Już 25-27 lutego produkty firmy Lionelo zobaczycie na Targi Kids' Time – jednym z najważniejszych wydarzeń branży dziecięcej! Zapraszamy na stoisko A12, hala 5 – przyjdź, zobacz, przetestuj i porozmawiaj z przedstawicielami zespołu! Czekają na Ciebie innowacyjne rozwiązania, które pokochają zarówno dzieci, jak i rodzice.
Szukasz wyjątkowych ubrań dla swojego malucha lub dla siebie? Bejbistory to polska marka, która łączy jakość, wygodę i niepowtarzalny design. Nasza pasja do szycia sprawia, że każde ubranie jest wykonane z dbałością o najmniejszy detal.
Puckator, czołowy dystrybutor hurtowy upominków i artykułów licencyjnych, z dumą ogłasza swój udział w tegorocznych targach Kids' Time, które odbędą się w dniach 25-27 lutego 2025 roku w Kielcach. Podczas wydarzenia firma zaprezentuje szeroką gamę innowacyjnych produktów, obejmujących najnowsze kolekcje i licencjonowane hity, które przyciągają klientów na całym świecie.
TÜV Rheinland Polska to lider w certyfikacji i badaniach technicznych, który od lat wspiera przedsiębiorstwa w potwierdzaniu jakości i bezpieczeństwa ich produktów. Firma jest częścią międzynarodowej grupy TÜV Rheinland, wiodącego dostawcy usług certyfikacyjnych na świecie
Mommy Planner to Polski producent obecny na rynku od 2018 roku. Marka w swojej ofercie posiada wyjątkowe pamiętniki, funkcjonalne planery, kreatywne karty do zdjęć, kartki okolicznościowe, eleganckie książeczki prezentowe i wiele innych produktów stworzonych z myślą o rodzicach i ich pociechach.
Na to pytanie podczas swojej prelekcji odpowie Kamil Bąkowski - Lead Generation & Performance Marketing Manager w IdoSell. Nasz prelegent od kilku lat związany jest z marketingiem i e-commerce, gdzie łączy nowoczesne technologie z efektywnymi strategiami promocji.
Ciekawą prelekcję na temat aktualnych trendów na rynku zabawek przedstawi redaktor naczelna czasopisma Branża Dziecięca - Urszula Kaszubowska. W swoim wystąpieniu podpowie, jak wykorzystać potencjał sprzedażowy najnowszych tendencji na rynku zabawek.
Oferowane zabawki to unikalne połączenie kreatywności, edukacji i zabawy. Są one nie tylko doskonałą formą spędzania czasu wolnego, ale również narzędziem rozwijającym zdolności manualne, wyobraźnię oraz cierpliwość. Ich jakość została doceniona przez portal zabawkowicz.pl, który przyznał im nagrodę „Zabawki Roku 2024” w kategorii „do szycia”.
Witryna zaufane.pl jest najskuteczniejszym i najbardziej zaawansowanym narzędziem do pozyskiwania, prezentowania i zarządzania transakcyjnymi opiniami w Polsce. Pan Sebastian z branżą e-commerce związany jest od ponad 10 lat. Jego znakiem firmowym są „gwiazdki w reklamach Google”, obecnie najbardziej pożądanej funkcjonalności reklam PLA i tekstowych, zwiększających konwersję nawet o 15%.
Produkty Paola Reina wytwarzane są ręcznie, nieprzerwanie w tym samym miejscu od 1870 roku w Hiszpanii, w fabryce Onil. Lalka Laura, jako jedyna na Polskim rynku zabawkarskim posiada gęste włosy, idealnie zachowane proporcje i śliczne oczy otoczone wianuszkiem rzęs.
Wśród tysięcy produktów dla dzieci i rodziców, jakie pojawią się już od 25 do 27 lutego w Targi Kielce, nie zabraknie szerokiej oferty wózków m.in. od takich producentów jak: Adamex, Junama, TAKO, ROAN, Bebetto, Lionelo PL. Spacerowe, gondole, zestawy 2w1, wózki przekładane tył-przód, rok po roku, dostawki, a nawet elektryczne stanowić będą mocną pozycję zbliżających się targów Kids’ Time.
Ponad 200 wystawców potwierdziło już swój udział w tegorocznej edycji targów Kids’ Time, a kolejni dopinają szczegóły i rezerwują miejsca na największe w Polsce spotkanie branży dziecięcej! Sprawdź listę wystawców i zaplanuj spotkania z przedstawicielami polskich i zagranicznych firm oferujących foteliki, wózki, zabawki, ubranka i inne artykuły dla dzieci i rodziców.
Nie tylko targi Kids’ Time świętować będą w tym roku jubileusz. Dekadę działalności celebrować będzie także magazyn Rynek Zabawek, którego założycielka oraz redaktor naczelna, Anna Wakulak, od ponad 20 lat związana jest z branżą zabawek, gier i artykułów dziecięcych.
"Kampanie reklamowe, które sprzedają: Jak dotrzeć do dzieci w erze multiscreen? Wnioski z badania oraz inspiracje z rynku zabawek” to temat prelekcji przygotowanej przez Tomasza Brussa – założyciela i prezesa MediaFarm, eksperta w zakresie efektywnego dotarcia do dzieci w przestrzeni cyfrowej.
Zegar tyka i odlicza dni do rozpoczęcia jubileuszowej 15-ej edycji największych w tej części Europy targów branży dziecięcej. Te odbędą się już 25-27 lutego, ale tylko do piątku, 7 lutego, możecie zgłaszać swoje produkty w konkursie o nagrodę Kids' Time Star.
Przez trzy dni scenę targów Kids’ Time wypełnią prelekcje polskich i zagranicznych ekspertów, którzy w ramach Business Forum podejmą wiele tematów związanych z branżą dziecięcą. Jednym z nich będzie Piotr Wita, który mówić będzie o sektorze firm wózkowych w Polsce i aktualnych trendach.
Podczas tegorocznych targów zapraszamy na Kids’ Time Business Forum – serię warsztatów, seminariów i spotkań poświęconych kluczowym wyzwaniom branży dziecięcej. Jednym z nich będzie Paweł Szmidt – Business Development Manager w RMD Research, który zaprezentuje najnowszy raport o rynku zabawek w Polsce
Inspirowany dzieckiem magazyn Dobra Mama jest tworzony z myślą o rodzicach, zarówno tych stawiających pierwsze kroki w byciu mamą lub tatą, jak i tych doświadczonych.
Magazyn dostarcza podstawowej wiedzy na temat ciąży i wychowania maleństwa. Zaprasza do współpracy sztab specjalistów: lekarzy, ginekologów, położne, dietetyków, psychologów i wielu innych, którzy pragną podzielić się swoją fachową wiedzą z rodzicami.
15. edycja Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Rodziców i Dzieci odbędzie się już 25-27 lutego 2025 roku, ale Wy już dziś możecie zarejestrować swój udział i odliczać dni do rozpoczęcia największego tego typu spotkania branży dziecięcej w Polsce.
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
Tym razem gościmy na Kids Expo Qatar – wyjątkowym wydarzeniu gromadzącym wszystko, co najważniejsze dla dzieci od narodzin do 13. roku życia: edukację, zdrowie, kulturę i rozrywkę. To świetna okazja do nawiązania relacji z arabskimi firmami – producentami zabawek i artykułów dziecięcych oraz kupcami z sieci handlowych z krajów Zatoki Perskiej.
Od dziś, przez 15 najbliższych tygodni, w każdy poniedziałek, o godzinie 12:00 na stronie Targów Kids' Time oraz w mediach społecznościowych odkrywać będziemy kolejne okienka jubileuszowego kalendarza, pod którymi czekać będą archiwalne materiały, wspomnienia, anegdoty i ciekawostki związane z targami Kids' Time.
Chcesz maksymalnie wykorzystać swój udział w targach Kids’ Time? Mamy coś specjalnie dla Ciebie! Dzięki darmowemu ebookowi, stworzonemu przez Pawła Tkaczyka – eksperta ds. strategii marketingowej i storytellingu, poznasz 10 sprawdzonych taktyk targowych, które pomogą Ci wyróżnić się wśród konkurencji.
Sezon jesienny w Targach Kielce przyniósł spore zmiany, szczególnie pod kątem logistyki i nowego oznaczenia hal. Europejskie i światowe standardy sprawiły, że w Targach Kielce dotychczasowe oznaczenie hal od A do G zastąpiło numeryczne od 1 do 7. I tak Hala A stała się Halą 1, a największa i najnowocześniejsza Hala E zmieniła się w Halę 5. Taki zabieg pozwolił również uporządkować numery stoisk w środku, co znacząco ułatwi ich wyszukiwanie.
Po wizycie na Dolnym Śląsku w siedzibie Magazynu Branża Dziecięca przyszedł czas na Wodzisław Śląski, gdzie siedzibę ma nasz Partner Strategiczny, firma Marko, Częstochowę skąd pochodzą marki Tako i EKO Kids oraz podkrakowskie Jerzmanowice, gdzie produkowane są zabawki TUBAN.
Stworzony przed dwoma laty program Hosted Buyers powstał specjalnie z myślą o wystawcach, tak aby ich produkty i oferta miały szansę dotrzeć do zagranicznych kupców i przedstawicieli branży. Ich obecność w Kielcach na targach Kids’ Time jest okazją dla wszystkich wystawców do nawiązania biznesowych kontaktów i relacji, które mogą przełożyć się na dalszą współpracę i ekspansję na zagraniczne rynki.
15-lecie targów Kids’ Time to idealna okazja, żeby odwiedzić stałych partnerów i firmy związane z wydarzeniem od samego początku. Nasze pierwsze kroki skierowaliśmy do Wrocławia, gdzie siedzibę ma Branża Dziecięca. Magazyn od pierwszej edycji targów jest głównym Partnerem Medialnym.
Nie lada gratka czeka członków Baby Products Industry Association. Dzięki zawartej umowie o współpracy, będą oni mogli skorzystać ze specjalnych zniżek na organizację stoiska podczas przyszłorocznej edycji targów Kids’ Time, która odbędzie się 25-27 lutego 2025 roku w Targach Kielce.
Startują nabory wniosków o dotacje do udziału w międzynarodowych targach odbywających się w kraju - także w Targach Kielce! Małe i średnie przedsiębiorstwa, które zechcą ubiegać się o dofinansowanie, mogą zacząć przygotowania do tych naborów. Sprawdziliśmy, które działania są dostępne.
- Dzięki szybkiej decyzji Pani Prezydent Kielc Agaty Wojdy, mamy szansę ukończyć budowę nowej hali przed MSPO w 2026 roku - powiedział Andrzej Mochoń, prezes zarządu Targów Kielce podczas piątkowej konferencji prasowej w kieleckim ośrodku.
Nowy etap współpracy międzynarodowej kielecki ośrodek wystawienniczy rozpoczął w Niemczech, 10 czerwca, podczas Taiwan Expo 2024. Wydarzenie po raz pierwszy w Europie zorganizowała Tajwańska Rada Rozwoju Handlu Zewnętrznego (TAITRA), organizacja uznawana za jeden z głównych motorów napędowych tajwańskiego handlu międzynarodowego. Targi Kielce są jedynym polskim ośrodkiem, z którym TAITRA podpisała umowę w Berlinie.