473728793-1253900872932997-398406052562877081-n.jpg

Kids’ Time Business Forum – Odkryj przyszłość branży dziecięcej!

03 stycznia 2025
Podczas tegorocznych targów zapraszamy na Kids’ Time Business Forum – serię warsztatów, seminariów i spotkań poświęconych kluczowym wyzwaniom branży dziecięcej. Jednym z nich będzie Paweł Szmidt – Business Development Manager w RMD Research, który zaprezentuje najnowszy raport o rynku zabawek w Polsce

Dzięki udziałowi w prelekcji poznasz:

  • Wartość rynku zabawek w Polsce – jak wygląda sytuacja na dziś?
  • Hity sprzedażowe 2024 roku – co królowało w koszykach zakupowych?
  • Perspektywy rozwoju sektora – jakie trendy warto śledzić?

RMD Research to niezależna firma badawcza działająca w branży badań rynkowych w Polsce  od 2013 roku. Firma została założona przez osoby mające długoletnie doświadczenie w badaniach rynkowych, w szczególności – badaniach handlu detalicznego opartych na panelu sklepów – Retail Tracking. Większość z nich współtworzyła i pracowała przez kilkanaście lat w firmie MEMRB, przyczyniając się w ogromnej mierze do sukcesu rynkowego tej firmy, jej dynamicznego rozwoju oraz zdobycia i utrwalenia przez nią pozycji drugiej, co do wielkości, agencji badawczej w Polsce, prowadzącej kompleksowe badania typu Retail Tracking w Polsce.

Opierając się dziedzictwie MEMRB, powstała firma korzystająca z doświadczenia przeszłości, wykazująca się nowoczesnością i innowacyjnością, idącą z duchem czasu i odpowiadająca na rosnące wymagania współczesności.

Odbierz darmowy bilet na targi i weź udział w prelekcjach!
Polecane aktualności
22 kwietnia 2025
Kapituła Komitetu Ochrony Praw Dziecka ogłosiła wyniki 23. edycji Konkursu „Świat Przyjazny Dziecku”. Wśród laureatów znalazły się firmy i twórcy, których produkty i inicjatywy wspierają rozwój, kreatywność i bezpieczeństwo najmłodszych.
12 marca 2025
Znamy laureatów konkursu „Bestsellery Rynku Zabawek – Wiosna 2025”! Wyróżnienia trafiły do najciekawszych, najbardziej innowacyjnych i uwielbianych przez dzieci produktów. Tegoroczna edycja plebiscytu pokazała, że rynek zabawek wciąż tętni kreatywnością, nowoczesnością i ogromnym potencjałem edukacyjnym. Poznaj wszystkie zwycięskie zabawki sezonu.
07 marca 2025
Przykłady fantastycznych produktów prezentowanych podczas Targów KIDS' TIME można by mnożyć bardzo długo. Nie wszystkie fantastyczne rzeczy jesteśmy w stanie poznać, tak jak byśmy chcieli. Nasza pomyłka sprawiła, że przyjrzeliśmy się bliżej innowacyjnej metodzie nauki tabliczki mnożenia MULTIPLICATION CARD GAME stworzonej przez firmę Multiplication.online Mariusz Misiewicz. Było warto!
27 lutego 2025
Targi Kids' Time to doskonała okazja, by zaprezentować najnowsze i najbardziej innowacyjne produkty dedykowane dzieciom i ich rodzicom. W tym roku, w Strefie Debiutantów, pojawiły się firmy, które po raz pierwszy wzięły udział w tym wydarzeniu, oferując wyjątkowe rozwiązania w różnych kategoriach. Oto kilka z nich, które z pewnością przyciągnęły uwagę odwiedzających.
26 lutego 2025
Dzisiejszy program Business Forum podczas Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Rodziców i Dzieci pełen był inspirujących prezentacji, które przybliżyły najnowsze trendy i wyzwania w branży dziecięcej.
26 lutego 2025
Drugiego dnia targów Kids' Time, na stoisku firmy Marko, podpisano umowę o kolejnych latach współpracy między dotychczasowym Partnerem Strategicznym, a Targami Kielce. Umowę parafowali właściciel firmy Marko Janusz Musioł i Prezes Targów Kielce Andrzej Mochoń.
25 lutego 2025
We wtorek, 25 lutego w Targach Kielce wręczone zostały nagrody 15. Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Rodziców i Dzieci KIDS' TIME. Poza statuetkami Kids' Time Star dla najlepszych produktów tegorocznych targów wręczone zostały także wyróżnienia i nagrody Top Design za najbardziej oryginalne, eleganckie i nowatorskie aranżacje stoisk targowych.
25 lutego 2025
Trwa Kids’ Time Business Forum, kluczowy punkt programu Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Rodziców i Dzieci Kids’ Time, który co roku gromadzi ekspertów branży dziecięcej, specjalistów od marketingu, e-commerce i regulacji prawnych. Uczestnicy wydarzenia poznają najnowsze trendy rynkowe, strategie sprzedażowe i technologie wspierające rozwój biznesu. To wyjątkowa okazja, aby zdobyć wiedzę od liderów branży oraz nawiązać kluczowe kontakty biznesowe.