MKBR (26-27.10.2023)

IV Międzynarodowy Kongres Biur Rachunkowych MKBR

2023-05-15-085406-kopia2.jpg
Krzysztof Wiewióra
Software Product Manager HR & Payroll Online Merit Aktiva
Wieloletni pracownik działu płac, doświadczony wdrożeniowiec oraz serwisant programów kadrowo-płacowych. Wykształcenie informatyczne oraz praktyczna znajomość zagadnień kadrowo - płacowych pozwala mu na nowatorskie podejście do tematyki oprogramowania kadrowo-płacowego. Wraz z zespołem programistów tworzy i rozwija nowoczesny program kadrowo - płacowy 360 Kadry i płace.
pawel-jedrzejak-2.jpg
Paweł Jędrzejak
Trener Biznesu INFOR
Trener Biznesu, ukończony program trenerski IBD Business School, Coach – certyfikat Noble Manhattan School, ekspert z zakresu publikacji elektronicznych, od 13 lat związany z branżą wydawniczą działającą na rynku finansowo- kadrowym.
WiktorD.png
Wiktor Doktór
Moderator MKBR, Head of Pro Progressio
Jest Ekspertem Branży Outsourcingowej specjalizującym się w szerokim zakresie działań w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu, w tym BPO, Centrów Usług Wspólnych, Call i Contact Center oraz w tematyce nearshoringu i offshoringu. Jest Prezesem Zarządu Pro Progressio zlokalizowanej w Polsce - organizacji konsultingowo-doradczej w obszarze nowoczesnych usług biznesowych. Wiktor to jedna z czołowych osobowości outsourcingowych w Polsce, wielokrotnie nagradzana za pracę ukierunkowaną na rozwój i wzrost branży usług dla biznesu. Wiktor i Pro Progressio są Partnerami Niemieckiego Stowarzyszenia Outsourcingowego, IAOP i GSA UK oraz innych globalnych stowarzyszeń outsourcingowych. Jest także autorem podcastów „BSS bez tajemnic” i „Good Morning BSS World”, gdzie wraz z gośćmi porusza różne tematy związane z globalnymi działaniami outsourcingowymi. Jego firma Pro Progressio jest wydawcą portalu oraz drukowanego dwumiesięcznika FOCUS ON Business.
ALA.jpg
Alina Rudnicka-Acosta
Współorganizator MKBR, Prezes Zarządu Audyt Partner sp. z o.o.
Stworzyła centrum usług wspólnych i rozwinęła je biznesowo. Uczestniczyła w wielu projektach akwizycyjnych. W swoich działaniach wykorzystuje wiedzę ekonomiczną w dziedzinach: finanse, rachunkowość i podatki oraz kreatywność biznesową. Zawodowo związana z markami Intermoda, Selena, Grupa Impel, Tax Care S.A., EPSA BPO S.A. Doradza, kreuje i wdraża rozwiązania, które potrafią dwukrotnie zwiększyć obroty liderów na rynku polskiego biznesu. Jest praktykiem, który zbudował swoją wiedzę nie tylko na bogatym zawodowym doświadczeniu, ale również na solidnej podbudowie specjalistycznego wykształcenia, którego ostatni etap zakończyła 2016 r., z sukcesem broniąc dyplom Executive MBA w języku angielskim na Uniwersytecie Warszawskim z notą A+.
Anna-Strzelecka.jpg
Anna Strzelecka
Partnerka w Crido
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Jagiellońskim, licencjonowana doradczyni podatkowa od 1998 r., partnerka w firmie Crido Szkolenia (spółka z grupy doradczej Crido). Posiada wieloletnie doświadczenie zarówno w zakresie doradztwa podatkowego, jak i prowadzenia oraz organizacji szkoleń dla firm. Kilkanaście lat pracowała w jednej z firm BIG4, w tym w roli partnera rozwijając m.in. dział doradztwa w zakresie prawa podatkowego i pomocy publicznej w regionie małopolskim i śląskim. Od 25 lat specjalizuje się w zakresie rozliczeń podatkowych przedsiębiorstw prowadzących działalność na terenie specjalnych stref ekonomicznych, a obecnie również Polskiej Strefy Inwestycji. Ma na swoim koncie kilkaset przeprowadzonych szkoleń podatkowych. Prowadzi również szkolenia z zakresu wystąpień publicznych. Pomysłodawczyni innowacyjnej platformy edukacyjnej Cridoteka, na której eksperci podatkowi i prawni przedstawiają w sposób przejrzysty i łatwy do przyswojenia zagadnienia z zakresu prawa, podatków.
1675683613210.jpg
Lilianna Kupaj
Autorka, trener, coach, mentor, wykładowca akademicki
Właścicielka i dyrektor zarządzająca firmy Szkoła Coachingu Edukacyjnego prezes zarządu i fundatorka Fundacji Świadomego Rozwoju Edukacji. Od 2012 roku publikuje książki o tematyce coachingowej. Jest autorką i współautorką książek o tematyce coachingowej i rozwojowej oraz narzędzi coachingowych/terapeutycznych. Współautorka artykułów naukowych z zakresu coachingu, edukacji i motywacji. Zapoczątkowała w Polsce nurt coachingu edukacyjnego. W 2012 roku została nominowana na Ambasadorkę Przedsiębiorczości Kobiet przez Międzynarodową Sieć Ambasadorów Przedsiębiorczości Kobiet. Aktywnie działa na rzecz mentoringu w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. W 2015 roku została uhonorowana tytułem „Kreatora Kompetencji Społecznych”. W 2017 roku uhonorowana Skrzydłami Coachingu za promocję coachingu w edukacji. Znalazła się w prestiżowym „Leksykonie coachów trenerów mówców polskich” wydanym przez Wydawnictwo GALL.
Hubert-Kaczmarczyk.jpg
dr Hubert Kaczmarczyk
Wicedyrektor w Uniwersytet Jana Kochanowskiego
Dr nauk prawnych, radca prawny w Krajowej Administracji Skarbowej, z-ca dyrektora Instytutu Nauk Prawnych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, trener KSS, mediator
Piotr-Maciejewski.jpg
Piotr Maciejewski
Doradca podatkowy
Doradca podatkowy, absolwent Uniwersytetu Śląskiego, prowadzący biuro rachunkowe od 1990 roku.
zdj-Karol-Wlodarczak.jpg
Karol Włodarczak
Dyrektor do spraw produktów ubezpieczeniowych w SAGA Brokers Sp. z o.o.
Broker ubezpieczeniowy z 15-letnim doświadczeniem zawodowym. W Pierwszym Polskim Domu Brokerskim SAGA BROKERS Sp. z o.o. pełni funkcję dyrektora ds. produktów ubezpieczeniowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej. Zajmuje się tworzeniem programów ubezpieczeniowych dla grup zawodowych, jest odpowiedzialny za rozwój oraz działanie informatycznego systemu do sprzedaży ubezpieczeń online, prowadzi szkolenia produktowe dla Klientów.
zdj-Krzysztof-Karczewski.jpg
Krzysztof Karczewski
Prezes Zarządu Pierwszego Polskiego Domu Brokerskiego SAGA BROKERS Sp. z o.o.
Absolwent Akademii Finansów w Warszawie. Prezes Zarządu spółek brokerskich IND Partnerzy i EOS Risq Polska Absolwent Akademii Finansów w Warszawie. Z branżą ubezpieczeniową związany od 1995 r., jako kierownik agencji i dyrektor oddziału zakładu ubezpieczeń. Broker ubezpieczeniowy od 2002 roku. Prezes Zarządu spółek brokerskich IND Partnerzy i EOS Risq Polska; od 2007 roku w Zarządzie Pierwszego Polskiego Domu Brokerskiego SAGA Brokers. Autor pomysłu i współtwórca koncepcji cyfryzacji procesów obsługi rozproszonych grup klientów, służących do dziś obsłudze grup zawodowych SAGA Brokers.
radek-1920.jpg
Radosław Żuk
Członek Honorowy SWBR, Partner w Kancelarii Żuk Pośpiech, Doradca podatkowy
Prawnik, doradca podatkowy, nagradzany w rankingach prawników organizowanych przez Rzeczpospolitą, wykładowca na SGH oraz studiach MBA na WSB w Toruniu, posiadający 17-letnie doświadczenie w doradztwie prawno-podatkowym na rzecz największych polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Posiada bogate doświadczenie m.in. w branży energetycznej, FMCG, budowlanej oraz finansowej. Autor licznych publikacji z zakresu prawa i podatków. Przeprowadził ponad 2300 wykładów z zakresu prawa podatkowego oraz prawa korporacyjnego. Współpracownik Forbes, Gazety Prawnej, Pulsu Biznesu oraz Rzeczpospolitej. Współtwórca „Wiadomości Podatkowych" w TaxPress TV oraz Wieceprzewodniczący Rady Programowej miesięcznika „Kazus Podatkowy".
Adam-Niewiedziol-SaldeoSMART.png
Adam Niewiedzioł
Specjalista ds. kluczowych klientów SaldeoSMART
Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, a także technik elektronik (systemy i sieci komputerowe), od ponad 13 lat związany z branżą IT. Zajmuje się sprzedażą, doradztwem i pomocą w organizacji obsługi dokumentów w biurach rachunkowych i firmach. Specjalizuje się w rozwiązaniach systemowych do obiegu dokumentów. Po pracy lubi aktywnie spędzać czas: jeździ na rowerze, majsterkuje i filmuje.
Mariusz-Ciesla.jpg
dr Mariusz Cieśla
Doradca podatkowy, Prawnik, Wykładowca
Doradca podatkowy, posiada tytuł naukowy doktora Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z dziedziny makroekonomii. Członek Krajowej Rady Doradców Podatkowych IV i V Kadencji, Członek Prezydium KRDP - Skarbnik KRDP IV Kadencji, Wiceprzewodniczący KRDP V Kadencji, Przewodniczący Śląskiego Oddziału KIDP VI Kadencji, Delegat IV i V kadencji z ramienia Krajowej Izby Doradców podatkowych w CFE Tax Advisers (Confédération Fiscale Européenne) w Brukseli, Członek Komitetu Fiskalnego CFE, Członek Komitetu Podatkowego przy Pracodawcach RP, Przewodniczący Komitetu Podatkowego Śląskiej Federacji Przedsiębiorców Polskich. Prowadzi kancelarie doradztwa podatkowego uczestnicząc w sporach podatkowych przed organami skarbowymi i sądami administracyjnym. Wykładowca z dziedziny prawa podatkowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. Znany publicysta i autor wielu prac naukowych z dziedziny ekonomii i prawa podatkowego m. in. w „Doradca podatkowy obrońcą praw podatnika”.
Joanna-Kasperek-fot.-Magdalena-Dabrowska.jpg
Joanna Kasperek
Aktorka - Teatr im. Stefana Żeromskiego
Absolwentka Akademii Teatralnej w Białymstoku. Już pierwsza rola (Viviana w „Merlinie” Tadeusza Słobodzianka) przyniosła jej miano „najlepszego debiutu sezonu 1993/94”. Jest. laureatką głównej nagrody w Przeglądzie Piosenki Aktorskiej i nagród w ramach Ogólnopolskiego Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej). Na krótko dołączyła do zespołu warszawskiego Teatru Rozmaitości grając w wybitnym spektaklu „Słowa Boże”, a potem do Wrocławskiego Teatru Współczesnego. Kolejnym przystankiem na teatralnej, a także życiowej drodze, okazały się rodzinne Kielce. Na deskach kieleckiego teatru stworzyła wiele wybitnych ról, m.in. w „Widnokręgu”, „Harper”, „Joannie Szalonej; Królowej”, w czechowowskim „Wiśniowym sadzie” (za rolę Lubow Raniewskiej otrzymała nominację do Nagrody im. Aleksandra Zelwerowicza) i wielu innych spektaklach. W 2019 roku została odznaczona Brązowym Medalem „Zasłużony Kulturze Gloria Artis”.
Emilia-Lazarowicz.jpg
Emilia Lazarowicz
Dyrektor ds. Personalnych - wFirma Oprogramowanie dla Biur Rachunkowych
Aktywnie działający ekspert z zakresu rekrutacji, zarządzania zasobami ludzkimi, onboardingu oraz szkoleń. Wieloletni specjalista z zakresu kadr, płac i ubezpieczeń społecznych wspierający kadrowe i księgowe pracujące na systemie wFirma dla Biur Rachunkowych. Lider i współtwórca modułu Kadry, Płace i Ubezpieczenia w systemie wFirma. Redaktor portali Poradnik Przedsiębiorcy oraz Poradnik Pracownika, a także autorka wielu publikacji w e-bookach o tematyce kadr, płac i ubezpieczeń społecznych.
Ewa-Szpytko-Waszczyszyn.JPG
Ewa Szpytko-Waszczyszyn
Dyrektor ds. Administracji - wFirma Oprogramowanie dla Biur Rachunkowych
Czynnie praktykujący ekspert z zakresu księgowości i podatków. Od ponad 10 lat czuwa nad rozliczeniami podatkowymi mikro i małych przedsiębiorców. W systemie do wFirma dla Biur Rachunkowych odpowiada za wdrażanie nowych funkcjonalności i wspieranie klientów w prowadzeniu rozliczeń. Autorka licznych artykułów o tematyce księgowo-podatkowej na portalu Poradnik Przedsiębiorcy, w szczególności obejmujących transakcje zagraniczne i rozliczenia z tym związane.
Beata-Kostrzycka.jpg
Beata Kostrzycka
Dyrektor ds. Rozwoju - wFirma dla Biur Rachunkowych
Ekspert z zakresu księgowości i prawa podatkowego. Praktyk z doświadczeniem od 2005 roku, zdobytym w pracy w działach księgowych oraz przy zarządzaniu biurem rachunkowym. Autorka licznych artykułów o tematyce księgowo-podatkowej, w tym publikowanych w takich portalach jak Rzeczpospolita i Poradnik Przedsiębiorcy. Uczestniczka prac legislacyjnych prowadzonych w Ministerstwie Finansów. Obecnie czuwająca nad rozwojem oprogramowania dla przedsiębiorców i biur rachunkowych wFirma.
Andrzej-Lazarowicz.jpg
Andrzej Lazarowicz
Founder & CEO - wFirma dla Biur Rachunkowych

Pomysłodawca i współtwórca platformy oprogramowania online wFirma istniejącej na rynku od ponad 17 lat. Jego misją jest wspieranie przedsiębiorców i biur rachunkowych w zakresie podnoszenia efektywności ich działania, zarówno poprzez dostarczanie narzędzi pracy, jak i wiedzy merytorycznej. W związku z tym jest także twórcą portali Poradnik Przedsiębiorcy oraz Poradnik Pracownika. Media odwiedza ponad 4 mln czytelników miesięcznie. Serwisy dostarczają bezpłatną i przystępnie przekazaną wiedzę ekspercką w zakresie biznesu, księgowości, podatków, kadr i prawa pracy. W swojej pracy wykorzystuje ponad 30-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie opieki merytorycznej nad różnego rodzaju projektami oraz prowadzenia przez 25 lat biura rachunkowego.

Anita-zdjecia.jpg
Anita Gołębiewska
Dyrektor Zarządzająca OSCBR

Dyrektor Zarządzająca Ogólnopolskiej Sieci Certyfikowanych Biur Rachunkowych. Posiada 20-letnie doświadczenie, które zdobywała prowadząc księgowość międzynarodowych korporacji oraz rekrutując i zarządzając zespołem kilkudziesięcioosobowym księgowości. Obecnie odpowiedzialna za nadzór operacyjny, współpracę ze strategicznymi partnerami oraz dynamiczny rozwój sieci OSCBR. Od ponad 10 lat popularyzuje nowoczesne technologie do obsługi księgowej, a główną misją jej działań jest podnoszenie rangi zawodu księgowego.

Rafal-Strzelecki-zdjecie.jpeg
Rafał Strzelecki
Prezes Zarządu CashDirector SA

Strateg biznesu, inżynier automatyk, przedsiębiorca i inwestor. Posiada 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu, finansach, projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych. Inicjator projektów innowacyjnych na skalę światową, ekspert w dziedzinie automatyzacji procesów księgowych i finansowych. Ekspert w obszarze praktycznych zastosowań sztucznej inteligencji.

Michal-Cecerko.jpg
Michał Cecerko
Partner w Kancelarii Domański Zakrzewski Palinka (DZP), radca prawny i doradca restrukturyzacyjny

Członek INSOL Europe. Rekomendowany w Legal 500 EMEA 2021 i 2022 – Restructuring and Insolvency - Tier 2. Michał prowadzi projekty z zakresu restrukturyzacji zadłużenia oraz upadłości. Doradza klientom na poziomie strategicznym, w wyborze właściwej drogi postępowania w razie trudności finansowych, a także reprezentuje ich w procesach restrukturyzacyjnych i upadłościowych oraz w pozasądowej restrukturyzacji finansowej. Doradzając Klientom, zajmuje się także odpowiedzialnością menedżerów związaną z kryzysem zadłużenia. Michał posiada również bogate doświadczenia w sporach sądowych wiążących się z niewypłacalnością.

Honko-Stanislaw-2-DSC4162.jpg
dr hab. Stanisław Hońko, prof. US
Prezes Zarządu Głównego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce

Doktor habilitowany (dyscyplina finanse), profesor Uniwersytetu Szczecińskiego, Przewodniczący Rady Naukowej Instytutu Ekonomii i Finansów Uniwersytetu Szczecińskiego, prezes Zarządu Głównego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, prezes zarządu Stowarzyszenia Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Szczecinie, Dyplomowany Księgowy SKwP nr 1012, doradca podatkowy nr 13564, członek Komitetu Standardów Rachunkowości, przewodniczący Rady Programowej Czasopisma Rachunkowość. Prowadzi zajęcia na wszystkich poziomach studiów oraz na kursach w SKwP. Autor ponad 300 publikacji dotyczących rachunkowości i podatków.

Pawel-Tomczykowski-2-2-1002238.jpg
Paweł Tomczykowski
Partner zarządzający kancelarią Tomczykowski Tomczykowska

Doradca podatkowy z 25-letnim doświadczeniem zawodowym, ekspert w obszarze planowania podatkowego, sukcesji w biznesie oraz usług z obszaru private client. Współautor pierwszego projektu ustawy o fundacji rodzinnej i aktywny uczestnik jej 6-letniego procesu legislacyjnego reprezentujący przedsiębiorców na komisjach sejmowych i senackich. Na co dzień doradza właścicielom największych polskich przedsiębiorstw. Angażuje się w wiele inicjatyw jako członek International Fiscal Association, International Tax Planning Association oraz Rady Podatkowej Konfederacji Lewiatan. W Konfederacji Lewiatan oraz w Business Centre Club pełni rolę eksperta w zakresie sukcesji w biznesie. Autor licznych publikacji z zakresu prawa podatkowego i sukcesji. Uznany przez „Rzeczpospolitą” za lidera w Polsce w kategorii „Private Client” w 2023 r. Ponadto, zdobywca 1. miejsca w kraju w kategorii „Spory przed sądami” w Rankingu Firm i Doradców Podatkowych Dziennika Gazety Prawnej w 2023 r.

monika-smulewicz.jpg
Monika Smulewicz
Ekspertka prawa pracy i rynku pracy Prezes HR na Szpilkach Sp. z o.o.
Uznany praktyk i ekspert prawa pracy. Od ponad 20 lat edukuje pracowników i menedżerów w obszarze prawa pracy i kalkulacji wynagrodzeń oraz efektywnego i zgodnego z prawem zarządzania kapitałem ludzkim w organizacjach. Prekursorka szkoleń online z zakresu prawa pracy w Polsce. Założycielka społeczności HR na Szpilkach liczącej ponad 60000 specjalistów kadr i płac oraz Dyrektor Zarządzająca Eduwersum – Collegium Rozwoju HR, projektu, w ramach którego od 2017 roku z sukcesem przeszkolonych zostało już ponad 20000 osób z całej Polski. „Sparingpartnerka biznesu”. Wspiera przedsiębiorców w obszarze kadrowo–płacowym, rozwiązując problemy, z którymi się borykają. Partnerka merytoryczna Eplanner.pl – aplikacji do planowania i rozliczania czasu pracy. Przez wiele lat dyrektor zarządzająca outsourcingiem rachunkowości, kadr i płac w międzynarodowej korporacji, gdzie współzarządzała pracą ponad 300-osobowego zespołu świadczącego usługi księgowe i kadrowo-płacowe dla rozwijających się klientów polskich i zagranicznych.
12d.jpg
Aleksandra Hanulak
Trener Formuły Geniuszu®
Trener Formuły Geniuszu® w obszarze Talentów Gallupa. Założycielka Studia Twórczego Rozwoju. Podczas pracy na sesjach indywidualnych koncentruje się na mocnych stronach każdego człowieka, jego talentach oraz pomaga odkryć osobisty klucz do sukcesu i życia w radości. Jako certyfikowany Trener Formuły Geniuszu® towarzyszy w procesie odkrywania i rozwijania talentów Gallupa wykorzystując TEST GALLUPA – metodę identyfikacji talentów stworzoną w Instytucie Gallupa. W wyniku badania statystycznego w ponad 105 krajach na ponad 10 000 000 ludzi na przestrzeni ponad 30 lat Marcus Buckingham i Donald O. Clifton stworzyli teorię 34 talentów, z których 5 jest dominujących. Zgodnie z teorią Buckinghama i Cliftona osoby wykorzystujące swoje talenty: działają najefektywniej, lecz nie tylko, są oni też najbardziej zadowoleni ze swojego życia. Na ogół są też zdrowsi od ludzi budujących swoją karierę na podstawie o nieuświadomione słabości.
Michala-Cielibala.jpg
Michał Cielibała
Prezes Klubu Biur Rachunkowych przy Oddziale Okręgowym w Kielcach Stowarzyszenia Księgowych w Polsce
Prezes Klubu Biur Rachunkowych przy Oddziale Okręgowym w Kielcach Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, Doradca podatkowy (nr wpisu: 8015). Założyciel i Prezes Zarządu Biura Rachunkowego BIUREX Sp. z o.o., Wykładowca akademicki z ponad 20-letnim stażem. Prelegent licznych konferencji, eventów i spotkań biznesowych. W latach 2006-2014 Przewodniczący Świętokrzyskiego Oddziału Zarządu Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Członek Państwowej Komisji Egzaminacyjnej ds. Doradztwa Podatkowego w latach 2014-2018.
Jadwiga-Wojtas-2.jpg
Jadwiga Wojtas
Dyrektor Produkcji i Rozwoju, Soneta sp. z o.o. – producent oprogramowania ERP enova365
Ekonomistka z wykształcenia, ma za sobą również doświadczenie w pracy jako główna księgowa. Od 20 lat nieprzerwanie związana z branżą IT. W codziennej pracy łączy potrzeby świata biznesu z możliwościami technologii, programistów i informatyków. Efektem pracy zespołu, którym kieruje jest polski system klasy ERP, ultranowoczesny i przyjazny użytkownikom, których liczną grupę stanowią również Księgowi. Prywatnie miłośniczka baletu i opery. Kieruje się maksymą, że najcenniejszych w życiu rzeczy nie nabywa się za pieniądze.
zaran.jpg
Robert Zarański
Współwłaściciel KADVISER, współwłaściciel 361Sales
•Założyciel KADVISER systemu do zautomatyzowanej sprzedaży i optymalizacji kosztowej dla Biur Rachunkowych i klientów segmentu MŚP. •Współwłaściciel i partner w 361Sales spółce konsultingowej specjalizującej się w transformacjach i optymalizacji sprzedaży. •Doradca specjalizujący się w strategiach rozwoju biznesu, efektywności kosztowej, marketingu i sprzedaży oraz transformacji digital. •Ekspert w ewolucji nowych firm i nowych wzorców monetyzacji, zarówno w mediach jak iw handlu elektronicznym. •Założyciel i dyrektor wykonawczy firm marketingowych i nowych usług technologicznych. •Absolwent Programu Executive MBA. Ponad 19 lat doświadczenia w zarządzaniu, marketingu, nowoczesnych mediach i rozwoju produktów.
Przemek-Bartkowiak.jpg
Przemek Bartkowiak
Współwłaściciel KADVISER, współwłaściciel 361Sales
•Założyciel KADVISER systemu do zautomatyzowanej sprzedaży i optymalizacji kosztowej dla Biur Rachunkowych i klientów segmentu MŚP. •Współwłaściciel i partner w 361Sales spółce konsultingowej specjalizującej się w transformacjach i optymalizacji sprzedaży. •Ekspert z dziedziny digital sales i transfomacji zespołów do nowoczesnych kanałów sprzedaży. •20 letnie doświadczenia w efektywnym zarządzaniu zespołami handlowymi zarówno w obszarze mediów (Agora, Grupa Netsprint) jak i FMCG (Danone) •Wielokrotny prelegent konferencji branżowych w obszarze digital marketing i e-commerce, w latach 2008-2012 członek Rady Nadzorczej IAB Polska.
Agnieszka-Opalinska.jpg
Agnieszka Opalińska
Ekspert projektu Księgowość, Soneta sp. z o.o. producent oprogramowania ERP enova365
Absolwentka Filologii Polskiej oraz Rachunkowości i Finansów, dyplomowany księgowy. Od 10 lat związana z branżą IT. Posiada doświadczenie w kierowaniu zespołem, projektowaniu narzędzi księgowych oraz realizacji wdrożeń systemów w dużych organizacjach pozarządowych.
Piotr-Swiergon.jpg
Piotr Świergoń
Konsultant projektu Handel, Soneta sp. z o.o. – producent oprogramowania ERP enova365
Absolwent Politechniki Śląskiej od ponad 14 lat zawodowo związany z wdrażaniem i projektowaniem systemów informatycznych z zakresu handlu, księgowości i logistyki magazynowej. Posiada doświadczenie w integracjach z systemami zewnętrznymi w tym z platformami rządowymi. Przy projektowaniu nowych rozwiązań kieruje się przede wszystkim wygodą pracy użytkowników.
Konrad-Sprynca.jpg
Konrad Spryńca
Kierownik zespołu ds. Działań z rynkiem, Soneta sp. z o.o. producent oprogramowania ERP enova365
Absolwent Politologii na Uniwersytecie Pedagogicznym oraz Cyberbezpieczeństwa i Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji na Akademii Górniczo-Hutniczej. Z branżą IT jest zawodowo związany od 2014 roku. Pracował m.in. jako wdrożeniowiec systemów elektronicznego obiegu dokumentów w jednostkach samorządu terytorialnego. Z Sonetą jest związany od ponad 7 lat, aktualnie jako kierownik Zespołu ds. Działań z Rynkiem koordynujący pracę Product Managerów oraz Grupy User Education. Współpracuje z siecią partnerską oraz klientami, zbierając i analizując poziom zadowolenia z oferowanego produktu. Reprezentuje firmę w konferencjach branżowych oraz webinariach. Mówi prostym językiem o codziennej pracy z oprogramowaniem dla biznesu. Propaguje dobre praktyki firm, które mają za sobą wdrożenie systemów ERP. Rozmawia z ekspertami od systemów ERP i przedsiębiorcami oraz pokazuje potencjał, jaki niesie ze sobą dobra współpraca człowieka z nowoczesnymi technologiami.
MG-9104-IGr-a-BIG.jpg
Iwona Grochowska
Psycholożka, trenerka biznesu i wykładowczyni akademicka.
Autorka programu rozwojowego dla liderów „Kultura relacji”, psycholożka, trenerka biznesu i wykładowczyni akademicka. Współzałożycielka i wieloletnia CEO Nais, aplikacji do doceniania i nagradzania pracowników. Autorka „Akademii doceniania” programu budowania pozytywnej kultury w pracy. Od wielu lat pracuje aktywnie nad metodami i narzędziami rozwijania kultury opartej na wartościach i relacjach. Popularyzatorka partnerstwa i psychologii pozytywnej w zarządzaniu ludźmi, ich rozwijaniu i budowaniu w nich poczucia wartości i sensu z wykonywanej pracy. Aktywnie tworzy i rozwija zespoły i zarządza nimi na co dzień.
SOBALA.jpg
Ireneusz Sobala
Główny Specjalista Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Główny Specjalista Pracownik Departamentu Kontroli i Certyfikacji Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Wioletta.jpg
Violetta Małek
MBA, Współzałożyciel i Partner Zarządzający w firmie doradczej Gekko advisoryNOW.
Posiada ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw, zarządzaniu organizacjami z sektora nowoczesnych usług oraz doradztwie biznesowym. Była dyrektorem konsultingu oraz liderem w obszarze doradztwa dla sektora nowoczesnych usług w KPMG. Pełniła funkcję szefa generalnego w firmie McCormick gdzie zbudowała Centrum Usług Wspólnych dla Regionu Europa, Daleki Wschód i Afryka. Wcześniej, była dyrektorem finansowym odpowiedzialnym za stworzenie i przeniesienie procesów księgowych w PwC w Regionie Central and Eastern Europe. Wieloletni dyrektor finansowy i członek zarządu w spółkach Avon Cosmetics, Avon Operations, Avon EMEA FSC (Polska i kraje nordyckie; nadzór nad regionem EMEA), TNT Express i Abbot Laboratories (Polska i Anglia). Prelegent na wielu krajowych i międzynarodowych konferencjach i seminariach finansowych. Autor szeregu publikacji w zakresie zarządzania finansami i transformacjami
zdjecie-Wojciech-Lasek.jpg
Wojciech Lasek
Inżynier ds. oprogramowania i specjalista ds. systemu kadrowo - płacowego SyKOF HR
Inżynier ds. oprogramowania i specjalista ds. systemu kadrowo - płacowego SyKOF HR. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu systemów informatycznych cechujących się funkcjonalnością, jakością i niezawodnością. W pracy zawodowej zajmuje się doskonaleniem systemu SyKOF HR dedykowanego między innymi biurom rachunkowym. Przyświecającym mu celem jest ciągły rozwój funkcjonalności oprogramowania i dążenie do jak największej automatyzacji procesów pozwalających oszczędzać czas i środki finansowe.
Marzena-Kucharska2.jpg
Marzena Kucharska
Head of SME credit product & sales division w mBank S.A.
Menedżer i ekspert z ponad 20 letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w zarządzaniu obszarem finansowania małych i średnich przedsiębiorstw. Posiada wieloletnie doświadczenie zdobyte w obszarze restrukturyzacji przedsiębiorstw oraz spółek samorządowych, a także finansowaniu projektów z dofinansowaniem unijnym, wyceny przedsiębiorstw. Od 2006 r. w mBanku. Odpowiadała m.in. za obszar wsparcia przedsiębiorców w zakresie ich restrukturyzacji, liderka obszaru wyceny nieruchomości, odpowiedzialna za wdrożenie do oferty mBanku produktów leasingowych. Aktualnie pełni rolę menedżera i odpowiada za ofertę finansowania SME, w ramach Departamentu Klienta Firmowego.
Anna-Flaga-07.jpg
Anna Flaga-Błaszczyk
Marketingowiec, Project Manager i Social Media Manager
Wykorzystując doświadczenie w obszarze marketingu, zarządzania projektami i budowania wizerunku pomaga firmom stworzyć markę widoczną, rozpoznawalną, spójną i autentyczną. Aktualnie jako Marketing Manager w eOFWCA.pl oraz prezes Fundacji Na Zakręcie, po za typowymi aktywnościami marketingowymi pracuje nad nowymi projektami dedykowanymi branży ubezpieczeń i finansów. Niegdyś związana ze spółką dedykująca usługi dla przedsiębiorców aktywnie wspierała w rozwoju tą grupę, m.in. za pośrednictwem Fundacji Twoja Inicjatywa. Chętnie dzieli się posiadaną wiedzą biorąc udział w szkoleniach i konferencjach.
Sylwester-Fastyn.jpg
Sylwester Fastyn
Prezes w Serwisanci Sp. z o.o
Ekspert w dziedzinie bezpieczeństwa danych, zabezpieczeń sieciowych oraz rozwiązań informatycznych dla firm i biur rachunkowych. Inżynier z zakresu relacyjnych baz danych. Ekonomista i księgowy. Wraz ze swoim zespołem od ponad 20 lat wdraża i serwisuje oprogramowanie klasy ERP szczególnie systemy RaksSQL, Insert, Asseco Wapro (moduły pełna księgowość, KPiR, środki trwałe, kadry i płace, produkcja, handel i magazyn, budżetowanie i kontroling). Wykonali przeszło 1000 wdrożeń programów dla księgowości. Od 2017 roku jego spółka świadczy usługi CHMURY dla systemów księgowych. Od 2018 roku stale rozwija własną franczyzę SERWISANT.PL - OGÓLNOPOLSKI SERWIS KOMPUTEROWY.
Bez-tytulu.jpg
Andrzej Lewandowski
CEO DAMAL
Absolwent Politechniki Warszawskiej, księgowy, manager. Od 1993 roku współzałożyciel, wspólnik i CEO firmy DAMAL. Specjalista w automatyzacji procesu zarządzania przedsiębiorstwem. Z sukcesem we współpracy z Zespołem zakończył wiele wdrożeń systemów ERP w obszarach: księgowość, handel, CRM, obieg dokumentów, zarządzanie dokumentami, systemy raportowe. Pełni również funkcję dyrektora finansowego w DAMAL i innych firmach. Od prawie 10 lat manager w biurze rachunkowym, zorientowanym na komunikację cyfrową pomiędzy Klientem i BR. Prywatnie propagator inicjatyw sportowych i transplantologii. Pasjonat sportu i aktywnego spędzania czasu. Uczestnik wielu zawodów pływackich i lekkoatletycznych w randze krajowej i międzynarodowej.
Rusinek.jpg
Michał Rusinek
Ekspert ds. rozwoju oferty gwarancyjno-poręczeniowej Departament Gwarancji i Poręczeń BGK
Doświadczony ekspert z zakresu instrumentów finansowych UE ze szczególnym uwzględnieniem produktów gwarancyjnych dla sektora MŚP. Specjalizuje się w obszarze rozwoju oferty gwarancyjnej BGK w ramach współpracy z instytucjami zewnętrznymi. Swoje ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe zdobywał jako specjalista, następnie menedżer zespołów sprzedażowych zajmujących się sprzedażą i rozwojem oferty min.: funduszy inwestycyjnych czy produktów dłużnych. Od ponad 5 lat specjalizuje się jako ekspert prowadzący szkolenia i wystąpienia na temat instrumentów wsparcia dla przedsiębiorców oraz pośredników finansowych.
Dabrowski.jpg
Jerzy Dąbrowski
Wiceprezes Finea S.A.
Ceniony menedżer i doświadczony ekspert rynku finansowego, od roku 2002 stale związany z branżą faktoringu. Swoje doświadczenia zdobywał, z sukcesami pełniąc rolę prezesa i dyrektora generalnego Bibby Financial Services w Polsce oraz będąc wiceprezesem zarządu w Faktoria Sp. z o.o., by następnie dołączyć do Finea S.A. również w roli wiceprezesa zarządu. Były wiceprzewodniczący Komitetu Wykonawczego Polskiego Związku Faktorów. Zarządzał Departamentem Faktoringu i Finansowania Handlu w Banku Millennium SA., a także był związany z grupą Pekao i Bankiem Raiffeisen. Prywatnie zaangażowany w rzemiosło piwowarskie. Aktywnie zaangażowany w debatę publiczną na temat szeroko pojętego zarządzania należnościami i zobowiązaniami w firmach, jak również zmian ustawowych dotyczących zakazów cesji wierzytelności. Absolwent Instytutu Ekonomii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, gdzie przez 4 lata był również pracownikiem naukowym w Katedrze Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych.
Tomek.jpg
Rafał Tomaszewski
Kierownik ds. administracyjnych w FPD sp. z o.o.
Kierownik ds. administracyjnych w FPD sp. z o.o. oraz przedsiębiorca prowadzący własną działalność gospodarczą. Od lat zajmuje się wspieraniem przedsiębiorców w prowadzeniu działalności gospodarczej. Posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, ze specjalnością rachunkowość, które wykorzystuje w pracy od 2010 roku. Z czasem aktywność zawodowa przeniesiona została na nowe terytoria, zarządzanie obiegiem informacji w firmie, czuwaniem nad zgodnością procesów, oraz procedurami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji. Obecnie certyfikowany Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg normy ISO 27001 oraz absolwent studiów Zarządzanie Cyberbezpieczeństwem.
Kamil-Fac.jpg
Kamil Fac
Wiceprezes Zarządu Faktura.pl
Menadżer z 19 letnim doświadczeniem praktycznym w sprzedaży i zarządzaniu strukturami sprzedaży w organizacjach. Swoje doświadczenie zdobył pracując pod największymi markami w swoich branżach jak Orange, Itaka czy Tax Care. Od 13 lat związany z księgowością i finansami. Jako Dyrektor Sprzedaży z sukcesami budował struktury największego biura księgowego w Polsce. Obecnie jako wiceprezes zarządu rozwija spółkę Faktura.pl
26-27.10.2023
    26-27.10.2023