149713253bc4f805fd95.jpg
Głos podczas konferencji zabierają specjaliści z najważniejszych polskich instytucji handlowych oraz przedstawiciele firm - liderów rynku

Marka własna w strategii handlowej

08 lipca 2014
Targom PLME towarzyszy specjalistyczna konferencja

Spotkanie odbywa się pierwszego dnia wystawy. Wśród prelegentów znajdują się m.in. Tomasz Krysiak - AC Nielsen, Andrzej Wojciechowicz - Doradca FMCG Bussines Consulting, Dorota Kałowska – Firma Cobaltspark, dr Magdalena Stachura Tesco, Ryszard Jaśkowski – Wiceprezes Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem, Ireneusz Cichoński – INTERMARCHE POLSKA, Jacek Galiński – Kodak Polska, dr Maria Andrzej Faliński - Dyrektor Generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, Andrzej Gantner – Członek Zarządu – Dyrektor Generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności, Maciej Ptaszyński – Dyrektor Generalny Polskiej Izby Handlu oraz Jacek Piechota, były minister gospodarki i pracy, obecnie prezes Polsko – Ukraińskiej Izby Gospodarczej.

Podczas spotkania poruszane są takie zagadnienia jak marki własne na polskim rynku FMCG, współpraca wytwórca – handel, jak efektywnie zarządzać wizerunkiem marki własnej, nadzór nad jakością marki własnej TESCO, marki własne jako element strategii rozwoju PSS Społem, perspektywy rozwoju - szanse i zagrożenia, jak zadbać o wysoką jakość drukowanych opakowań, marka własna jako instrument konkurencji, rola marek własnych w budowaniu lojalności klientów czy marki własne w wymianie polsko-ukraińskiej.

Moderatorem konferencji jest dr Maria Andrzej Faliński z POHiD – współorganizatora tej debaty.