aktualnosci-logo-pipt.jpg
Polska Izba Przemysłu Targowego

Letnie spotkanie Polskiej Izby Przemysłu Targowego

12 sierpnia 2010
W Targach Kielce Członkowie PIPT dyskutować będą o rozwoju przemysłu wystawienniczego w Polsce. Wezmą również udział w Wielkim Otwarciu najnowocześniejszej w Polsce hali wystawienniczej

Prezes Zarządu Targów Kielce Andrzej Mochoń, a jednocześnie nowy szef Polskiej Izby Przemysłu Targowego zaprosił Radę i Członków tej instytucji na otwarte posiedzenie Rady Izby do Kielc. W programie zaplanowano dyskusję na temat działań promocyjnych w kolejnych miesiącach i najbliższej przyszłości organizacji. Spotkanie to również doskonała okazja do rozmów o charakterze nieformalnym, nic więc dziwnego, że pomimo szczytu okresu urlopowego, udział w wydarzeniu potwierdziło kilkadziesiąt osób reprezentujących firmy członkowskie.

Zaproszeni goście wezmą udział w uroczystym otwarciu najnowocześniejszego pawilonu wystawienniczego w Polsce. Obejrzą również przygotowane przez Kielecki Teatr Tańca w ramach X Festiwalu Tańca Kielce 2010 widowisko taneczno – muzyczne Chopin4.

Andrzej Mochoń został nowym prezesem Rady Polskiej Izby Przemysłu Targowego w czerwcu 2010 r. Polska Izba Przemysłu Targowego powstała w 2006 roku. Jest ogólnopolską izbą gospodarczą, która zrzesza, na zasadzie dobrowolności, polskich przedsiębiorców działających w branży targowej oraz w branżach związanych pośrednio lub bezpośrednio z organizacją targów i usługami dla targów i ich klientów. Izba jest kontynuatorem dorobku Polskiej Korporacji Targowej, która działała od 1993 roku. Siedzibą Izby jest Poznań.

Najwyższymi organami Polskiej Izby Przemysłu Targowego są Walne Zgromadzenie oraz Rada. Członkowie Polskiej Izby Przemysłu Targowego reprezentują przekrój wszystkich graczy rynku targowego. Są to przede wszystkim organizatorzy targów, operatorzy obiektów targowo – konferencyjnych w Polsce, przedsiębiorstwa oferujące usługi w zakresie projektowania, budowy i wyposażania stoisk targowych oraz transportu i spedycji targowej, organizatorzy wystąpień polskich firm w targach za granicą oraz przedstawicielstwa targów zagranicznych w Polsce. Do Izby należą również firmy z branży reklamy i marketingu, media, przedsiębiorstwa gastronomiczne i firmy oferujące bazę noclegową, także dla klientów targów.