Kampania „Bardzo cenne małocenne” promuje walory i potencjał rodzimych ryb słodkowodnych – takich jak płoć, leszcz czy okoń. Celem projektu jest popularyzacja produktów rybołówstwa i akwakultury oraz pokazanie, że tzw. ryby małocenne to zdrowy, smaczny i wartościowy surowiec o dużych możliwościach kulinarnych.
Na stoisku prezentowane są działania edukacyjne i promocyjne projektu, degustacje potraw przygotowanych przez szefów kuchni oraz materiały informacyjne o znaczeniu ryb śródlądowych w zrównoważonej gospodarce żywnościowej.
Projekt realizowany jest w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rybactwa 2021–2027.
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.