logo-slavica-new.png

SLAVICA - słowiańska dusza w kosmetyce i pielęgnacji

20 czerwca 2022
Koncepcje produktów powstały dzięki inspiracji rodzimą naturą, mocą roślinnych składników, ale też historyczną witalnością i siłą wywodzącą się ze słowiańskich tradycji.

Kosmetyki marki SLAVICA to dobrze znane i sprawdzone receptury, spełniające preferencje wegan, alergików, konsumentek ceniących naturalne składniki w pielęgnacji. Firma jest marką ludzką i autentyczną, chętnie szerzącą świadomość na temat pochodzenia i wartości naturalnych składników oraz słowiańskich korzeni. Wartości reprezentowane przez markę to: bliskość natury, kultura słowiańska, rodzime składniki, świadoma pielęgnacja, sprawdzone składy, naturalna pielęgnacja oparta na działaniu roślinnych składników, powrót do korzeni. Jej brand tworzą trzy linie produktowe: Slavica Szara (pielęgnacja ciała), Slavica Szampony Micelarne (szampony do włosów) oraz Slavica Natura (wegańska pielęgnacja włosów). SLAVICA jest także licencjonowanym producentem marki Bergson oraz posiada w swoim portfolio mass marketowe brandy – Time Out, Shake For Body, czy Podosanus.

(ŁK)

Polecane aktualności
23 czerwca 2022
W środę zakończyły się dwudniowe kontraktacje branży kosmetycznej i farmaceutycznej, ale część z dystrybutorów nadal eksploruje region świętokrzyski. W czwartek kilkunastu zagranicznych kupców wzięło udział w wizycie studyjnej w Kieleckim Parku Technologicznym.
22 czerwca 2022
Piotr Snopek z firmy Paszport do Eksportu był prelegentem podczas drugiego dnia prezentacji towarzyszących kontraktacjom Slavic B2Beauty. W swoim wystąpieniu poruszał on tematy związane z finansowaniem działań eksportowych.
22 czerwca 2022
O warunkach, jakie polskie firmy muszą wypełnić, by móc sprzedawać kosmetyki na rynku malezyjskim szczegółowo mówił podczas prelekcji w trakcie Slavic B2Beauty Khairul Ridhwan bin Zahardin, Business Development Manager z  Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
21 czerwca 2022
Spotkania biznesowe dystrybutorów i kupców z producentami kosmetyków i farmaceutyków to nie jedyne punkty w programie Slavic B2Beauty. Równocześnie z nimi w Sali Omega trwają ciekawe prelekcje i prezentacje. Jedną z nich przeprowadziła firma Wastech Recycling.
21 czerwca 2022
Owocnych rozmów biznesowych życzył 60 kupcom z 20 krajów i 32 wystawcom prezes zarządu Targów Kielce dr Andrzej Mochoń uroczyście otwierając pierwsze kontraktacje dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. Lidia Lukowska z Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego zaznaczała, że co drugi kosmetyk z Polski trafia na eksport. Branża kosmetyczna rośnie więc w siłę i szuka kolejnych rynków eksportowych.
20 czerwca 2022
Uroki krajobrazu naszego regionu na zdjęciach kielczanina Piotra Michalca będą oglądać przedsiębiorcy z całego świata, którzy wezmą udział w Kontraktacjach dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty.
20 czerwca 2022
Już od niedzieli do Kielc przyjeżdżają przedstawiciele firm z różnych stron świata, by wziąć udział w Kontraktacjach dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. W poniedziałek goście z Malezji i Uzbekistanu wybrali się na wycieczkę po mieście.
17 czerwca 2022
Firma Energomat prowadzona przez Roberta Matuszewskiego jest producentem oliwki OZONFIX i głównym dystrybutorem tego preparatu do pielęgnacji ciała. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2004 roku.