LogInPack (27-28.06.2023)
I Międzynarodowy Kongres dla branży logistycznej i opakowań LogInPack
Prelegenci i eksperci

Kariera:
- Uniwersytet Morski w Gdyni, Katedra Eksploatacji Statku
- Polski Rejestr Statków – ekspert ds. kontenerów i mocowań ładunków na statkach i w CTU
- Izba Morska w Gdyni przy sądzie okręgowym w Gdańsku – ławnik
- Państwowa Komisja Badania Wypadków Morskich - ekspert
- Członek polskiej sekcji IMO SDC (budowa i konstrukcja statków) i CCC (transport kontenerów)
Profil zawodowy:
Wykładowca:
- Budowa i stateczność statku
- Przeładunek, transport i mocowanie ładunków na statkach
- Transport i mocowanie ładunków w jednostkach transportowych
- Konstrukcja i budowa opakowań transportowych
Ekspert:
- Transport ładunków wielkogabarytowych na statkach
- Transport jednostek transportowych na statkach
- Transportu ładunku w jednostkach transportowych
- Bezpieczeństwa transportu ładunku w transporcie intermodalnym
- Bezpieczeństwo użycia opakowań transportowych
- Badanie przyczyn wypadku lub szkód transportowych

Janusz Piechociński, pełnił funkcję Wicepremiera i Ministra Gospodarki w latach 2012 – 2015. Podczas swojej kadencji uczestniczył w spotkaniach na najwyższym szczeblu z przedstawicielami ponad 120 państw, aktywnie promując polską gospodarkę i jej produkty, a także zachęcając do inwestycji w Polsce. Z wykształcenia ekonomista, posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu analiz ekonomicznych oraz wspierania inwestycji. Zorganizował i przewodniczył licznym misjom biznesowym, których celem było zacieśnianie kontaktów gospodarczych między Polską a jej partnerami biznesowymi. Aktualnie pełni funkcję Prezesa Izby Handlowo – Przemysłowej Polska Azja oraz Piechociński Consulting, gdzie doradza zarządom spółek giełdowych w Polsce oraz zagranicznym funduszom inwestycyjnym.

Andrzej Bułka urodził się w 1973 roku. Jest absolwentem Wydziału Nawigacyjnego Wyższej Szkoły Morskiej w Szczecinie (obecnie Politechnika Morska).
Ukończył podyplomowe studia z psychologii przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz Advanced Management Program na IESE w Barcelonie.
Kariera zawodowa
Karierę zawodową rozpoczynał w biurach armatorskich oraz jako oficer marynarki handlowej.
Z branżą TSL związany jest od 18 lat. Doświadczenie menedżerskie zdobywał w międzynarodowych firmach logistycznych.
W latach 2005-2006 był menedżerem w dziale sprzedaży spółki Eurogate Poland.
Potem, do roku 2010 był akcjonariuszem i dyrektorem zarządzającym w spółce LPL Projects & Logistics Polska.
W 2010 roku stanął na czele spółki Fracht FWO Polska jako jej dyrektor zarządzający. Prezesem zarządu firmy jest od stycznia 2019
Jest absolwentem Wydziału Nawigacyjnego Wyższej Szkoły Morskiej w Szczecinie (obecnie Politechnika Morska).

Współzałożyciel i członek zarządu Relopack Sp. z o.o., przedsiębiorca z zamiłowaniem do nowoczesnych technologii i klasycznych teorii filozoficznych, które to pasje próbuje łączyć w biznesowej codzienności.

Urodzony w 1973 r. Jest Absolwentem Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Rakietowych i Artylerii w Toruniu.
W 2005 r ukończył studia na Akademii Obrony Narodowej (obecnie Akademia Sztuki Wojennej). Kształcenie podyplomowe odbył na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach na kierunku Zarządzanie w Sektorze Publicznym.
Uczestnik misji w Iraku i Afganistanie. Cztery ostatnie lata swojej wojskowej kariery spędził w Kwaterze Głównej Sojuszniczych Sił Europy SHAPE w Belgii. Zajmował się planowaniem strategicznym w aspekcie szerokiego spektrum współpracy cywilno-wojskowej.
W 2021 r. dołączył do zespołu Targów Kielce.
Od maja zeszłego roku piastuje stanowisko Dyrektora Wydziału Targów.

Bartłomiej Pastwa, pełnił funkcje Członka Zarządu i COO największego chorwackiego portu w Rijece, jest właścicielem BRP Global Consulting, pasjonatem logistyki, wizjonerem, konsultantem i doradcą logistycznym, zorientowanym na ludzi i wyniki, ekspertem motywującym siebie i innych oraz mentorem z nastawieniem na rozwiązania.
Jest doświadczonym menedżerem, który współpracuje z wiodącymi firmami spedycyjnymi i logistycznymi w celu zwiększenia efektywności operacyjnej i rozwoju możliwości handlowych. W ciągu ostatnich dwóch dekad pełnił różne funkcje w globalnej logistyce, operacjach i rozwoju biznesu w Polsce, Chorwacji i Emiratach Arabskich. W Dubaju był doradcą tanzańskich inwestorów, tworząc procesy logistyczne zboża dla Afryki. Jako Członek Zarządu i Dyrektor Operacyjny w Porcie w Rijece skutecznie restrukturyzował organizację, przekształcając ją w nowocześnie zarządzany port.
Jego międzynarodowe doświadczenie, wizjonerskie podejście oraz pasja do logistyki i nowych rozwiązań są doceniane na całym świecie. Prezentuje rozwiązania, które wyznaczają nowe, odważne i opłacalne światowe trendy.
Jest międzynarodowym doradcą w dziedzinie łańcucha dostaw i logistyki w Dubaju, członkiem Chorwacko-Polskiego Stowarzyszenia Rozwoju w Chorwacji oraz partnerem biznesowym HLB Adria, który umożliwia zagranicznym inwestorom wejście na chorwacki rynek. Ponadto, pracuje jako konsultant w projektach międzynarodowych. W ramach swojej działalności współtworzy korytarze logistyczne, łączące Północ i Południe Europy. Każdy chaos, z jakim się spotkał na swojej drodze życiowej, nauczył go wykorzystywać go jako sprzymierzeńca, wiedząc, że chaos tworzy nowy porządek.

Stanowisko: Dyrektor
Instytucja: Hafen Hamburg Marketing e.V. Przedstawicielstwo w Polsce
Od ponad 30 lat związany zawodowo z gospodarką morską. Absolwent Uniwersytetu Morskiego w Gdyni, studiów podyplomowych na Uniwersytecie Gdańskim (Transport i Logistyka) oraz MBA in Logistics and Supply Chain Managment na Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu. Doświadczenie praktyczne zdobywał jako oficer marynarki handlowej na statkach armatorów polskich i brytyjskich, następnie w agencji reprezentującej armatora CMA-CGM. Od 2002 roku reprezentuje port Hamburg w Polsce. Prowadzi wykłady na uczelniach w Warszawie i w innych miastach z zakresu technologii i
organizacji morskich przewozów kontenerowych.

Prezes Zarządu, Partner QUEST CM.
Przedsiębiorca. Jeden z nielicznych zawodowych negocjatorów na rynku polskim, konsultant strategiczny, trener biznesu. Ekspert w zakresie budowania przewagi rynkowej firm i marketingu. Twórca pierwszej nielinearnej V Generacji Sprzedaży i konceptu Potrójnego Prawa Pareto, a także mechanizmu Komunikacji Nieantagonizującej. Prekursor nielinearności w Europie jako fundamentu zarządzania w ekonomii chaosu. Mówca publiczny i mentor. Prowadzi dwa kanały na YouTube notujące wielomilionowe odsłony (Krzysztof Sarnecki i Quest for English). Autor wielu artykułów z obszarów zarządzania, marketingu, sprzedaży i negocjacji. Założyciel największego centrum edukacyjnego dla Polaków poza granicami Polski – Academy
of Business & Career Developoment w Chicago, USA. Absolwent University of Illinois, The UIC Institute for Entrepreneurial Studies w Chicago i programu MBA w Lake Forest Graduate School of Management.


Tomasz Arent – Head of Industrial & Logistics Department, BNP Paribas Real Estate Poland
Tomasz Arent jest dyrektorem Działu powierzchni przemysłowych i logistycznych BNP Paribas Real Estate Poland. Przez ostatnie lata na wysokich stanowiskach menedżerskich odpowiadał za rozwój i projekty biznesowe na rynku nieruchomości logistycznych, najpierw w Grupie Goodman, a później w GLP Poland. Pracując po stronie inwestora, dewelopera, asset managera i funduszu Tomasz posiada bogate i różnorodne doświadczenia w projektach prowadzonych dla klientów, którzy korzystali z całego spektrum usług i rozwiązań dostępnych w ramach logistycznego rynku nieruchomościowego. Tomasz na swoim koncie ma także pracę w nieruchomościowych strukturach Grupy IKEA.

mgr inż. Krzysztof Niczyporuk jest specjalistą branży opakowań w sektorze produkcyjnym i co-packingowym. W branży opakowań działa jest od wielu lat, zajmując się identyfikacją i zabezpieczaniem produktów oraz opakowaniami inteligentnymi. Oprócz kilkunastoletniego doświadczenia w sektorze przemysłowym, działalność swą opiera na wiedzy zdobytej na studiach ukończonych w Szkole Głównej Handlowej – Project Management, Politechnice Warszawskiej na Wydziale Samochodów i Maszyn Roboczych – rzeczoznawstwo i diagnostyka oraz studiach inżynierskich ukończonych na Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie na Wydziale Inżynierii Produkcji. Krzysztof Niczyporuk jest autorem wielu artykułów i referatów, które były publikowane i wygłaszane na konferencjach naukowo-technicznych z obszaru: techniki pakowania, znakowania i identyfikacji produktów, bezpieczeństwa opakowań, rzeczoznawstwa maszyn i urządzeń oraz likwidacji szkód ubezpieczeniowych w przemyśle. Równolegle do pracy w sektorze opakowań od wielu lat jest rzeczoznawcą w zakresie maszyn i urządzeń przemysłowych, majątku ruchomego oraz wyceny składników majątkowych przedsiębiorstw. Pełni również funkcję biegłego sądowego oraz rzeczoznawcy Inspekcji Handlowej.

Przedsiębiorca, manager, działacz gospodarczy i społeczny działający na rzecz lokalnych środowisk Pomorza. Przewodniczący Klastra Logistyczno-Transportowego Północ Południe w Gdańsku, współzałożyciel Stowarzyszenia „Rajcy Gdańscy” z wykształcenia ekonomista, ekspert programów UE, PHARE CBC, EQUAL, H2020,PO IR, COSME. Karierę zawodową rozpoczął w 1983 r. jako założyciel Spółdzielni Pracy MINI-MAX” w Gdańsku. Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania w Słupsku. W latach 1994-1998 radny Rady Miasta Gdańska, Wiceprzewodniczący Komisji Polityki Gospodarczej i Morskiej. Delegat RMG do Sejmiku Samorządowego Woj. Gdańskiego. Od 1998 Pełnomocnik Wojewody ds. Euroregionu Bałtyk. W latach 2005-2008 uczestniczy w Komitecie Sterującym projektu UE EQUAL „Platforma e-DIALOG” wspierającego rozwój MŚP. Od roku 2012 jako Prezes Zarządu Nadbałtyckich Inicjatyw Klastrowych, koordynuje działania Klastra LTPP, zrzeszającego obecnie ponad 200 podmiotów gospodarczych i naukowych. Od 2016 w Zarządzie Sekcji Logistyki, Transportu i Motoryzacji „Pracodawców Pomorza”.

Anna Majowicz, dyrektor operacyjny PITD
Ekspert z zakresu komunikacji, PR i marketingu. Autorka wielu artykułów, publikacji i raportów poświęconych zagadnieniom związanym z branżą transportowo – logistyczną. Prowadzi konferencje oraz debaty z ekspertami i praktykami cenionymi w branży TSL. Jest także członkiem Zespołu Roboczego ds. Transportu przy Rzeczniku MŚP oraz Podgrupy ds. transportu i mobilności w Grupie roboczej ds. sztucznej inteligencji (GRAI).

dr inż. Sławomir Luściński, adiunkt w Katedrze Inżynierii Produkcji, Wydział Zarządzania i Modelowania Komputerowego Politechniki Świętokrzyskiej. Kierownik Laboratorium Modelowania Inteligentnych Systemów Produkcyjnych w Centrum Naukowo-Wdrożeniowym Inteligentnych Specjalizacji Regionu Świętokrzyskiego CENWIS Politechniki Świętokrzyskiej. Członek rady programowej kierunku Logistyka.
Zainteresowania badawcze obejmują różne aspekty inżynierii produkcji i zarządzania, w szczególności systemy informacyjne (informatyka biznesowa, zarządzanie informacją biznesową), modelowanie i symulacje komputerowe w produkcji i logistyce, Przemysł 4.0.

Przedsiębiorca, inwestor i manager od lat związany z rozwojem gier komputerowych. Fascynat nowych technologii, w szczególności wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości, które uważa za przyszłość elektronicznej rozrywki.
W latach 2009-2013 współtworzył spółkę Synergy-IT, specjalizującą się w grach mobilnych, która ma na koncie kilkanaście tytułów wydanych na iOS, Android oraz Mac App Store.
Brand gamingowy Synergy-IT został następnie sprzedany do spółki Game Technologies, producenta DICE+, czyli pierwszej elektronicznej kostki do gier. W ramach współpracy Synergy-IT wytworzyło kilkanaście gier mobilnych dedykowanych kostce DICE+.
W latach 2011-2012 pełnił funkcję Prezesa Zarządu oraz był współzałożycielem spółki EvilPort, która zajmowała się obsługą programów afiliacyjnych oraz prowadzeniem kampanii pozyskiwania użytkowników dla największych brandów na rynku gier komputerowych.
Od 2014 roku współtworzy Setapp, czyli firmę programistyczną realizującą projekty biznesowe dla startupów i korporacji z całego świata. W 2015 roku w ramach Setapp powstał wewnętrzny zespół zajmujący się produkcją aplikacji i gier na platformy VR, który następnie w 2017 roku został wydzielony jako osobna spółka pod marką Gamedust.
Paweł Flieger jest obecnie udziałowcem oraz Prezesem Zarządu w spółce Gamedust S.A, gdzie odpowiada za strategię oraz rozwój całej grupy kapitałowej.

dr inż. Karolina Wiszumirska to Dyrektor ds. Produktów Przemysłowych w Centrum Badań i Rozwoju Produktów SCUEP, Dyrektor ds. innowacji Stowarzyszenia NATUREEF oraz ekspert Polskiego Paktu Plastikowego. Na co dzień wykładowca w Katedrze Jakości Produktów Przemysłowych i Opakowań Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Specjalizuje się w tematyce związanej z badaniami, jakością, bezpieczeństwem, kompatybilnością, oznakowaniem, komunikacją i recyklingiem opakowań i odpadów opakowaniowych. Autorka kilkuset raportów, opinii i ekspertyz. Prowadzi konsultacje, kursy, wykłady i szkolenia dla firm oraz studiów podyplomowych.

Business Development Manager - BDM Mitsubishi Electric / Klaster Creative Packaging Group
Z firmą Mitsubishi Electric związany od 2007 roku. początkowo jako inżynier wsparcia technicznego, następnie jako Manager Produktów z grupy PLC, HMI, oraz rozwiązań Safety. Obecnie jako koordynator działań związanych z rynkiem FMCG i CPG doradza klientom końcowym jak automatyzować się „z głową”. Wykorzystując swoje kontakty i umiejętności interpersonalne łączy ich również z producentami maszyn tworząc gotowe koncepcje rozwiązań od przetwarzania półproduktów po pakowanie końcowe. Pasjonat przemysłu 4.0, diagnostyki predykcyjnej oraz analizy i przetwarzania danych w przemyśle (i nie tylko).

Dariusz Mierkiewicz posiada bogate doświadczenie zawodowe oraz wykształcenie w dziedzinie logistyki i transportu morskiego. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, Uniwersytetu w Antwerpii, ITMMA (Institute of Transport and Maritime Management Antwerp), Maersk Training Centre w Danii oraz w Carrier Transicold Service School w Holandii. Pełnił stanowiska menadżerskie w firmach logistycznych, portach oraz liniach żeglugowych. Od 2018 roku pracuje w Porcie Koper na stanowisku Business Development Manager. Posiada bogate doświadczenie międzynarodowe. Pracował za granicą w kilku krajach, w tym w USA, Indiach, Turcji i Hiszpanii, gdzie pełnił funkcje kierownicze. Jest również wykładowcą z zakresu tematów związanych z portami morskimi, żeglugą i logistyką.


Przedsiębiorca, założyciel Omnitrace, posiada 19-letnie doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu firm. Specjalizuje się w kompleksowych rozwiązaniach technologicznych dla firm, a jego wiedza ekspercka z zakresu połączenia oprogramowania, sprzętu i danych przyczynia się do poprawy efektywności, wzrostu przychodów i redukcji kosztów w wielu organizacjach. Zwraca uwagę na powiązanie rzeczywistych danych z inicjatywami z zakresu środowiska, społeczeństwa i zarządzania (ESG), podkreślając ich znaczenie w kształtowaniu zrównoważonych i społecznie odpowiedzialnych praktyk biznesowych, które umożliwią spełnienie wymaganych unijnych dyrektyw.

Kierownik sprzedaży – intermodal East-West Corridor w Duisport Agency Polska
Magister Socjologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Absolwent Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu - kierunek International Supply Chain Management.
Doświadczenie:
05/2014 – 07/2019 METRANS POLONIA Customer Service Specialist, mi.in:
- Obsługa FCL z portów Polskich oraz portów Zachodnich
- Planowanie i obsługa pociągów typu Block Train z CN do EU I vv.
08/2019 – Kierownik sprzedaży w Duisport Agency Polska w zakresie:
- Rozwijanie intermodalnej spedycji FCL/FTL
- Operatorski serwis kolejowy Poznan Shuttle

Manager odpowiedzialna za rozwój w firmie Silny&Salamon. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze zarządzania w różnych branżach odpowiadając za tworzenie i optymalizację procesów organizacyjnych, produkcyjnych i logistycznych. Jest również trenerem i wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej, a także doradcą w zakresie opracowania i wdrażania funkcjonalnych programów operacyjnych, tworzenia standardów i programów efektywnościowych.

W wolnym czasie uprawiam narciarstwo poza szlakowe: backcountry, skituring, freeride. Mam na koncie wjazd na rowerze; zjazd na nartach oraz wejście powyżej 5000 m.n.p.m.


Jestem absolwentem Akademii Morskiej w Gdyni, specjalności Eksploatacja Portów i Floty na Wydziale Nawigacyjnym. Na codzień pracuję jako wykładowca Uniwersytetu Morskimego w Gdyni w zakresie eksploatacji portów. Obecnie sprawuję funkcję prodziekana Wydziału Nawigacyjnego. W 2019 roku obroniłem pracę doktorską pt. Model wspomagania decyzji przy organizacji prac pogłębiarskich w portach morskich. Uczestniczyłem w szkoleniach międzynarodowych skoncentrowanych na pracach czerpalnych i podwodnych o profilu zarządczym. Miałem przyjemność koordynowania międzynarodowych projektów Balitic Innovation Race oraz Innovation Management realizowanych przy współpracy z ośrodkami akademickimi rejonu Morza Bałtyckiego. Jestem organizatorem przedsięwzięć i wydarzeń akademickich integrujących społeczeństwo branży TSL oraz opiekunem Koła Naukowego Innowacyjnych Systemów Transportowo-Logistycznych. Systematycznie współorganizuję ogólnopolską konferencję studencką Forum Transportowe Młodych. Jako miłośnik kultury morskiej promuję marynistykę oraz sporty wodne.

Absolwent Politechniki Krakowskiej, Przedsiębiorca, Inwestor, Manager z wieloletnim doświadczeniem. Na co dzień Członek Zarządu i Dyrektor Rozwoju TLC Group zajmującej się między innymi produkcją konstrukcji stalowych, mobilnych systemów bezpieczeństwa oraz siecią wypożyczalni sprzętu dla sektora budowlano-przemysłowego. Pasjonat elektromobilności, aktywny działacz w obszarze ochrony środowiska i zapalony orędownik zielonej energii.

Zawodowo związany z obszarami robotyzacji, sztucznej inteligencji, oraz cyberbezpieczeństwa.
Absolwent studiów prawniczych Uniwersytetu Warszawskiego, ekonomicznych Szkoły Głównej Handlowej, bezpieczeństwa sieci i systemów teleinformatycznych oraz inżynierii procesów biznesowych Politechniki Warszawskiej. Obecnie pracując dla firmy Rhenus Automation zajmuję się wdrażaniem rozwiązań automatyzujących opartych o sztuczną inteligencję oraz oprogramowań proces miningowych.
Poprzez wykorzystywanie technologii związanych z rewolucją przemysłową 4.0. bierze czynny udział w budowaniu konkurencyjności firm.

Ponad 20 lat doświadczenia w bankowości w obszarze bankowości prywatnej i inwestycyjnej w wiodących instytucjach międzynarodowych. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów inwestycyjnych związanych z nieruchomościami mieszkaniowymi i komercyjnymi w zakresie pozyskiwanie kapitału, doradztwa strategicznego. Od 2 lat związany z branżą IT (robotyzacja/process mining), zapalony tenisista i biegacz.

Prof. dr hab. inż. Ryszard Cierpiszewski jest kierownikiem Katedry Jakości Produktów Przemysłowych i Opakowań Instytutu Nauk o Jakości Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest autorem i współautorem kilkudziesięciu publikacji z zakresu usuwania metali z roztworów wodnych, towaroznawstwa przemysłowego oraz opakowań aktywnych i inteligentnych. Jego zainteresowania w tym zakresie skupiają się na opakowaniach aktywnych zawierających nanocząstki metali oraz wskaźnikach świeżości. Od wielu lat prowadzi również zajęcia ze studentami dotyczące opakowań.

Absolwent kierunków menadżerskich z obszaru zarządzania logistycznego oraz fuzji i akwizycji przedsiębiorstw - ukończonych na uczelniach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
W branży TSL od 2013 roku związany z firmą ESA Logistika Polska, przynależącą kapitałowo do globalnego operatora logistycznego, grupy Logisteed (wcześniej Hitachi Transport System), gdzie odpowiada za zarządzanie całym pionem usług logistycznych Project Cargo, dostarczanych na rynku europejskim i stanowiących jeden z głównych produktów w zintegrowanym portfelu usług grupy ESA Logistika, do którego zaliczamy również pozostałe usługi jak spedycja morska, lotnicza, drogowa oraz usługi logistyki kontraktowej.

Doradca gospodarczy, lider środowiska klastrowego, trener biznesu i koordynator projektów z 20-letnim doświadczeniem w zawodzie. Bardzo często realizuje projekty łączące naukę z biznesem, których efekty mają wymierny wpływ na gospodarkę kraju. Współpracowała już z kilkudziesięcioma klastrami w Polsce i na Ukrainie, zajmując się ich zbudowaniem, koordynacją, zarządzaniem i pozyskując unijne dotacji na rozwój. Działa aktywnie w środowisku jako Prezes Forum Klastrów Małopolski, a także członek grupy eksperckiej Polskie Klastry Energii.

prof. WSL. dr hab. Maciej Stajniak to Absolwent Wydziału Transportu i Łączności Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, gdzie w 2003 r. uzyskał stopień naukowy doktora.
Stopień doktora habilitowanego nauk ekonomicznych uzyskał w 2013 r. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.
Prorektor w Wyższej Szkole Logistyki.
Specjalista w zakresie zarządzania transportem w przedsiębiorstwie, ekspert w dziedzinie reklamacji i roszczeń oraz odpowiedzialności przewoźnika i spedytora w transakcjach krajowych i międzynarodowych.
Autor i współautor wielu książek, podręczników oraz kilkuset publikacji z zakresu logistyki
i transportu.
Członek zespołu ekspertów przygotowujących KIS (Krajowe Inteligentne Specjalizacje) - Dział III – Zrównoważona Energetyka - Rozwiązania transportowe przyjazne środowisku.

Dr hab. inż. Patrycja Wojciechowska, profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, pracownik Katedry Jakości Produktów Przemysłowych i Opakowań. Zajmuje się zagadnieniami związanymi z jakością, znakowaniem i bezpieczeństwem opakowań w gospodarce o obiegu zamkniętym. Realizuje prace badawczo-rozwojowe w zakresie projektowania opakowań na bazie biotworzyw oraz materiałów stosowanych w opakowaniach aktywnych, a także projekty naukowe z zakresu komunikacji i znakowania opakowań. Autorka i współautorka monografii, patentów oraz publikacji naukowych dotyczących innowacyjnych materiałów opakowaniowych. Ekspert Spółki Celowej UEP, Stowarzyszenia Natureef i Polskiego Paktu Plastikowego.

Prawnik, menadżer, doradca gospodarczy, w ramach KLT Północ-Południe reprezentuje Zakład Budowy Maszyn ZREMB Chojnice S.A.

Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów i Projektów Strategicznych Vetasi

Prezes Zarządu, Polski Instytut Transportu Drogowego
W Polskim Instytucie Transportu Drogowego prowadzi analizy i badania rynku transportowego. PITD jest think tankiem, który jest odpowiedzialny za przeprowadzanie szkoleń, analizy i prognozy całej branży TSL. W PITD promowany jest zawód kierowcy, prowadzona jest również kampania #RespectMyWay, w której zachęcane są młode osoby do wykonywania tego zawodu.

dr inż. Mariusz Tichoniuk - doktor nauk ekonomicznych (z zakresu towaroznawstwa), adiunkt w Katedrze Jakości Produktów Przemysłowych i Opakowań (Instytut Nauk o Jakości, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu). Dyrektor studiów w zakresie nauk o jakości.
Od ponad 15 lat realizuje projekty badawcze dotyczące nowoczesnych rozwiązań analitycznych (biosensory), projektowania opakowań aktywnych oraz modyfikacji materiałów opakowaniowych. Autor wielu publikacji naukowych i zgłoszeń patentowych.
Zakres naukowo-badawczy obejmuje opakowana aktywne (opakowania o właściwościach przeciwdrobnoustrojowych, pochłaniacze lotnych substancji), opakowania inteligentne (chemiczne wskaźniki świeżości i zepsucia produktów spożywczych, elektrochemiczne sensory) oraz nowoczesne technologie poprawiające efektywność łańcuchów dostaw.

Manager sprzedaży w firmie Silny&Salamon. Dysponuje wieloletnim doświadczeniem handlowym pozyskanym w branży poligraficznej, budowalnej w obszarze wykończenia wnętrz, konstrukcji aluminiowych i szklanych oraz technicznej. Ma na swoim koncie wiele sukcesów w zakresie zarządzania zespołami handlowo-doradczymi i rozwoju sieci punktów handlowych. Stale rozwija kompetencje w obszarze doradztwa biznesowego dla firm.

Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży Krajowej FlexSim Intermarium

dr hab. inż. Marek Pawełczyk – zatrudniony W Katedrze Inżynierii Produkcji na Wydziale Zarządzania i Modelowania Komputerowego Politechniki Świętokrzyskiej. Przewodniczący Rady Programowej dla kierunku Logistyka. Zainteresowania naukowe: akumulacja energii w systemach transportowych, wykorzystanie nowoczesnych technologii w rozwiązaniach logistycznych.


Konsultant Biznesowy Vetasi

Mgr inż. Krzysztof Dubaj jest absolwentem Politechniki Świętokrzyskiej. Aktualnie piastuje stanowisko asystenta dydaktycznego
W latach 2012-2017 student kierunku Zarzadzanie i Inżynieria Produkcji na Politechnice Świętokrzyskiej. Ukończył studia z tytułem magistra inżyniera. Od 2017 roku Asystent w Katedrze Inżynierii Produkcji na Wydziale Zarządzania i Modelowania Komputerowego PŚk.
Wybrane zainteresowania naukowe to: modelowanie komputerowe procesów logistyki produkcji oraz procesów biznesowych.