IN-PACK (13-15.02.2024)

Targi Opakowań IN-PACK

MARCIN-KROLSKI-.jpg
Marcin Królski
Współzałożyciel i członek zarządu Relopack Sp. z o.o.,
Zawodowe korzenie związane z nieruchomościami komercyjnymi w których realizował się ponad 15 lat. Od 2016 w logistyce; współtworzy strategię i zarządza firmą Relopack, która jako część grupy Duisport Packing Logistics zajmuje się szeroko rozumianym bezpieczeństwem transportu, pakowaniem eksportowym oraz relokacjami przemysłowymi.
FILIP-POLIT-2.jpg
Filip Polit
Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży Krajowej FlexSim Intermarium
Piotr-Snopek.jpg
Piotr Snopek
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w firmie Paszport do Eksportu Sp. z o.o.
Od ponad 10 lat ekspert rynków zagranicznych. Pozyskuje i rozlicza fundusze z UE na rozwój firm za granicą. Doradca w zakresie możliwości wejścia na nowe rynki i pozyskania nowych kontrahentów.
Lukasz-Wysokinski.jpg
Łukasz Wysokiński
Head of Fulfillment at InPost
Manager z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i rozwoju biznesu e-commerce. Od ponad 25-lat aktywny w międzynarodowym biznesie i wielokulturowych środowiskach biznesowych. Koncentruje się na sprzedaży, rozwoju spółek, handlu transgranicznym, wdrażaniu procesów i dostarczaniu synergii dostosowanych do każdego modelu biznesowego dedykowanego rynkom B2B, B2C a w szczególności operacjom logistycznym fulfillment. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami, audycie procesów end2end dla e-commerce, rozwoju e-commerce fulfillment na rynkach europejskich oraz sprzedaży (między innymi w grupach kapitałowych OEX, Asseco Poland, Prokom Software, Orkla Food).
Marcin-radecki.jpg
Marcin Radecki
CEO at Dataverse-Pro
Pasjonat danych oraz silny orędownik propagowania kultury organizacyjnej, w której procesy decyzyjne są oparte na danych. Dzięki kombinacji wiedzy zdobytej jako konsultant strategiczny i szef analityki danych posiada unikatowe spojrzenie strategiczne i operacyjne. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze finansów, procesów, analityki danych oraz compliance z ramienia firm Big 4, a także jako szef analityki danych w globalnym e-commerce i właściciel data house’u. Do obszarów jego ekspertyzy należą: opracowywanie strategii biznesowych, budowanie strategii danych, budowa organizacji typu data-driven, architektury procesów związanych z danymi oraz analiza danych. Prywatnie pasjonat triathlonów.
Tomasz-Cepiak-zdjecie.png
Tomasz Cepiak
LNConsult
Konsultant w austriackiej firmie doradczej w obszarze łańcucha dostaw, który dołączył do zespołu LNConsult pół roku temu i wniósł wieloletnie doświadczonie projektanta rozwiązań intralogistycznych, z podejściem biznesowym i szeroką wiedzą w multidyscyplinarnej branży, jaką jest logistyka i łańcuch dostaw. Zorientowany na cel, którym zawsze jest znalezienie optymalnego rozwiązania dla postawionego zadania logistycznego, biorąc pod uwagę różne kryteria oceny. Od 15 lat zajmuje się projektowaniem rozwiązań logistycznych o różnym poziomie automatyzacji dla klientów o zasięgu globalnym jak i lokalnym oraz przygotowuje analizy porównawcze, ułatwiając decyzje inwestorskie w obszarze intralogistyki oraz łańcucha dostaw. Branże, w których były realizowane projekty o wysokim stopniu automatyzacji procesów magazynowych z aktywnym udziałem naszego prelegenta w fazie planowania i sprzedaży lub realizacji to branża spożywcza (żywność i napoje), przemysł, farmacja, handel detaliczny i hurtowy.
Grzegorz-profile-picture.jpg
Grzegorz Włodarczyk
Head of Account Management Europe at Mushiny Robotics Europe GmbH
Przez 17 lat zdobywania doświadczenia zawodowego rozwijał i kształtował własną pasję oraz umiejętności marketingowo-sprzedażowe. Menedżer różnego szczebla zarządzania w międzynarodowych koncernach. Ekspert ds. obsługi strategicznych klientów, od kilku lat związany z branżą logistyki i automatyki magazynowej. W Mushiny Robotics Europe GmbH odpowiada za wdrażanie projektów w Europie Środkowo Wschodniej oraz rozbudowę regionalnej sieci sprzedaży.
B.Socha-foto-1.jpg
Bartłomiej Socha
Ekoenergetyka
Magister Ekonomii ze specjalizacją Ekonomia Menedżerska na Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy. Zdobyte doświadczenie w GreenWay Polska jako New Business Manager, aktualnie jako Key Account Manager w Ekoenergetyka Polska S.A. od 1 grudnia 2023 roku. Największe sukcesy w budowie infrastruktury stacji ładowania DC dużych mocy dedykowanych segmentowi E-truck oraz branży TSL. Prywatnie miłośnik elektryfikacji pojazdów ciężarowych. Główny obszar zainteresowań w Elektromobilności to branża logistyczna, przemysł ciężki, co związane jest bezpośrednio z tworzeniem infrastruktury dla zero emisyjności ciągników siodłowych. Specjalizuje się we współpracy z Partnerami Biznesowymi w sprzedaży projektowej stacji ładowania DC. Duża wiedza nt. rynku CPO w Polsce oraz Europie.
Dorota.jpg
Dorota Szwarc
Kierownik działu technicznego w firmie Silny&Salamon
Dysponuje wieloletnim doświadczeniem handlowym pozyskanym w branży poligraficznej, budowalnej w obszarze wykończenia wnętrz, konstrukcji aluminiowych i szklanych oraz technicznej. Ma na swoim koncie wiele sukcesów w zakresie zarządzania zespołami handlowo-doradczymi i rozwoju sieci punktów handlowych. Stale rozwija kompetencje w obszarze doradztwa biznesowego dla firm.
Radoslaw.png
Radosław Koziara
AI&Cybersecurity Project Manager w Rhenus Automation
Z wykształcenia Informatyk, Prawnik i Ekonomista. Swoją karierę naukową kontynuuje w zakresie wykorzystania algorytmów sztucznej inteligencji w diagnostyce medycznej oraz branży przemysłowej. Obecnie pracując dla firmy Rhenus Automation wdraża innowacyjne projekty w dziedzinach robotyzacji, sztucznej inteligencji i cyberbezpieczeństwa.
Dabal.png
Dawid Dąbal
Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Programu FlexSim
Ekspert w technologiach komputerowego wspomagania modelowania, symulacji, optymalizacji i wizualizacji wspomaganej oprogramowaniem FlexSim 3D Simulation Software. Posiada certyfikaty The Certification for Business Process Simulation Modeler, The Certification for Business Process Simulation Consultant, The Certification for Process Optimization Consultant. Trener wszystkich poziomów kompetencji, szkolony w USA. Najbogatsze doświadczenie uzyskał w branży motoryzacyjnej.
DSC1556-export-web.jpg
Christian Staudner
Członkiem zespołu zarządzającego duisport industrial Solutions
Członkiem zespołu zarządzającego duisport industrial Solutions. Pod tą marką podsumowana jest cała działalność duisport – Duisburger Hafen AG w obszarach opakowań eksportowych, logistyki fabrycznej i produkcji opakowań na całym świecie. Na moim obecnym stanowisku zajmuję się głównie sprzedażą, rozwojem biznesu i integracją różnych firm w grupie. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu w logistyce, pakowaniu i rozwoju opakowań nie mogę się doczekać, aby podzielić się swoją wiedzą i spostrzeżeniami z innymi profesjonalistami podczas konferencji.
Malgorzata-Chomuik.jpg
Małgorzata Chomiuk
Specjalista do spraw PR w Klastrze Creative Packaging Group
zaangażowana w organizację i działanie Klastra, dbająca o jego wizerunek na zewnątrz oraz o sprawne działanie jego wewnętrznych struktur. Od ponad 15 lat aktywna w życiu gospodarczym polskich przedsiębiorców oraz ich wzajemnych relacjach wewnątrz kraju oraz budowaniu ich pozytywnego wizerunku na arenie międzynarodowej. Od ponad 5 lat Marketing Manager marki Polpak Packaging, skupiona na jej promocji oraz w równym stopniu na ekologicznych i legislacyjnych meandrach branży opakowaniowej.
tomasz-harciarek.jpeg
Tomasz Harciarek
Doświadczony instruktor z wieloletnim stażem w renomowanej firmie DGM Poland Sp. z o.o
Doświadczony instruktor z wieloletnim stażem w renomowanej firmie DGM Poland Sp. z o.o. Jako aktywny instruktor specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń związanych z bezpiecznym przewozem materiałów niebezpiecznych drogą lotniczą, morską i lądową. Jest również Doradcą DGSA (Dangerous Goods Safety Advisor), co potwierdza jego specjalistyczną wiedzę oraz zdolność ścisłego przestrzegania przepisów związanych z transportem materiałów niebezpiecznych. Nadzoruje dział operacyjny obsługujący obszar Katowic, odpowiedzialny za fizyczne przygotowanie towaru do dalszego transportu oraz tworzenie dokumentów przewozowych, takich jak Dangerous Goods Transport Document, Multimodal Dangerous Goods Form, Shippers Declaration of Dangerous Goods. Zawsze gotów na nowe, nietypowe wyzwania związane z zabezpieczaniem ładunków do transportu.
WOJCIECH-IWULSKI.jpg
Wojciech Iwulski
Założyciel i Prezes Zarządu Fundacji Rozwoju Interim Managementu (FRIM)
Jest absolwentem Wydziału Ekonomicznego UG oraz Programu Executive MBA Uniwersytetu Illinois w USA. Specjalizuje się w zarządzaniu zmianą i rozwojem organizacji w MŚP. Swoją pozycję ekspercką w segmencie B2B zbudował podczas 17 lat kariery zarządczej w organizacjach o różnej skali i zasięgu. Główne obszary do współpracy: budowanie i wdrażanie strategii firmy, restrukturyzacja w obszarze Sprzedaży i Zakupów, konsultacje dla kadry managerskiej w niezbędnych obszarach operacyjnych. Od kilku lat dodatkowo zaangażowany wraz z grupą Interim Managerów oraz Partnerów Fundacji w tematykę ESG.
ANNA-MAJOWICZ.jpg
Anna Majowicz
Dyrektor Operacyjny PITD
Ekspert z zakresu komunikacji, PR i marketingu. Autorka wielu artykułów, publikacji i raportów poświęconych zagadnieniom związanym z branżą transportowo – logistyczną. Prowadzi konferencje oraz debaty z ekspertami i praktykami cenionymi w branży TSL. Jest także członkiem Zespołu Roboczego ds. Transportu przy Rzeczniku MŚP oraz Podgrupy ds. transportu i mobilności w Grupie roboczej ds. sztucznej inteligencji (GRAI).
Krzysztof-Porebski.jpg
Krzysztof Porębski
Dyrektor do spraw rozwoju. Współzałożyciel PURU Sp. z o.o.
Przedsiębiorca i manager z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w automatyzowaniu branży logistycznej. Top manager w największych firmach z obszaru CEP w Polsce. Wieloletni Członek zarządu DPD, Wiceprezes Last Mile Experts, konsultant i doradca. Zajmuje się głównie optymalizacją procesów wraz z ich mechanizacją i automatyzacją. W PURU wdraża nowoczesne technologie sortownicze i automatykę robotami. Wraz z Mushiny wprowadza na rynek polski rozwiązania automatyczne dla procesów transportu wewnętrznego, sortowania i konfekcjonowania za pomocą robotów "
Ireneusz-zyzanski.jpg
Ireneusz Zyzański
Coach, mentor, trener biznesu, Senior Trener Akademii Mentoringu CoachWise™
Jako międzykulturowy coach, mentor i konsultant, wykorzystuje imponujące doświadczenie menedżerskie zdobyte podczas 24 lat pracy w obszarze HR i sprzedaży międzynarodowych koncernów w Polsce, Ukrainie, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Chinach, Rosji, Indonezji i Hong Kongu. Współprojektuje i uczestniczy we wdrażaniu Wewnętrznych Programów Mentoringowych w organizacjach. Jest członkiem zespołu merytorycznego programu HR Mentoring Grupowy CoachWise™, Programu Mentoringowego PMI Chapter Poland. Jest certyfikowanym trenerem i coachem Center for Creative Leadership (CCL). Publikacje: cykl artykułów w hrpolska.pl oraz w Personel Plus . Mówca i prezenter podczas konferencji HR, wykłady ze studentami UJ w Krakowie. Pracuje w języku polskim, angielskim, rosyjskim i arabskim.
Magda-Biernat-Kopczynska.jpg
Magda Biernat-Kopczyńska
Prawniczka w Kancelarii Maruszkin
Specjalizuje się w gospodarce o obiegu zamkniętym i rozszerzonej odpowiedzialności producenta. Doświadczenie zdobywała m.in. w międzynarodowej firmie inżynieryjno-konsultingowej, pracując jako konsultant środowiskowy oraz w renomowanych kancelariach prawnych zajmujących się prawem ochrony środowiska. Absolwentka studiów magisterskich na kierunku inżynieria środowiska na Politechnice Warszawskiej. Obecnie przygotowuje doktorat w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk. Zawodowo zajmuje się prawem ochrony środowiska.
SLAWOMIR-LUSCINSKI.jpg
dr inż. Sławomir Luściński
Adiunkt, Politechnika Świętokrzyska
Adiunkt w Katedrze Inżynierii Produkcji, Wydział Zarządzania i Modelowania Komputerowego Politechniki Świętokrzyskiej. Kierownik Laboratorium Modelowania Inteligentnych Systemów Produkcyjnych. Członek rady programowej kierunku Logistyka. Zainteresowania badawcze obejmują różne aspekty inżynierii produkcji i zarządzania, w szczególności systemy informacyjne (informatyka biznesowa, zarządzanie informacją biznesową), modelowanie i symulacje komputerowe w produkcji i logistyce, Przemysł 4.0.
13-15.02.2024
Godziny otwarcia
  • 13 II 2024
    09:00 - 17:00
  • 14 II 2024
    09:00 - 17:00
  • 15 II 2024
    09:00 - 15:00
    13-15.02.2024
    Godziny otwarcia
    • 13 II 2024
      09:00 - 17:00
    • 14 II 2024
      09:00 - 17:00
    • 15 II 2024
      09:00 - 15:00