537385559ed9b6f6347f.JPG
Ubiegłoroczne targi FLP w Targach Kielce odwiedziło około 800 specjalistów branży.

Branża private labels po raz czwarty spotka się w Kielcach

19 października 2017
Od 25 do 26 października specjaliści marek własnych podczas IV Future Private Labels w Targach Kielce mówić będą o drogach rozwoju i prognozach dla rynku do 2020 roku.

Marki własne sieci handlowych wciąż umacniają swą pozycję, a nawet rywalizują ze znanymi brandami o palmę pierwszeństwa w koszyku zakupowym Polaka.Konferencja i targi Future Private Labels Poland & CEE, poświęcone są w stu procentach rozwojowi marek własnych w Polsce. To jedyne tego typu dwudniowe wydarzenie, które połączyło wystawę producentów marek własnych, jak również warsztaty opakowań, konferencję pełną ekspertów i konkurs na najlepszy produkt tego sektora. Future Private Labels to przede wszystkim duża dawka praktycznej wiedzy o trendach, kierunkach strategiach i prognozach dla marek własnych do 2020 roku.

W ubiegłorocznej edycji wydarzenia wzięło udział 800 specjalistów branży private labels. Partnerem FPL 2017 w Targach Kielce została, między innymi, sieć supermarketów „Piotr i Paweł”, której przedstawiciele wygłoszą prelekcje podczas konferencji. Do udziału w wydarzeniu zgłosiły się też sieci handlowe z państw ościennych. Wśród wystawców jest na przykład wiele firm związanych z projektowaniem i produkcją opakowań, producenci żywności ekologicznej, związani ze Stowarzyszeniem „Polska Ekologia” – w sumie kilkadziesiąt firm z Polski, Włoch, Rosji, Ukrainy, Czech, Niemiec, Węgier. Do konkursu na najlepsze opakowanie produktu marki własnej wpłynęło ponad 20 zgłoszeń producentów krajowych i zagranicznych.  

Nowością w formule Future Private Lables 2017 jest Forum Dobrych Praktyk, mające na celu szerzenie dobrych wzorców w zakresie wizerunku firmy, opakowań i odpowiedniej strategii brandingowej. Projekt umożliwi budowanie platformy współpracy przedsiębiorców i specjalistów, działających na rzecz dobrego designu i wizerunku marek własnych.

 KK