Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.
Konkurs na najlepszą stronę internetową w branży tworzyw sztucznych rozstrzygnięty
Celem II edycji konkursu „Lepsza strona tworzyw” niezmiennie pozostaje promocja branży tworzyw sztucznych w Internecie oraz rozwój firmowych www.
Podobnie jak w poprzedniej edycji, konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem: udział wzięły w nim 74 firmy, które łącznie zebrały ponad 22 tysiące głosów internautów. Jury, złożone z przedstawicieli portalu Plastech.pl. oceniało przede wszystkim:
aktualność strony (częstotliwość aktualizacji),
zawartość (precyzyjność informacji zawartych na stronie),
dostęp (pozycjonowanie w wyszukiwarkach),
oraz szatę graficzną (przejrzystość, kolorystyka, obecność fotografii itp.).
Pierwsze miejsce zdobyła strona firmy TUPLEX (producenta m.in. kompozytów, izolacji oraz tworzyw konstrukcyjnych). Uzyskała średnią 8.9 pkt. zapewniając sobie prowadzenie w ogólnej klasyfikacji. Internauci ocenili stronę średnio na 3.9 pkt., natomiast w opinii ekspertów uzyskała średnią 5.0 pkt. Jurorzy docenili aktualność strony oraz trafność zawartych na niej informacji. Jak podkreśla Dominik Wójcicki z portalu Plastech.pl., wiadomości dostępne na stronie są unikatowe: nie znajdziemy ich nigdzie indziej. W ten sposób, stała się ona wiarygodnym źródłem wiedzy o firmie, co jest niezwykle ważne z perspektywy potencjalnego klienta.
Organizatorem konkursu jest portal Plastech.pl. Patronat nad wydarzeniem objęły Azoty Tarnów i Drewnex Recycling Plastics.