future private labels Future Private Labels 2016 z sukcesami

800 specjalistów branży marek własnych w Targach Kielce

Pierwsze w Polsce wydarzenie w stu procentach poświęcone polskiej branży marek własnych - Future Private Labels w Targach Kielce okazało się strzałem w „10”. Formuła, która połączyła III Targi Producentów Marek Własnych i specjalistyczną Konferencję, a także warsztaty opakowań i konkurs na najlepsze opakowanie marki własnej, została doceniona. W ciągu dwóch dni, 15-16 czerwca wydarzenie odwiedziło 800 specjalistów branży – kupców i przedstawicieli sieci handlowych, producentów private labels oraz producentów i projektantów opakowań.

Więcej


Aktualności

LIDL z kampanią marek własnych, jakiej nie było dotąd w Polsce

LIDL z kampanią marek własnych, jakiej nie było dotąd w Polsce

25.10.2016

Produkty spożywcze marek własnych sieć handlowa Lidl aktywnie promuje w telewizyjnych reklamach, jako równie smaczne lub lepsze niż wyroby znanych marek. To pierwsza w Polsce tego typu kampania, dotycząca private labels

Udana Konferencja “Future of Private Labels”

Udana Konferencja “Future of Private Labels”

16.06.2016

Merytorycznie o przyszłości i kierunkach rozwoju marki własnej

Warsztaty opakowań w Targach Kielce

Warsztaty opakowań w Targach Kielce

16.06.2016

Ponad 50 osób uczyło się, jak skutecznie komunikować markę własną

Najlepsze opakowania marek własnych wybrano w Targach Kielce

Najlepsze opakowania marek własnych wybrano w Targach Kielce

16.06.2016

„Biedronka” oraz „Piotr i Paweł” triumfowali w konkursie „Best Private Labels Packaging” podczas FUTURE PRIVATE LABELS


Partnerzy targów

logo_pohid

logo_pih

logo_puig

     

 Współpraca:

logo_piotr_i_pawel logo_spolem logo_sggw
logo_pfpz logo_kph logo_kaufland
logo_intermarche logo_tesco  

Reklama

IPLS
Lipro

Partnerzy medialni

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner