519182657c3db26a81bb.jpg
Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego co roku przyciąga kilkuset przedstawicieli mediów

270 dziennikarzy akredytowało się już na MSPO 2016!

29 sierpnia 2016
Targi obronne w Kielcach to ważne wydarzenie dla mediów z całego świata. Do tej pory, przez stronę internetową Targów Kielce akredytowali się przedstawiciele mediów między innymi z: Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Belgii, Czech, Ukrainy, Litwy, Algerii i oczywiście z Polski

XXIV Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego, który odbędzie się od 6 do 9 września w Targach Kielce to wydarzenie o globalnym zasięgu. Co roku o targach donoszą najważniejsze tytuły prasowe polskie i zagraniczne, a relacje z wydarzenia pojawiają się w europejskich serwisach informacyjnych. Zainteresowanie mediów w tym roku jest bardzo duże. Swój udział w targach potwierdzili już przedstawiciele najpopularniejszych ogólnopolskich mediów jak: Polska Agencja Prasowa, Telewizja Polska, TVN, Polsat, Dziennik Gazeta Prawna, Polskie Radio, Rzeczpospolita, Fakt, Onet, Radio Zet i Radio RMF oraz media zagraniczne, w tym European Defence & Security, Armadni Noviny i Army Recognition.

 

Na MSPO trzeba być

Tematyka militarna od zawsze znajdowała się w obszarze zainteresowań mediów. Obecna sytuacja polityczna na świecie dodatkowo wpływa na zwiększenie liczby publikacji, dotyczących przemysłu obronnego. MSPO to największe targi tej branży w Polsce i jedno z najważniejszych wydarzeń sektora w Europie. Co roku w czasie wystawy prowadzonych jest wiele ważnych rozmów, a Salon odwiedzają przedstawiciele najwyższych władz państwowych. Nic więc dziwnego, że media chcą być w samym centrum tych wydarzeń.

 

Medialny Salon Obronny

Jak poinformowała Agnieszka Wicha–Dauksza, dyrektor Wydziału Public Relations i Marketingu w Targach Kielce, podczas ostatniej edycji MSPO, w Biurze Prasowym akredytowały się 564 osoby – dziennikarze, fotoreporterzy i ekipy telewizyjne. Udział w wystawie wzięli przedstawiciele mediów zagranicznych z 12 krajów takich jak: Wielka Brytania, Ukraina, USA, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Czechy, Niemcy, Norwegia, Węgry, Grecja, Belgia, Słowacja czy Francja. Wydarzenie skutkowało 2500 publikacji, będąc jednocześnie promocją regionu, przemysłu obronnego i Targów Kielce. 

 

(PP)