MKBR (30.09-1.10.2025)
VI Kongres Biur Rachunkowych MKBR
WEB INNOVATIVE SOFTWARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Umów sięOpis
System wFirma dla Biur Rachunkowych to kompleksowe rozwiązanie pozwalające na prowadzenie księgowości podatkowej i księgi handlowej oraz obsługę kadr, wyliczanie płac i rozliczanie ubezpieczeń ZUS. Wszystko to w oparciu o wewnątrzsystemowy KSeF, OCR i schematy księgowe, gwarantujące zautomatyzowaną i intuicyjną pracę. Co więcej wFirma zintegrowana jest z np. z ZUS-em, US, bankowością elektroniczną czy Ministerstwem Finansów, co pozwala na bezpośrednią wysyłkę i import dokumentów.
System umożliwia także współpracę między biurem a klientem online. Poprzez dostęp do swojego panelu w systemie, klient ma wgląd do wyliczeń podatków i ZUS oraz może samodzielnie dodawać faktury kosztowe do przetworzenia przez OCR, co znacznie usprawnia pracę księgowych. Dodatkowo zyskuje darmowy program do fakturowania.
Biura rachunkowe otrzymują również możliwość darmowej reklamy w Katalogu Biur Rachunkowych wFirma, gdzie biuro umieszcza wizytówkę swoich usługi. W ten sposób mogą pozyskiwać nowych klientów oraz rozwijać się.