992767155fec634ac551.jpg
Na zdjęciu YouTuber Łukasz Gad

Tryb Boga, product placement i komercjalizacja

20 września 2015
Youtuber Łukasz Gad mówi jak jest podczas Sabat Fiction Fest

Komputer wysokiej klasy, zestaw najnowszych gier, stroje do cosplayowych przebrań – to wszystko niestety sporo kosztuje o czym doskonale wiedzą uczestnicy Sabat Fiction Fest w Targach Kielce. A co zrobić żeby na to wszystko zarobić? O komercjalizacji strony internetowej YouTube, a co za tym idzie zyskach płynących z publikowania tam swoich materiałów mówił podczas swojej prelekcji YouTuber Łukasz Gad.

Gości spotkania mogli dowiedzieć się jak stworzyć dobrze funkcjonujący kanał na YouTubie, o czym pamiętać a jakich błędów unikać podczas publikacji i ile tak naprawdę w Polsce można na tym zarobić

Bardzo ważna jest osoba YouTubera – mówił Łukasz Gad – charyzma, bezpośredniość, pewność siebie, takie cechy musi mieć dobry YouTuber. Świetnym przykładem osoby stanowiącej autorytet jest chociażby Mariusz Max Kolonko. Ktoś z taką charyzmą przyciąga jak magnes.

Podczas prelekcji można było również dowiedzieć się, jak w głowie piętnastolatka zrodził się pomysł na prostą stronę internetową i co z tego wyniknęło. Dziś Łukasz Gad jest projektantem graficzny oraz Youtuberem, specjalizującym się w projektowaniu wizualnym stron internetowych, identyfikacji wizualnej oraz materiałów reklamowych, realizującym w grafice wektorowej i animacji post produkcji filmowej.