79750535d03a1fa0f2d5.jpg
Wykład poprowadzi Ziemowit Sosiński, właściciel ACTAM Comunications

Współczesny klient nie wybacza - szkolenia dla branży na NECROEXPO

14 czerwca 2019
„Wykorzystaj potencjał - sprzedawaj więcej" - zapraszamy na wykład z zakresu projektowania procesów sprzedażowych w firmie i standardów obsługi klienta z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi sprzedażowych

- Współczesny klient nie wybacza - tak spotkanie dla przedstawiciceli branży zaczął Ziemowit Sosiński, właściciel ACTAM Comunications. - Mówi się, że branża funeralna jest specyficzna, trudna. To nieprawda. - dodał prowadzący. W trakcie szkolenia, uczestnicy zapoznają się z zagadnieniem projketowania procesów sprzedażowych z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi sprzedażowych. W trakcie szkolenia, zainteresowani pzyskają wiedzę na temat projektowania procesów sprzedażowych w firmie, standardów obsługi klienta i poznają skuteczne techniki prezentacji oferty.

 

Wykład poprowadzi Ziemowit Sosiński, właściciel ACTAM Comunications. Przedsiębiorca i twórca firm z branży reklamowej. Trener biznesu, coach, wykładowca, wieloletni praktyk biznesu na wielu szczeblach. Korporacyjne doświadczenie w sprzedaży
i budowaniu zespołów nabywał w międzynarodowej korporacji na wszystkich szczeblach - przedstawiciela handlowego, w handlu detalicznym i „key accounts”, a także na szczeblu Managera Sprzedaży. Ziemowit Sosiński jest współtwórcą, współwłaścicielem i managerem firm branży reklamowej, które stały się krajowymi liderami. Zespół, który zbudował w założonej przez siebie firmie stał się pierwszym Oficjalnym Mistrzem Polski w Reklamie Tranzytowej 2010. Ekspert w dziedzinie reklamy tranzytowej, pedagog, specjalista Public Relations i Marketingu (tworzy strategie marketingowe i PR, buduje marki). Twórca autorskich programów szkoleniowych z dziedziny marketingu, komunikacji, projektowania procesów sprzedażowych, zarządzania, budowania wizerunku w biznesie itp. Praktyk zarządzania zasobami ludzkimi we własnej działalności oraz na szczeblu managera w korporacji międzynarodowej. Projektuje i wdraża procesy rozwojowe inicjujące i dynamizujące rozwój działów sprzedaży i kadry kierowniczej. Buduje skuteczne zespoły sprzedażowe