Aktualności
SLAVIC B2BEAUTY z mocnym wsparciem partnerów
Slavic B2Beauty to idealne miejsce do kontraktacji. To również doskonała okazja do zapoznania się z nowościami i szeroką ofertą produktów kosmetycznych i farmaceutycznych. Partnerami wydarzenia są instytucje z wieloletnim doświadczeniem biznesowym, które na co dzień pomagają firmom w wejściu na na nowe rynki.
Chiny to największy rynek branży kosmetycznej na świecie, w 2019 roku wygenerował przychody w wysokości 73,3 mln EUR. Podczas Slavic B2Beauty nie może więc zabraknąć azjatyckich partnerów. Pierwszym z nich jest Beijing HeliView International Exhibition Co – chiński organizator wystaw i spotkań B2B.
Kolejnym ważnym rynkiem beauty jest Francja. Jako światowy lider eksportu kosmetyków i produktów do ciała w 2019 roku osiągnęła przychody ma poziomie 13,6%. Francuskim partnerem do rozmów będzie Kierunek Francja New Tech – agencja handlowa wdrażająca i obsługująca rozwiązania technologiczne rynek ze stolicą w Paryżu.
Państwa Bałkańskie to rozwijający się rynek, otwarty na nowości, ale także ekologiczne rozwiązania. Współpraca z Agencją Polsko Bałkańskiej Współpracy Gospodarczej APBWG, która posiada wieloletnie doświadczenie w rozwijaniu biznesowych relacji z państwami bałkańskimi jest więc niezwykle potrzebna podczas Slavic B2Beauty. Również znaczenie Polsko Kazachstańskiej Izby Handlowo-Przemysłowej jest ogromne. Rozwój stosunków gospodarczych, w tym branży kosmetycznej między Polską a Kazachstanem, jest bardzo istoty, a dzięki izbie, kontakty pomiędzy potencjalnymi kontrahentami są ułatwione.
Również rynek Afrykański ma znaczenie. Ten nowy, raczkujący rynek potrzebuje wielu rozwiązań, które można znaleźć m.in. podczas targów. Pomoże w tym m.in. MIDA Group – założona w Tunezji agencja, która posiada doświadczenie w rozwoju sektora prywatnego w Afryce Północnej;
Katar należy do najbogatszych krajów świata, a jego mieszkańcy szukają luksusowych marek prosto z Europy. Podczas Slavic B2Beauty nie może więc zabraknąć Qatar - Poland Business Council – organizacja skupia się na umacnianiu katarsko-polskich więzi biznesowych.
Kontraktacje branży kosmetycznej i farmaceutycznej będzie wspierać także agencja kreatywna BERM – tworząca wydarzenia stacjonarne, ale także eventy online.
(MBr)