawca miesięcznika „Rzeźnik polski”, należącego do Gemini Group, potwierdził organizację obu wydarzeń w listopadzie 2024. Konkurs znów będzie okazją do prezentacji wysokiej jakości produktów oraz rozpoczęcia lub zacieśnienia relacji z sieciami handlowymi. Z kolei podczas spotkania branżowego spotkania zostanie przekazana specjalistyczna wiedza. Co więcej, jako współorganizator Marek Bielski angażuje się także w przygotowanie pawilonu branży mięsnej w czasie Targów Marek Własnych.

Merytoryczną rolę podczas wydarzenia ponownie odegra Ewa – Bis, jeden z czołowych eksporterów owoców i warzyw w Polsce. Firma dostarcza produkty do ok. 50 krajów na całym świecie, w tym do niemal całej Europy. Należy do 20 największych eksporterów w Polsce i współpracuje z ok. 60 grupami producenckimi i ok. 100 indywidualnymi rolnikami. Podczas Targów Marek Własnych przedsiębiorstwo zajmie miejsce wśród wystawców, a także skupi się na zorganizowaniu Forum Marek Własnych. Głos merytoryczny wniesie Marek Marzec, właściciel  firmy Ewa – Bis. Podczas ubiegłorocznej edycji wydarzenia eksperci rozważali kluczowe kwestie związane z wprowadzaniem marek własnych do sprzedaży, negocjowaniem umów oraz kreowaniem brandu. Forum ponownie odpowie na najważniejsze wyzwania związane z wprowadzaniem marek własnych do sprzedaży. 

VI Targi Marek Własnych Future Private Labels Expo odbędą się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce. Wszystko o programie Hosted Buyers oraz rejestracji do Strefy Kupieckiej na  targikielce.pl/future-private-labels

/MŚ/

 

Polecane aktualności
26 kwietnia 2024
Marki własne zyskują coraz większe uznanie wśród polskich konsumentów, co wynika z raportu BehaviourChange opracowanego przez Consumer Panel Services GfK. Marki własne zwiększyły swój udział rynkowy o 1,3 pkt proc. w 2023 r., osiągając już 22,6%.
05 kwietnia 2024
Jednej z najbardziej perspektywicznych imprez targowych nadchodzących lat Targom Marek Własnych już tej jesieni towarzyszyć będzie wydarzenie o roboczej nazwie ,,XPand from MENA to CEE”.
02 stycznia 2024
Targi Marek Własnych w listopadzie 2024 ponownie staną się miejscem prezentacji produktów oraz platformą rozmów dla producentów i dystrybutorów marek własnych z przedstawicielami sieci handlowych z różnych krajów. Wydarzenie staje się istotnym czynnikiem rozwoju współpracy krajowej i międzynarodowej. Wzbogacone zostanie o aktywności wpierające branżę mięsną.
06 grudnia 2023
Fabryka Cukierków Pszczółka, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno, Młyny Stoisław, Polskie Przetwory Włocławek, Zamojskie Zakłady Zbożowe zaprezentowały ofertę pod produkcję marek własnych 15  i 16 listopada w Targach Kielce. – Są powody do satysfakcji – mówi Artur Krzeszowiak z KGS.
30 listopada 2023
– Polacy coraz częściej sięgają po produkty marek własnych ze względu na dobry stosunek jakości do ceny. Przyszły rok może być kolejną szansą rozwoju tego sektora – przekonywał w trakcie Forum Marek Własnych w Targach Kielce Przemysław Korotusz, Junior Analytics Consultant, Retail Services NielsenIQ. Ich udział w sprzedaży dyskontów stanowi obecnie ponad 43%.
16 listopada 2023
Różnorodność ofert producentów z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii, Stanów Zjednoczonych na Targach Marek Własnych jest imponująca. Wydarzenie trwa 15 i 16 listopada 2023 w Targach Kielce.