Powstały w 2011 roku Mediafarm jest Domem Sprzedaży Mediów Interaktywnych. Mediafarm jest liderem w dotarciu z reklamą internetową do polskich dzieci. Realizujemy spektakularne i skuteczne kampanie w środowisku digitalowym z wykorzystaniem reklamy video, display, audio oraz niestandardowej. Współpracujemy z globalnymi liderami kid-marketingu obecnymi na polskim rynku z sektorów zabawek, gier, telewizji, kina i innych. Od 2016 roku realizujemy coroczne badanie zachowań mediowych i stylu życia polskich dzieci pt. DZIECI W SIECI MULTISCREEN które jest standardem przy planowaniu dotarcia do polskich dzieci wykorzystywanym przez marketerów oraz agencje reklamowe i mediowe. Współpracujemy z globalnymi wydawcami cyfrowych serwisów dla dzieci, których reprezentujemy na polskim rynku. Oferujemy także autorskie rozwiązania pozwalające na precyzyjne docieranie do dzieci na YouTube. Nasze oryginalne produkty reklamy cyfrowej takie jak Interactive Mobistial, Rewarded Video, In-game Audio czy Immersive Video Take-over wyznaczają nowe standardy skutecznego dotarcia do najmłodszych Polaków w digitalu.
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.