378375959f0678eb340b.jpg
IV Konferencję i Targi Future Private Labels

FUTURE PRIVATE LABELS 2017 - targi i konferencja ruszyły w Targach Kielce

25 października 2017
W wystawie, od 25-26 października, udział bierze 70 firm z 7 krajów

Marki własne mają się bardzo dobrze, rynek wciąż rośnie choć nieco mniej dynamicznie. Rozwijają szczególnie kategorie produktów premium - mówił Andrzej Wojciechowicz, ekspert rynku rozpoczynając Konferencję Future Private Labels.” Między innymi o tym, jak skutecznie rozwijać sektor private labels, znając prognozy rozwoju rynku do 2020 roku, mówić będą specjaliści branży.

Targi Producentów Marek Własnych Future Private Labels w Targach Kielce dają szansę firmom z Polski i krajów ościennych zaprezentowanie swego potencjału i możliwości. W targach bierze udział 70 firm z Polski, Włoch, Rosji, Ukrainy, Czech, Niemiec, Węgier.

Wśród wystawców jest wiele firm oferujących spożywcze artykuły i napoje, firm związanych z projektowaniem i produkcją opakowań, są producenci kosmetyków i chemii gospodarczej, a także wytwórcy żywności ekologicznej, związani ze Stowarzyszeniem „Polska Ekologia”. Partnerem FPL 2017 w Targach Kielce została, między innymi, sieć supermarketów „Piotr i Paweł”. Do udziału w wydarzeniu zgłosiły się też sieci handlowe z państw ościennych. W ubiegłorocznej edycji wydarzenia wzięło udział 800 specjalistów branży private labels. To jedyne w Polsce tego typu dwudniowe wydarzenie, które łączy wystawę producentów marek własnych, jak również warsztaty opakowań, konferencję pełną ekspertów i konkurs na najlepsze opakowanie produktu tego sektora.

Podczas spotkania branży w Kielcach warto zajrzeć na konferencję towarzyszącą już drugi raz targom Future Private Labels. Tematami będą trendy, prognozy rynku marek własnych aż do roku 2020, preferencje zakupowe Polaków, rywalizacja marek własnych ze znanymi  brandami czy kierunek wege i bio dla sektora private labels w Polsce.

Uzupełnieniem merytorycznej części wydarzenia są dwudniowe warsztaty opakowań, organizowane w ramach Forum Dobrych Praktyk, które dotyczy współczesnego projektowania opakowań i kreowania rynkowego wizerunku produktów. Projekt ma na celu umożliwienie zbudowania platformy współpracy przedsiębiorców i specjalistów, działających na rzecz dobrego designu i wizerunku marek własnych.