Do rozpoczęcia wydarzenia pozostało:

II Salon Produktów Ekologicznych ECO-STYLE

eco-style targi produktów ekologicznych II Salon Produktów Ekologicznych ECO-STYLE

Salon Produktów Ekologicznych Eco-Style po raz kolejny w Targach Kielce

Ekologiczne pieczenie chlebów, tradycyjne receptury wędlin, eko-kosmetyki i ekologiczne produkty do domowego użytku to i wiele innych produktów dla świadomych konsumentów zostanie zaprezentowanych na stoiskach Salonu Eco-Style w Targach Kielce.

Zwiedzający, którzy odwiedzili poprzednia edycję targów, docenili kierunek, jaki wytyczyła wystawa, podążając za ekologicznymi, światowymi trendami i stylem życia. 

Targi żywności ekologicznej, naturalnej i tradycyjnej odwiedza  blisko 20 000 zwiedzających. Podczas Salonu konsumenci mają niepowtarzalną okazję, by poznać szeroką gamę produktów wysokiej ekologicznej jakości, ale przede wszystkim spotykać ich wytwórców. Na stoiskach ze zdrową żywnością prezentowane są unikalne, często „babcine” procesy wytwarzania produktów. Prawdziwym hitem jest  pieczenie chleba na stoisku Stowarzyszenia Polska Ekologia.  Pieczywo z ziaren zbóż ekologicznych, z wyjątkowymi naturalnymi dodatkami smakowymi, jak na przykład węgiel drzewny ciesz  się wielkim zainteresowaniem. Zwiedzający nie tylko mogą na żywo obserwować proces przygotowywania i pieczenia, ale także degustować wyjątkowe pieczywo.  

 

produkty naturalne na targach eco-style Kosmetyki i produkty ekologiczne do codziennego użytku dla całej rodziny w Targach Kielce

Zakres branżowy Salonu Eco-Style obejmuje zarówno najwyższej jakości żywność ekologiczną i naturalne produkty spożywcze, regionalne browary i napoje, ale także eko-specyfiki do codziennego utrzymania czystości w domu, produkty do eko-prania. Wśród gamy eko-artykułów można znaleźć kosmetyki produkowane z naturalnych składników, parafarmaceutyki czy nawet suplementy diety pochodzenia naturalnego. Zwiedzający mogą kupić odzież, zabawki z ekologicznych materiałów jak len, wełna, bawełna.

 

Merytorycznie o eko-branży podczas Eco-Style

Zainteresowani mogą także wziąć udział w spotkaniach i debatach. Zeszłoroczna dedykowana została producentom i  przedstawicielom branży turystycznej,  a także "turystom kulinarnym". Organizatorem wydarzenia była Polska Izba Produktu Regionalnego i Lokalnego, która dała możliwość do dyskusji o sile regionalnych produktów jak wyroby mleczarskie, pieczywo czy domowe nalewki.