Sztuka komunikacji interpersonalnej w biznesie (28.09.2023, godz. 17.00)

Świętokrzyski Klub Rozwoju Umiejętności Biznesowych

Centrum Szkoleń i Coachingu zaprasza na kolejne spotkanie w ramach Świętokrzyskiego Klubu Rozwoju Umiejętności Biznesowych. Warsztat odbędzie się 28.09.2023 r. w Centrum Kongresowym Targów Kielce, serdecznie zapraszamy na ul. Zakładową 1.


Czym jest Świętokrzyski Klub Rozwoju Umiejętności Biznesowych?
Jest to cykl spotkań warsztatowych przeznaczonych dla środowiska biznesowego, dyrektorów, menagerów, działów HR i szkoleniowych oraz innych, którzy chcą mieć wpływ na rozwój swoich pracowników w organizacji lub sami chcą się systematycznie rozwijać.

Dla kogo jest Klub?

  • dla osób związanych z biznesem, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności biznesowe poprzez wykorzystywanie szkoleń, warsztatów, procesów coachingowych i mentoringowych
  • dla wszystkich chcących zdobywać nowe kontakty biznesowe, zainteresowanych integracją ze środowiskiem, wszystkich chcących poznawać praktyczne mechanizmy psychologii biznesu

Jak wyglądają spotkania i gdzie się odbywają?

Formuła Klubu zakłada trzy godziny szkoleniowo-warsztatowe w godzinach 17.00-20.00. Po warsztacie chętne osoby zapraszamy na spotkanie integracyjne w hotelu Tęczowy Młyn. Klub ma spełniać formę edukacyjną, propagować rozwój kompetencji kapitału ludzkiego.

Ponadto trzeba zaznaczyć, iż działalność klubu nie ma celu zarobkowego a opłata za uczestnictwo służy sfinansowaniu sali szkoleniowej, poczęstunku i symbolicznego wynagrodzenia dla trenera prowadzącego.

Tematem kolejnych warsztatów jest:

"Sztuka komunikacji interpersonalnej w biznesie"

 

Wszystko zaczyna się  od komunikowania się, ponieważ  komunikowanie się, służy porozumieniu. Jest Pierwsze.

Na tym spotkaniu poznasz jak ważne w komunikacji są narzędzia, takie jak mowa ciała, mowa werbalna i treść komunikatu. Dowiesz się jak ważne są gesty, ruchy, mimika twarzy, artykulacja, frazowanie, tonacja, treść jak ważny jest ubiór, bo on też wpływa na naszą komunikacje.

Ta wiedza pomoże Ci w pracy swoimi pracownikami i współpracownikami tworząc dobre zespoły, w budowie relacji z klientem, w  wystąpieniach publicznych, w kontaktach telefonicznych z klientami a także w życiu osobistym. Nie będziesz miał już więcej do czynienia z tzw. trudnym rozmówcą.

                                                                                   

Zakres warsztatów:

  • Model komunikacji Alberta Mehrabiana i co z niego wynika.
  • Komunikacja niewerbalna – dlaczego warto się jej uczyć?
  • Nasza przestrzeń - Cztery strefy  Edwarda Halla
  • Dlaczego warto uczyć się języka ciała
  • Arkana głosu - siła, barwa, artykulacja, dykcja, frazowanie i intonacja
  • Oddech -  klucz do pokonania stresu
  • Jak się komunikować, aby być zrozumiałym.

 

28.09.2023, godz. 17.00
    28.09.2023, godz. 17.00