Sztuka komunikacji interpersonalnej w biznesie (28.09.2023, godz. 17.00)
Świętokrzyski Klub Rozwoju Umiejętności Biznesowych
O wydarzeniu
Centrum Szkoleń i Coachingu zaprasza na kolejne spotkanie w ramach Świętokrzyskiego Klubu Rozwoju Umiejętności Biznesowych. Warsztat odbędzie się 28.09.2023 r. w Centrum Kongresowym Targów Kielce, serdecznie zapraszamy na ul. Zakładową 1.
Czym jest Świętokrzyski Klub Rozwoju Umiejętności Biznesowych?
Jest to cykl spotkań warsztatowych przeznaczonych dla środowiska biznesowego, dyrektorów, menagerów, działów HR i szkoleniowych oraz innych, którzy chcą mieć wpływ na rozwój swoich pracowników w organizacji lub sami chcą się systematycznie rozwijać.
Dla kogo jest Klub?
- dla osób związanych z biznesem, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności biznesowe poprzez wykorzystywanie szkoleń, warsztatów, procesów coachingowych i mentoringowych
- dla wszystkich chcących zdobywać nowe kontakty biznesowe, zainteresowanych integracją ze środowiskiem, wszystkich chcących poznawać praktyczne mechanizmy psychologii biznesu
Jak wyglądają spotkania i gdzie się odbywają?
Formuła Klubu zakłada trzy godziny szkoleniowo-warsztatowe w godzinach 17.00-20.00. Po warsztacie chętne osoby zapraszamy na spotkanie integracyjne w hotelu Tęczowy Młyn. Klub ma spełniać formę edukacyjną, propagować rozwój kompetencji kapitału ludzkiego.
Ponadto trzeba zaznaczyć, iż działalność klubu nie ma celu zarobkowego a opłata za uczestnictwo służy sfinansowaniu sali szkoleniowej, poczęstunku i symbolicznego wynagrodzenia dla trenera prowadzącego.
Tematem kolejnych warsztatów jest:
"Sztuka komunikacji interpersonalnej w biznesie"
Wszystko zaczyna się od komunikowania się, ponieważ komunikowanie się, służy porozumieniu. Jest Pierwsze.
Na tym spotkaniu poznasz jak ważne w komunikacji są narzędzia, takie jak mowa ciała, mowa werbalna i treść komunikatu. Dowiesz się jak ważne są gesty, ruchy, mimika twarzy, artykulacja, frazowanie, tonacja, treść jak ważny jest ubiór, bo on też wpływa na naszą komunikacje.
Ta wiedza pomoże Ci w pracy swoimi pracownikami i współpracownikami tworząc dobre zespoły, w budowie relacji z klientem, w wystąpieniach publicznych, w kontaktach telefonicznych z klientami a także w życiu osobistym. Nie będziesz miał już więcej do czynienia z tzw. trudnym rozmówcą.
Zakres warsztatów:
- Model komunikacji Alberta Mehrabiana i co z niego wynika.
- Komunikacja niewerbalna – dlaczego warto się jej uczyć?
- Nasza przestrzeń - Cztery strefy Edwarda Halla
- Dlaczego warto uczyć się języka ciała
- Arkana głosu - siła, barwa, artykulacja, dykcja, frazowanie i intonacja
- Oddech - klucz do pokonania stresu
- Jak się komunikować, aby być zrozumiałym.