After making his debut in 1995 as a publisher of animated videos and manga comics, Dynit has broadened the scope of its activities to cover, through four specialized divisions, all the touch points of the heterogeneous kids universe: videos, flow packs from newsagents and mass distribution, consumer promotions and, more recently, toys, offered on the shelf in retail, with D-Toys. Dynit divisions operate in close synergy: creative department, scouting and licensing department, quality department, to verify the production, to guarantee the quality and safety of the products. The new D-Toys division was created following the strong response linked to the extra display sale in some large-scale retail chains.
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.