FUTURE PRIVATE LABELS 2017 - o innowacjach w markach własnych

future private labels Konferencja, targi i cykl warsztatów o markach własnych tylko w Targach Kielce 25-26 października. Najbliższa edycja programu FUTURE PRIVATE LABELS 2017 przebiegać będzie pod hasłem innowacji, realizowanych przez właścicieli marek własnych, na poziomie produktów i nowoczesnych narzędzi strategicznych. Nowością jest cykl warsztatów.  

FPL 2017 łączy targi producentów marek własnych, konferencję pełną ekspertów, także tych zagranicznych, oraz szkolenia i konkurs na opakowanie. Nowością jest cykl specjalistycznych warsztatów, który poprzedzi październikowe wydarzenie.

Ubiegłoroczne wydarzenie, w stu procentach poświęcone tematyce private labels, zgromadziło 800 specjalistów branży marek własnych - kupców i przedstawicieli sieci handlowychproducentów private labels oraz projektantów opakowań. Konferencji z udziałem wielu zagranicznych ekspertów branży przysłuchiwało się 120 osób, a w warsztatach, mówiących o roli opakowania w produktach marek udział wzięło 60 osób. W Targach Kielce, drugim ośrodku wystawienniczym Europy Środkowo-Wschodniej zaprezentowało się 83 wystawców z 9 krajów: z Niemiec, Włoch, Litwy, Białorusi, Grecji, Węgier, Ukrainy, Czech oraz Polski.

Więcej


Aktualności

LIDL z kampanią marek własnych, jakiej nie było dotąd w Polsce

LIDL z kampanią marek własnych, jakiej nie było dotąd w Polsce

25.10.2016

Produkty spożywcze marek własnych sieć handlowa Lidl aktywnie promuje w telewizyjnych reklamach, jako równie smaczne lub lepsze niż wyroby znanych marek. To pierwsza w Polsce tego typu kampania, dotycząca private labels

Udana Konferencja “Future of Private Labels”

Udana Konferencja “Future of Private Labels”

16.06.2016

Merytorycznie o przyszłości i kierunkach rozwoju marki własnej

Warsztaty opakowań w Targach Kielce

Warsztaty opakowań w Targach Kielce

16.06.2016

Ponad 50 osób uczyło się, jak skutecznie komunikować markę własną

Najlepsze opakowania marek własnych wybrano w Targach Kielce

Najlepsze opakowania marek własnych wybrano w Targach Kielce

16.06.2016

„Biedronka” oraz „Piotr i Paweł” triumfowali w konkursie „Best Private Labels Packaging” podczas FUTURE PRIVATE LABELS


Partnerzy targów

logo_pohid

logo_pih

logo_puig

     

 Współpraca:

logo_piotr_i_pawel logo_spolem logo_sggw
logo_pfpz logo_kph logo_kaufland
logo_intermarche logo_tesco  

Reklama

IPLS
Lipro

Partnerzy medialni

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner