Przedstawiciele Dowództwa Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych i jednostek podległych, Regionalne Bazy Logistyczne oraz szkoły – ponad 100 osób bierze udział w trzydniowym rekonesansie przed Wystawą Sił Zbrojnych podczas MSPO 2025. Żołnierze odwiedzili Targi Kielce po raz drugi w tym roku.
Rekonesans jest okazją do omówienia niezbędnych ustaleń dotyczących rozmieszczenia stoisk, zakwaterowania żołnierzy czy transportu sprzętu. Tegoroczna Wystawa Sił Zbrojnych tradycyjnie koordynowana przez Inspektorat Wsparcia zajmie niemal 7 tysięcy m2 powierzchni, z czego około 3 tysięcy znajdzie się w hali 9, pozostałą powierzchnię zajmie sprzęt na terenie zewnętrznym. Tegoroczna Wystawa odbędzie się pod hasłem „Nowoczesne Siły Zbrojne tworzą silną przyszłość”.
Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego zaplanowany jest od 2 do 5 września. Partnerem strategicznym MSPO jest Polska Grupa Zbrojeniowa.
Targi Kielce są gospodarzem ważnego wydarzenia gospodarczego regionu – Świętokrzyskiego Kompasu Gospodarczego. Przedsiębiorcy, eksperci i przedstawiciele instytucji dyskutują, by wytyczać kierunki rozwoju świętokrzyskiej i krajowej gospodarki. O znaczeniu Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego dla rozwoju regionu mówił
podczas jednego z paneli dr Andrzej Mochoń, prezes Targów Kielce.
Polscy i niemieccy eksperci ds. bezpieczeństwa spotkali się w Ambasadzie RP w Berlinie. W dyskusji uczestniczył dr Andrzej Mochoń, prezes Targów Kielce.
Każdego roku podczas Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego w Targach Kielce służbę pełni kilkuset żołnierzy. Przygotowanie Wystawy Sił Zbrojnych traktowane jest jako zadanie bojowe i jako takie wymaga rekonesansu.
Posiedzenie Rady Programowej Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego poświęcone przygotowaniom do XXXIII edycji wydarzenia odbyło się w Targach Kielce. Spotkaniu przewodniczył wiceminister obrony narodowej Paweł Bejda.
Priorytetowa inwestycja Targów Kielce wchodzi w fazę realizacji. W czwartek, 23 stycznia została podpisana umowa z firmą Strabag, która zaprojektuje i wybuduje nową halę wystawienniczą i przebuduje już istniejącą. Połączona przestrzeń obydwu obiektów to w sumie ponad 15 500 metrów kwadratowych powierzchni użytkowej w parterze i 3000 na antresoli.
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.