Szymon Grzegorczyk to trener biznesu i konsultant, który specjalizuje się w szkoleniach z obsługi klienta, Call Center oraz kompetencji menadżerskich. Z wykształcenia jest informatykiem, ale swoją karierę zawodową związał ze sprzedażą i zarządzaniem, wykorzystując jednocześnie nowoczesne technologie i oprogramowanie.
Swoje doświadczenie zdobywał pracując dla takich firm jak Philip Morris, Orange Polska oraz Notus Finanse. Posiada wykształcenie techniczno-informatyczne zdobyte na Politechnice Świętokrzyskiej oraz studia podyplomowe z e-marketingu na Wyższej Szkole Europejskiej.
Szkolił się również na kursie trenera biznesu w Grupie Set oraz ukończył Supervisor Academy. W swojej ofercie posiada szkolenia m.in. z generowania leadów, wprowadzania nowych pracowników, sztuki porozumienia z każdym oraz zważając na rozwój rynku - sprzedaży jako najważniejszej umiejętności przyszłości. Prywatnie jest mężem, ojcem oraz pasjonatem brazylijskiego jiu-jitsu.
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.