426861855cc9e1643424.jpg
Na targach KIDS’ TIME w ciągu trzech dni można spotkać się ze wszystkimi stałymi oraz potencjalnymi kontrahentami

Targowa inwestycja

13 sierpnia 2015
KIDS’ TIME wielką szansą dla przedstawicieli branży dziecięcej

Kilkaset firm z całego świata, premiery produktów oraz międzynarodowe kontraktacje – to zaledwie kilka czynników, które decydują o obecności najważniejszych firm branży dziecięcej w Kielcach.  VII Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS' TIME, które odbędą się od 25 do 27 lutego w Targach Kielce zapowiadają się rekordowo!

 

KIDS’ TIME to wiodące spotkanie branżowe w Europie Środkowo – Wschodniej. Wystawa o charakterze B2B zaczyna być jednak coraz bardziej zauważalna w skali międzynarodowej. Co roku w targach uczestniczą nie tylko wystawcy i zwiedzający z Polski, ale też z Czech, Niemiec, Litwy, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Francji, a nawet Chin.

- W ubiegłym roku KIDS' TIME zgromadził ponad 320 firm z 10 krajów całego świata. W porównaniu do poprzedniej edycji lista wystawców była dłuższa o blisko 50%. Wydarzenie odwiedziło 4238 specjalistycznych zwiedzających z 33 krajów. Wszystko wskazuje na to, że nadchodząca wystawa pobije dotychczasowy rekord. Udział w KIDS’ TIME 2016 potwierdziło już przeszło 90% ubiegłorocznych wystawców. Targi cieszą się również wielkim zainteresowaniem wśród nowych firm. Nic w tym dziwnego, bo przecież KIDS’ TIME to najlepsze miejsce na wielki debiut – mówi menedżer projektu, Aldona Matla.

Targi KIDS’ TIME to dla wielu okazja do zapoznania się z ofertą firm, z którymi dotychczas nie współpracowali. Uczestnictwo w wydarzeniu to zarówno dla firm jak i organizatorów czas ciężkiej, lecz jak wynika z ankiet przeprowadzanych w czasie targów – zdecydowanie efektywnej pracy. Udział w targach to inwestycja, która otwiera wiele kontaktów, daje wiele możliwości. Wykorzystaj to wydarzenie i Ty!