Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.
Vive Targi Kielce to m.in. ośmiokrotny zdobywca Pucharu Polski
Vive Targi Kielce ponownie na czele
17 czerwca 2011
Zespół cieszy się największą popularnością spośród wszystkich polskich klubów piłki ręcznej
Badania opinii zostały przeprowadzone w maju 2011 roku przez Pentagon Resarch na zlecenie Związki Piłki Ręcznej w Polsce. Z projektu pod nazwą HANDBALL-fan.profile 2011, w którym udział wzięło 1987 kibiców, jasno wynika, że najpopularniejszym klubem piłki ręcznej w Polsce jest Vive Targi Kielce. „Żółto-biało-niebiescy” cieszą się popularnością na poziomie 44,1 %! Dla porównania drugi zespół w zestawieniu- SPR BRW Stal Mielec uzyskał wynik 11,3%, a trzecia Orlen Wisła Płock posiada wynik na poziomie 10,2 %.
- Wyniki badań nie są dużym zaskoczeniem. Zespół z Kielc zdominował przez dwa sezony polską ligę. Teraz wyzwaniem dla Vive Targów Kielce będzie utrzymanie tego poziomu popularności. Mecze z Orlen Wisłą Płock pokazały, że w Polsce jest druga siła w piłce ręcznej – mówi Michał Gradzik z Pentagon Research. – Ważne dla utrzymania poziomu popularności drużyny będą właśnie wyniki sportowe w sezonie 2011/12, to one mogą pomóc w podtrzymaniu dobrego wyniku– dodaje Michał Gradzik. Zajmujący się tym badaniem w Pentagon Reaserch zwraca również uwagę na popularność nowych zawodników, którzy trafią do Kielc w sezonie 2011/12 – Mam na myśli np. Sławomira Szmala, który jest jednym z najpopularniejszych polskich sportowców. Jeśli zostanie dobrze wykorzystany do promocji, to może się przyczynić do jeszcze większego wzrostu popularności Vive Targi Kielce.