slavic22-1020x270px-dziekujemy-pl.png [418.88 KB]

Biznesowo i międzynarodowo podczas pierwszej edycji Slavic B2Beauty!

AdobeStock-62310112.jpeg [529.25 KB] Blisko 1000 spotkań stacjonarnych i online. Ponad 60 przedsiębiorców z 20 krajów świata. Przeszło 30 producentów kosmetyków i farmaceutyków z Polski, Czech i Litwy. Tak w liczbach wyglądały pierwsze kontraktacje branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty w Targach Kielce.

Kontraktacje branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty, okazały się absolutnie jedynym w swoim rodzaju takim wydarzeniem w kraju, o czym mówiła obecna na imprezie Lidia Lukowska – dyrektor ds. Komunikacji i Rozwoju Organizacji w Polskim Związku Przemysłu Kosmetycznego. Centrum Kongresowe Targów Kielce, które było gospodarzem wydarzenia, zapewniło uczestnikom możliwość zaprezentowania swoich produktów oraz  przeprowadzenie rozmów biznesowych w komfortowych warunkach. Ofertę słowiańskich produktów do pielęgnacji ciała, włosów, paznokci oraz suplementów diety i farmaceutyków poznało 60 kupców i dystrybutorów z całego świata. Pojawili się przedsiębiorcy z: Australii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Hiszpanii, Tunezji, Kazachstanu, Kirgistanu, Holandii, Rumunii, Czech, Malezji, Algierii, Maroka, Izraela, Ukrainy, Danii, Kataru, Uzbekistanu, Bułgarii, Estonii i Polski.

Targi Kielce w centrum uwagi!

Słowiańskie artykuły od lat wzbudzają zainteresowanie klientów na całym świecie. W czerwcowym wydarzeniu udział wzięli m.in. przedstawiciele: największej sieci marketów w Katarze Lulu Hypermarket, Golden Corner z Malezji, Lucona i Eurona z Czech oraz Ircos z Maroka. W gronie producentów pojawili się z kolei przedstawiciele uznanych marek kosmetyków i farmaceutyków, takich jak: Organique, Eveline, Miraculum, Dr Irena Eris, Stara Mydlarnia, Ziołolek, czy Herbapol oraz wielu innych, dla których czerwcowe kontraktacje okazały się znakomitą okazją do zaprezentowania swojej oferty przedstawicielom sieci handlowych z całego świata. Długie podróże do odległych krajów zastąpiła jedna wizyta na pierwszych targach Slavic B2Beauty. W jej trakcie firmy nawiązały biznesowe partnerstwa z Izbami Gospodarczymi, międzynarodowymi firmami, konsorcjami i sieciami, które właśnie w Europie poszukują producentów naturalnych i ekologicznych kosmetyków.

Ciekawe prelekcje uzupełnieniem programu

slavic-spotkania.jpg [90.43 KB]

Spotkania biznesowe dystrybutorów i kupców z producentami kosmetyków i farmaceutyków to nie jedyne punkty w programie Slavic B2Beauty. Równocześnie z nimi w Sali Omega odbywały się ciekawe prelekcje i prezentacje. W ich trakcie poruszane były zagadnienia dotyczące udziału polskiego rynku kosmetyków na świecie, ochrony środowiska i recyklingu, współpracy handlowej oraz finansowania działań eksportowych. W trakcie dwóch dni producenci chętnie korzystali z pomocy ekspertów doskonale zorientowanych w zagranicznych rynkach i specjalizujących się w systemach prawnych gospodarek z całego świata. Niezwykle pomocny okazał się m.in. partner wydarzenia - Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - który od lat dba o ochronę praw i reprezentowanie interesów swoich członków na arenie krajowej i zagranicznej.

Silni partnerzy podstawą do działania

Ważnym aspektem podnoszącym rangę wydarzenia byli silni partnerzy. Branża kosmetyczna, która z roku na rok rośnie w siłę, potrzebuje silnych partnerów, którzy dbają o interesy gospodarcze i społeczne pracodawców branży kosmetycznej. Obok Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego warto odnotować obecność takich firm i instytucji jak: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii, które od lat wspiera lokalnych przedsiębiorców, Berm Sp. z o.o., Kierunek Francja, Paszport do Eksportu, Izby Bilateralne: Qatar-Poland Business Council, Polsko-Kazachstańska Izba Handlowo-Przemysłowa, Izba Przemysłowo-Handlowa Polska Azja, Polsko-Gruzińska Izba Gospodarczo-Handlowa, Mida Group z Tunezji, Chamber of Commerce and Industry of Uzbekistan, Beijing Heliview International Exhibition Co. Ltd. oraz zagraniczne biura Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Malezji, Izraelu i Rumunii.

Przedsiębiorcy z różnych stron świata zwiedzili Kielce

Wizyta zagranicznych delegacji w Kielcach pozwoliła im zwiedzić miasto oraz odwiedzić instytucje wspierające wydarzenie. Dzień po targach, 23 czerwca, przedsiębiorcy pojawili się w Kieleckim Parku Technologicznym z wizytą studyjną, w trakcie której spotkali się z lokatorami Parku, zajmującymi się m.in. kosmetykami i farmaceutykami. Przy okazji zapoznali się również z możliwościami i działalnością technoparku, zwiedzając jego obiekty.

Do zobaczenia podczas kolejnych kontraktacji branży kosmetycznej i farmaceutycznej SLAVIC B2BEAUTY w Targach Kielce.

  slavic2022-strefa-producentow-300x200px.png [32.33 KB]
  slavic2022-strefa-kupcow-300x200px2.png [61.25 KB]
  slavic2022-studio-eksperta-300x200px3.png [49.29 KB]

 

Aktualności
23 czerwca 2022
W środę zakończyły się dwudniowe kontraktacje branży kosmetycznej i farmaceutycznej, ale część z dystrybutorów nadal eksploruje region świętokrzyski. W czwartek kilkunastu zagranicznych kupców wzięło udział w wizycie studyjnej w Kieleckim Parku Technologicznym.
22 czerwca 2022
Piotr Snopek z firmy Paszport do Eksportu był prelegentem podczas drugiego dnia prezentacji towarzyszących kontraktacjom Slavic B2Beauty. W swoim wystąpieniu poruszał on tematy związane z finansowaniem działań eksportowych.
22 czerwca 2022
O warunkach, jakie polskie firmy muszą wypełnić, by móc sprzedawać kosmetyki na rynku malezyjskim szczegółowo mówił podczas prelekcji w trakcie Slavic B2Beauty Khairul Ridhwan bin Zahardin, Business Development Manager z  Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
21 czerwca 2022
Spotkania biznesowe dystrybutorów i kupców z producentami kosmetyków i farmaceutyków to nie jedyne punkty w programie Slavic B2Beauty. Równocześnie z nimi w Sali Omega trwają ciekawe prelekcje i prezentacje. Jedną z nich przeprowadziła firma Wastech Recycling.
21 czerwca 2022
Owocnych rozmów biznesowych życzył 60 kupcom z 20 krajów i 32 wystawcom prezes zarządu Targów Kielce dr Andrzej Mochoń uroczyście otwierając pierwsze kontraktacje dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. Lidia Lukowska z Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego zaznaczała, że co drugi kosmetyk z Polski trafia na eksport. Branża kosmetyczna rośnie więc w siłę i szuka kolejnych rynków eksportowych.
20 czerwca 2022
Uroki krajobrazu naszego regionu na zdjęciach kielczanina Piotra Michalca będą oglądać przedsiębiorcy z całego świata, którzy wezmą udział w Kontraktacjach dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty.
20 czerwca 2022
Już od niedzieli do Kielc przyjeżdżają przedstawiciele firm z różnych stron świata, by wziąć udział w Kontraktacjach dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. W poniedziałek goście z Malezji i Uzbekistanu wybrali się na wycieczkę po mieście.
20 czerwca 2022
Koncepcje produktów powstały dzięki inspiracji rodzimą naturą, mocą roślinnych składników, ale też historyczną witalnością i siłą wywodzącą się ze słowiańskich tradycji.
17 czerwca 2022
Firma Energomat prowadzona przez Roberta Matuszewskiego jest producentem oliwki OZONFIX i głównym dystrybutorem tego preparatu do pielęgnacji ciała. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2004 roku.
15 czerwca 2022
Grupa Dr Irena Eris jest jednym z wiodących polskich producentów kosmetyków oraz właścicielem uznanych w Polsce i na świecie marek: Dr Irena Eris, Pharmaceris, Emotopic, Lirene i Under Twenty. Rodzinna firma może pochwalić się niemal 40-letnią tradycją na rynku.
15 czerwca 2022
Firma SkinCare jest wiarygodnym importerem i dystrybutorem koreańskich produktów kosmetycznych liczącym się na rynku międzynarodowym, który od dekady cieszy się zaufaniem klientów.
14 czerwca 2022
Niezwykle biznesowo i międzynarodowo zapowiada się pierwsza edycja kontraktacji branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty, które odbędą się już 21 i 22 czerwca 2022 roku w Targach Kielce. Swoją obecność potwierdzili kupcy i dystrybutorzy z 20 krajów, którzy odwiedzą Kielce, by poznać ofertę słowiańskich produktów do pielęgnacji ciała, włosów, paznokci oraz suplementów diety i farmaceutyków.
14 czerwca 2022
Odciąży przedsiębiorstwa zajmujące się produkcją kosmetyków i farmaceutyków z zajmowania się wszelkimi odpadami. Propozycje dla branży mazowiecka firma Wastech Recycling zaprezentuje na targach Slavic B2Beauty. Celem jej działalności jest ochrona środowiska.
14 czerwca 2022
Marka obecna jest w ponad 70 krajach na całym świecie, a lista nowych rynków stale się poszerza. Tworząc produkty firma kieruje się trzema podstawowymi zasadami: innowacyjnością, jakością i profesjonalizmem.
13 czerwca 2022
Mydlarnia Cztery Szpaki to producent kosmetyków naturalnych, a zarazem rodzinna firma, która za cel postawiła sobie tworzenie prostych, funkcjonalnych produktów do pielęgnacji, opartych na naturalnych surowcach. Mogą one działać świetnie bez dodatku niezdrowej chemii, dlatego nie ma i nie będzie jej w produkowanych przez firmę kosmetykach. Mimo że rośnie ona i rozwija się coraz prężniej, a Szpaków na pokładzie jest już znacznie więcej niż tylko cztery - ta zasada wciąż pozostaje nadrzędna.
13 czerwca 2022
Namawiamy do dokonywania świadomych wyborów, sprawiania sobie małych przyjemności, akceptowania drobnych niedoskonałości. Krok po kroku pomagamy wydobyć piękno zdrowej, zadbanej skóry, bez względu na wiek – to misja marki Organique.
13 czerwca 2022
PAESE to polska marka kosmetyczna, którą kochają kobiety w 50 krajach świata. Dla firmy najważniejsze jest zdrowie skóry, dlatego tworzy wyjątkowe kosmetyki, które zawsze łączą make-up z pielęgnacją. Produkty naturalnie podkreślą piękno kobiet, jednocześnie odżywiając skórę przez cały dzień.
10 czerwca 2022
Mikrokapsułkowanie niesie korzyść zarówno dla producenta, jak i użytkownika. Podczas targów Slavic B2Beauty będzie tę metodę prezentowała firma Micro Capsules Factory (dywizja APRS Sp. z o.o.).
09 czerwca 2022
Już wkrótce w Centrum Kongresowym Targów Kielce odbędą się pierwsze kontraktacje branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. Dwudniowe wydarzenie, w trakcie którego kupcy z całego świata poznają szeroka ofertę produktów z Polski i Europy i wezmą udział w rozmowach biznesowych to nie wszystko.
09 czerwca 2022
Looksus Lashes oraz Color Care to polskie firmy kosmetyczne. Wszystkie produkty tworzone są ze starannością o każdy detal. Marka wychodzi naprzeciw klientom, tworząc produkty dla profesjonalistów, ale również dla osób lubiących makijaż.
08 czerwca 2022
Wszyscy uczestnicy biorący udział w czerwcowych kontraktacjach branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty mogą już korzystać ze specjalnie stworzonej platformy do umawiania spotkań między kupcami, a wystawcami oraz prezentacji własnej marki.
08 czerwca 2022
YOU & YOU jest marką kosmetyków naturalnych premium, zastrzeżonych znakiem towarowym RJ1. Specjalizuje się w opracowywaniu i produkcji artykułów do pielęgnacji: jamy ustnej, włosów i twarzy. Firma nastawiona jest na ciągły rozwój, dbając o detale i satysfakcję klientów.
06 czerwca 2022
Herbapol Wrocław SA specjalizuje się w produkcji leków i suplementów diety opartych na surowcach zielarskich. Firma jest największym producentem leków ziołowych w Polsce. Od ponad 75 lat wprowadza na rynek nowoczesne preparaty ziołowe, łącząc osiągnięcia medycyny naturalnej z najnowocześniejszymi technologiami stosowanymi w produkcji leków.
02 czerwca 2022
HEINZ-GLAS Działdowo Sp. z o.o. specjalizuje się w projektowaniu i wytwarzaniu opakowań szklanych. Opracowuje, produkuje, uszlachetnia i dystrybuuje na całym świecie opakowania ze szkła bezbarwnego, opalowego i kolorowego, barwionego za pomocą zasilacza. Produkty wykorzystywane są w branżach perfumeryjnej i kosmetycznej.
01 czerwca 2022
Stara Mydlarnia to polska marka, która zrodziła się z marzeń, pasji i inspiracji naturą, jak również z miłości do piękna oraz w poszukiwaniu miłych niezapomnianych chwil w zaciszu domowego SPA. Stara Mydlarnia oferuje kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów oraz produkty do aromaterapii ze starannie dobranymi składnikami, w większości pochodzenia naturalnego o zadziwiającej skuteczności.
27 maja 2022
Ponad 75 lat doświadczenia, składniki pochodzenia naturalnego, najwyższe farmaceutyczne standardy zarządzania – to wszystko odnaleźć można w produktach marki „Ziołolek”. Firma jest godnym zaufania producentem dermokosmetyków, suplementów diety, wyrobów medycznych oraz leków.
26 maja 2022
Firma rozpoczęła działalność od wprowadzenia na rynek produktów o dobrych i prostych składach, które są w 100% naturalne. W tym czasie mimo uginających się od najróżniejszych kosmetyków półek w drogeriach wciąż brakowało produktów spełniających wymagania wielu klientów. Wychodząc na wprost własnym i ich oczekiwaniom firma postanowiła otworzyć swoje laboratorium kosmetyczne.
25 maja 2022
Nowoczesne wnętrza Centrum Kongresowego Targów Kielce już za niespełna miesiąc wypełnią producenci najlepszych kosmetyków i farmaceutyków z Europy. Bogata oferta kremów, artykułów do makijażu, pielęgnacji ciała, włosów i paznokci, dermokosmetyków, opakowań oraz suplementów diety, czekać będzie na kupców i dystrybutorów z całego świata.
24 maja 2022
Jesteśmy La-Le – Naturą zamkniętą w słoiku. Już od przeszło pięciu lat dajemy Polakom (i nie tylko!) to, co najlepsze z natury, w postaci kosmetyków.
23 maja 2022
A-Sense Sp. z o.o. to powstała na początku 2017 roku firma, której celem jest rozwój poprzez opracowywanie i wdrażanie nowych technologii oraz produkcja chemikaliów specjalistycznych. Firma jest producentem innowacyjnych surowców kosmetycznych obejmujących m.in.: surowce konopne, ekstrakty roślinne np. standaryzowane i ekstrakty CO2, liposomy, oleje, kwasy czy formulacje zapachowe.
20 maja 2022
Algieria, Maroko i Tunezja to kraje afrykańskie, których przedstawiciele pojawią się na czerwcowych kontraktacjach branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. Ich obecność to znakomita okazja dla polskich i europejskich producentów kosmetyków na nowe kierunki eksportu pożądanych na świecie produktów i nawiązanie partnerstwa biznesowego.
19 maja 2022
Beliso – polski producent kosmetyków takich marek, jak: ARGAN, CECE MED., BE NATURAL, HELLO NATURE, EXPERTO+ czy VEGAN dołączył do grupy wystawców Slavic B2Beauty! Firma od 1995 roku dostarcza kosmetyki do pielęgnacji włosów i ciała, zawierające najwyższej jakości składniki o udowodnionym działaniu. Beliso ma w swojej ofercie marki wegańskie i naturalne, składające się nawet do 99% z surowców pochodzenia naturalnego.
17 maja 2022
Branża beauty najszybszy wzrost odnotowuje na rynku azjatyckim. Właśnie dlatego w czerwcowych kontraktacjach Slavic B2Beauty nie zabraknie przedstawicieli tej części świata. Dystrybutorzy i kupcy ze Wschodu pojawią się w Targach Kielce by nawiązać kontakty biznesowe i poznać szeroką gamę produktów kosmetycznych i farmaceutycznych z Polski i Europy.
13 maja 2022
Aromatic 89 to litewski producent luksusowych i wysokiej jakości zapachów do domu i samochodu, świec perfumowanych oraz produktów kosmetycznych.
12 maja 2022
O branży kosmetycznej, rozwijającym się rynku beauty, współpracy z zagranicznymi dystrybutorami i wartości czerwcowych kontraktacji Slavic B2Beauty mówiła w wywiadzie Joanna Marcjan - zastępca Dyrektora Wydziału Targowego w Targach Kielce.
09 maja 2022
PPFK PROFARM Sp. z o.o. jest polskim producentem leków, kosmetyków i produktów do aromaterapii funkcjonującym na rynku od ponad 30 lat. Firma o profilu produkcji farmaceutyczno-kosmetycznej w standardzie i z certyfikatem GMP.
05 maja 2022
Przyjmując holistyczne podejście do zdrowia i urody, She Goes Cosmetics oferuje pełną natury linię produktów, która została stworzona z głęboką troską – zarówno o Twoją skórę, jak i planetę.
29 kwietnia 2022
Coloris to założona w 2001 roku polska firma zajmująca się tworzeniem, rozwijaniem, produkcją i sprzedażą kosmetyków. Dzięki doświadczonemu zespołowi, który łączy pasja i zaangażowanie, firma stała się ekspertem we wszystkich aspektach kreacji i produkcji produktów kosmetycznych. To właśnie pasja, innowacja i wiedza napędzają nieustanny rozwój firmy.
27 kwietnia 2022
Napięta sytuacja geopolityczna w Europie Wschodniej niesie za sobą konsekwencje dla wielu branży. Firmy masowo wycofują się z dotychczasowej aktywności na rynku rosyjskim. Podobnie sprawa wygląda w branży kosmetycznej i farmaceutycznej. Pamiętajmy jednak, że zamknięcie rynku w jednym kraju, nie zamyka możliwości eksportu, ale otwiera oczy na nowe kierunki.
21 kwietnia 2022
Pierre Rene to firma z wieloletnim doświadczeniem w branży kosmetycznej. Od ponad 25 lat pomaga kobietom wydobyć ich naturalne piękno. Dysponując tak bogatym doświadczeniem, z łatwością zmienia trendy i idee w wysokiej jakości produkty kosmetyczne.
11 kwietnia 2022
MIRACULUM S.A. to jedna z najstarszych polskich firm kosmetycznych, założona w 1924 roku. Specjalizuje się w tworzeniu nowoczesnych receptur opartych na naturalnych i sprawdzonych składnikach. Charakter marki podkreślają wysmakowane, powalające szlachetnym minimalizmem opakowania, które wyróżnia unikatowy kształt, stylizowany na kapelusz Napoleona.
07 kwietnia 2022
Rodzinna firma z Białegostoku, działającą pod marką Hrabina Rzewuska powstała z miłości i pasji do perfum w olejku. Produkt dedykowany jest osobom świadomym, poszukującym wyszukanych zapachów. Perfumy skierowane są zarówno do mężczyzn i kobiet lubiących podkreślić swój charakter i wyróżnić się w tłumie. Są to zapachy, które potrafią przenieść w inny świat – świat orientu.
01 kwietnia 2022
Slavic B2Beauty to nie tylko spotkania biznesowe, ale również ciekawe prelekcje, jakie odbędą się podczas dwóch dni kontraktacji. Jedną z nich poprowadzi Piotr Snopek – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu firmy Paszport do Eksportu Sp. z o.o., która została partnerem czerwcowego wydarzenia.
24 marca 2022
Czerwcowe kontraktacje branży beauty przyciągają zarówno kupców z całego świat, ale i producentów kosmetyków i farmaceutyków. Jednym z nich właśnie została firma Uroda Polska - obecnie jeden z największych polskich producentów kosmetyków zapachowych.
09 lutego 2022
PZPK obok wielu innych firm i organizacji został partnerem czerwcowych targów branży kosmetycznej i farmaceutycznej SLAVIC B2Beauty. Związek pracodawców od lat dba o ochronę praw i reprezentowanie interesów swoich członków na arenie krajowej i zagranicznej. Branża kosmetyczna, która z roku na rok rośnie w siłę, potrzebuje silnego partnera, który zadba o interesy gospodarcze i społeczne pracodawców branży kosmetycznej.
08 lutego 2022
Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii od lat wspiera lokalnych przedsiębiorców. Tym razem organizacja udzieliła wsparcia czerwcowym targom branży kosmetycznej SLAVIC B2Beauty. Misją ŚCITT jest wspieranie lokalnej przedsiębiorczości oraz stymulowanie rozwoju regionu świętokrzyskiego poprzez: transfer osiągnięć naukowo-badawczych, informację gospodarczą dla małych i średnich przedsiębiorstw, systemy jakości ISO, kształcenie przez Internet oraz targi i konferencje.
25 stycznia 2022
Grono handlowców czerwcowego wydarzenia branży kosmetycznej Slavic B2Beauty stale rośnie. Tym razem możemy poinformować o całej grupie dystrybutorów produktów beauty z Uzbekistanu, którzy w dniach 21-22 czerwca pojawią się w Kielcach, by zapoznać się z bogatą ofertą kosmetyków polskich i zagranicznych producentów.
09 grudnia 2021
Ważny dokument o współpracy podpisał prezes zarządu Targów Kielce Andrzej Mochoń podczas wizyty w Doha. „Obok sektora energetycznego dostrzegam szanse na rozwijanie współpracy w innych obszarach gospodarki. Jesteśmy zainteresowani dalszym wzmacnianiem naszych relacji w oparciu o znaczny potencjał po obu stronach” – mówił podczas swojej dwudniowej wizyty w stolicy Kataru Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Andrzej Duda.
08 listopada 2021
Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza (PPCC) wspiera działanie targów kontraktacyjnych Slavic B2Beauty! Wartość portugalskiego rynku produktów kosmetycznych wyniosła w 2017 r. 1,35 mld euro.
28 września 2021
Azjatycki rynek kosmetyczny rozwija się w zawrotnym tempie. Jest również najbardziej innowacyjnym pod względem technologicznym. Polskie firmy coraz śmielej wkraczają na rynki zagraniczne, w tym także do Azji. Wsparcie kieleckiego ośrodka wystawienniczego przez Izbę Polska – Azja w zakresie Slavic B2 Beauty jest niezwykle istotne.
23 września 2021
Wymiana handlowa między Polską, a Tunezją utrzymuje się w stabilnym trendzie wzrostowym. W 2019 roku obroty handlowe wzrosły o 10,9 % w stosunku do poprzedniego roku, osiągając poziom 419,3 mln USD. Eksport z Polski do Tunezji wyniósł 135,4 mln USD (wzrost 6,1 %), a import 283,9 mln USD (wzrost 11,8 %). Doświadczenie agencji MIDA Group w rozwoju współpracy międzynarodowej ma ogromne znaczenie dla organizatorów kontraktacji Slavic B2Beauty.
22 września 2021
Od ponad dekady rynek turecki odnotowuje wyraźne ożywienie w branży kosmetycznej. Sektor kosmetyczny staje się jednym z najbardziej perspektywicznych i najdynamiczniejszych sektorów w Turcji. Tym bardziej współpraca z Polsko-Turecką Izbą Gospodarczą w zakresie Slavic B2Beauty jest dla kieleckiego ośrodka wystawienniczego niezwykle istotna!
21 września 2021
Kazachstan to najważniejszy partner Polski w Azji Centralnej, czwarty pod względem wielkości rynek eksportowo-importowy na Wschodzie. Takiego biznesowego partnera organizatorzy kontraktacji Slavic B2Beauty nie mogli ominąć! Współpraca pomiędzy Targami Kielce a PKIZP to nowe pola do biznesowego rozwoju.
02 września 2021
Tylko w 2019 roku Chiny nabyły produkty branży kosmetycznej o wartości ponad 14,4 mld EUR, osiągając udział w runku na poziomie 10,9%. Azja to największy rynek zbytu dla Europejskiej gospodarki sektora beauty. Współpraca z Beijing HeliView jest dla Targów Kielce wyjątkowo ważna.
02 września 2021
Chorwacja, Macedonia, Bułgaria to tylko niektóre kraje z Półwyspu Bałkańskiego, które otwierają się na import słowiańskich kosmetyków. Dzięki kooperacji z Agencją Polsko-Bałkańskiej Współpracy Gospodarczej goście Slavic B2Beauty będą mieli okazję poznać kolejny, chłonny rynek.
01 września 2021
Kolejni partnerzy dołączają do projektu Slavic B2Beauty. Polsko- Gruzińska Izba Gospodarczo Handlowa wesprze polskie firmy z branży kosmetycznej, które szukają rynku zbytu dla swoich produktów.
25 sierpnia 2021
Kolejnym partnerem najnowszego wydarzenia kieleckiego ośrodka wystawienniczego jest Qatar-Poland Business Council. To organizacja non-profit, która działa w Katarze, ale także na obszarze całej Unii Europejskiej.
24 sierpnia 2021
Francja to jeden z ważniejszych rynków dla branży kosmetycznej. Organizatorzy spotkań kontraktacyjnych Slavic B2Beauty nawiązali współpracę z firmą Kierunek Francja, która zajmie się poszukiwaniem kupców, zainteresowanych słowiańskimi kosmetykami i produktami pielęgnacyjnymi.
Partner merytoryczny
Partnerzy medialni
Partnerzy
21-22.06.2022
    21-22.06.2022