6959556575e7e1a696c0.jpg
Ciekawe opakowania są po raz pierwszy konkursowym tematem podczas Future Private Labels w Targach Kielce

Konkurs „Best Private Labels Packaging” na finiszu!

13 czerwca 2016
Mamy 36 zgłoszeń w rywalizacji podczas Future Private Labels

Komisja konkursowa pierwszego „Best Private Labels Packaging” będzie miała co robić! Konkurs, towarzyszący wydarzeniu Future Private Labels w Targach Kielce, odbywa się pod patronatem Wydawnictwa Packaging Polska. Projekty, jakie mogli nadsyłać do Targów Kielce zarówno producenci marek własnych jak i sami projektanci opakowań, oceni 14 czerwca komisja konkursowa.

 - Atrybutem dobrego wizerunku na rynku jest identyfikacja wizualna, która jest pierwszym elementem kontaktu, z klientem sieci – w przypadku produktów marek własnych – mówi Michał Obiedziński, grafik, kierownik Działu Graficznego Targów Kielce, zasiadający w jury. – Tak, jak w życiu, o wzbudzeniu emocji decydują pierwsze sekundy. To efekt długiej pracy, prób czynionych przez projektanta. Oceniając zgłoszone opakowania produktów marki własnej, będziemy oceniać nie tylko emocje i wrażenie, jakie wzbudzają, ale także między innymi: oryginalny pomysł, materiał jakiego użyto, funkcjonalność.

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi pierwszego dnia targów – 15 czerwca, po bezpłatnych warsztatach opakowań, o godzinie 16.