MSPO (2-5.09.2025)
XXXIII Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego
Hammar Defence
- Buagärde 36, 517 95 Olsfors, Szwecja
- +4633290000
- info@hammarlift.com
- hammarlift.com
Opis
Produkowane z dumą w Szwecji, urządzenia Hammar mają ponad 50-letnią historię i trafiły już do ponad 125 krajów na całym świecie. Każde rozwiązanie Hammar oferuje wyjątkową elastyczność i efektywność, łącząc w jednym pojeździe możliwości podnoszenia, przeładunku i transportu, oszczędzając czas, minimalizując liczbę przeładunków i usprawniając procesy logistyczne.
Podczas MSPO 2025 dział Hammar Defence zaprezentuje nową, wielofunkcyjną koncepcję logistyki wojskowej. Na ekspozycji będzie można zobaczyć model Hammar XXL36 zamontowany na podwoziu Scania 8x8 oraz model Hammar XXL45 na teleskopowej naczepie Hammar. To innowacyjne rozwiązanie zwiększa efektywność i elastyczność działań logistycznych. Koncepcja ta została opracowana z myślą o współczesnych wymaganiach operacyjnych, zapewniając lepszą mobilność, maksymalne wykorzystanie pojazdów i kierowców oraz wyjątkową zdolność adaptacji w terenie.
Produkty
3 m: 25 t | 3,5 m: 18,5 t | 4m: 10,3 t
KOMPATYBILNOŚĆ KONTENERÓW:
Kontenery ISO i NATO, platformy flat rack oraz inne nośniki z narożnymi okuciami.
CZAS OBSŁUGI (PEŁNY CYKL):
Od 3,5 min.
MAKS./MIN. WYS. UMIESZCZENIA KONTENERA:
Maks: 2160 mm. Min: –800 mm poniżej kół*
SYSTEM BEZPIECZEŃSTWA:
System monitorowania oparty na PLC, stale kontrolujący masę i pozycję ładunku względem Sideloadera, zapobiegający niebezpiecznym pozycjom. Wyświetlacz systemu bezpieczeństwa pokazuje szereg przydatnych parametrów. W zastosowaniach wojskowych system może zostać wyłączony za pomocą przełącznika z blokadą.
3 m: 25 t | 3,5 m: 18,5 t | 4m: 13 t (tryb główny)
PIĘTROWANIE KONTENERÓW (1. rząd, dwa w górę):
25 t
KOMPATYBILNOŚĆ KONTENERÓW:
Kontenery ISO i NATO, platformy flat rack oraz inne nośniki z narożnymi okuciami.
PODNOSZENIE ŁADUNKÓW INNYCH NIŻ KONTENERY:
Może obsługiwać różne pojazdy, w tym bojowe wozy opancerzone (AFV). Więcej dostępne na życzenie.
MOŻLIWOŚCI PRZEŁADUNKOWE:
Załadunek/rozładunek z i na naczepy, podwozia ciężarowe oraz wagony kolejowe.
CZAS OBSŁUGI (PEŁNY CYKL):
Od 3,5 min.
MAKS./MIN. WYS. UMIESZCZENIA KONTENERA:
Maks: 3000 mm. Min: –600 mm poniżej kół*
SYSTEM BEZPIECZEŃSTWA:
System monitorowania oparty na PLC, stale kontrolujący masę i pozycję ładunku względem Sideloadera, zapobiegający niebezpiecznym pozycjom. Wyświetlacz systemu bezpieczeństwa pokazuje szereg przydatnych parametrów. W zastosowaniach wojskowych system może zostać wyłączony za pomocą przełącznika z blokadą.
3 m: 36 t | 4 m: 26 t | 4,5 m: 22 t | 5 m: 19 t | 5,5 m: 17 t | 6 m: 15 t (tryb główny)
PIĘTROWANIE KONTENERÓW (1. rząd, dwa w górę):
30 t
PIĘTROWANIE KONTENERÓW (2. rząd, dwa w górę):
17 t
KOMPATYBILNOŚĆ KONTENERÓW:
Kontenery ISO i NATO, platformy flat rack oraz inne nośniki z narożnymi okuciami. Może być wyposażony do obsługi zabudów hakowych.
PODNOSZENIE ŁADUNKÓW INNYCH NIŻ KONTENERY:
Może obsługiwać różne pojazdy, w tym bojowe wozy opancerzone (AFV). Więcej dostępne na życzenie.
MOŻLIWOŚCI PRZEŁADUNKOWE:
Załadunek/rozładunek z i na naczepy, podwozia ciężarowe oraz wagony kolejowe.
CZAS OBSŁUGI (PEŁNY CYKL):
Od 3,5 min.
MAKS./MIN. WYS. UMIESZCZENIA KONTENERA:
Maks: 4900 mm. Min: –2700 mm poniżej kół*
SYSTEM BEZPIECZEŃSTWA:
System monitorowania oparty na PLC, stale kontrolujący masę i pozycję ładunku względem Sideloadera, zapobiegający niebezpiecznym pozycjom. Wyświetlacz systemu bezpieczeństwa pokazuje szereg przydatnych parametrów. W zastosowaniach wojskowych system może zostać wyłączony za pomocą przełącznika z blokadą.
3 m: 45 t | 4 m: 26 t | 4,5 m: 22 t | 5 m: 19 t | 5,5 m: 17 t | 6 m: 15 t (tryb główny)
PIĘTROWANIE KONTENERÓW (1. rząd, dwa w górę):
30 t
PIĘTROWANIE KONTENERÓW (2. rząd, dwa w górę):
17 t
KOMPATYBILNOŚĆ KONTENERÓW:
Kontenery ISO i NATO, platformy flat rack oraz inne nośniki z narożnymi okuciami. Może być wyposażony do obsługi zabudów hakowych.
PODNOSZENIE ŁADUNKÓW INNYCH NIŻ KONTENERY:
Może obsługiwać różne pojazdy, w tym bojowe wozy opancerzone (AFV). Więcej dostępne na życzenie.
MOŻLIWOŚCI PRZEŁADUNKOWE:
Załadunek/rozładunek z i na naczepy, podwozia ciężarowe oraz wagony kolejowe.
CZAS OBSŁUGI (PEŁNY CYKL):
Od 3,5 min.
MAKS./MIN. WYS. UMIESZCZENIA KONTENERA:
Maks: 4900 mm. Min: –2700 mm poniżej kół*
SYSTEM BEZPIECZEŃSTWA:
System monitorowania oparty na PLC, stale kontrolujący masę i pozycję ładunku względem Sideloadera, zapobiegający niebezpiecznym pozycjom. Wyświetlacz systemu bezpieczeństwa pokazuje szereg przydatnych parametrów. W zastosowaniach wojskowych system może zostać wyłączony za pomocą przełącznika z blokadą.