KidsTime23-in-1200x627px4.png

Program Kids’ Time Hosted Buyers szansą na rozwój biznesu!

20 grudnia 2022
Specjalnie z myślą o wystawcach targów Kids’ Time stworzyliśmy nowy program, gwarantujący im dostęp do zagranicznych kupców i nawiązania z nimi kontaktów biznesowych. Udział w programie światowych przedstawicieli branży dziecięcej jest szansą dla wszystkich wystawców na zaprezentowanie swojej oferty szerokiemu gronu nowych odbiorców z całego świata.

Program Hosted Buyers skierowany jest do właścicieli firm, dystrybutorów i profesjonalistów z branży, którzy przyjeżdżają na targi Kids’Time w celach biznesowych i  w jednym miejscu mogą zapoznać się z ofertą ponad 500 firm i tysiąca marek.

Największe targi B2B branży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, od lat cieszą się zainteresowaniem zagranicznych kupców. Teraz, dzięki programowi Hosted Buyers, będą oni mieli łatwiejszy dostęp do wystawców i oferowanych przez nich produktów. Nasz system pozwoli zaplanować biznesowe spotkania z wieloma wystawcami jednego dnia i wziąć udział w interesujących sesjach edukacyjnych. Ważnym elementem jest możliwość networkingu oraz udziału w biznesowym bankiecie wraz z wystawcami.

Program Hosted Buyers to świetne możliwości biznesowe, dostęp do trendów i innowacji oraz możliwość nawiązania zagranicznych relacji, gwarantujące każdej ze stron sukces i rozwój własnej marki.

(ŁK)

Polecane aktualności
24 lutego 2023
Pochodząca z Nowego Jorku ekspertka i specjalistka od zabawek Rayne Rice podzieliła się swoimi przewidywaniami na temat nadchodzących trendów w 2023 roku. Spotkanie miało miejsce podczas targów KIDS' TIME.
24 lutego 2023
Trzeciego dnia targów Kids' Time, na stoisku firmy Marko, podpisano umowę o kolejnych latach współpracy między dotychczasowym Partnerem Strategicznym targów Kids' Time, a Targami Kielce. Umowę parafowali właściciel firmy Marko Janusz Musioł i Prezes Targów Kielce Andrzej Mochoń.
24 lutego 2023
Możliwości, jakie daje producentom raport o rynku zabawek zaprezentował podczas targów  Kids’ Time w Kielcach Paweł Szmidt, menedżer ds. rozwoju rynkowego w firmie badawczej RMD Research. – Dane, które podajemy, nie stanowią żadnej estymacji, to suma sprzedaży towarów. Nie ma więc błędu oszacowania – podkreśla.
23 lutego 2023
Spotkania z przedstawicielami takich marek jak Mattel i ELC oraz porady od radców prawnych specjalizujących się w branży zabawek. Drugi dzień targów KIDS' TIME owocował w wiele wartościowych wydarzeń.
23 lutego 2023
Po raz pierwszy podczas Targów KIDS’ Time odbyła się Strefa Targowych Debiutów, w której zaprezentowało się 9 firm oferujących innowacyjne produkty z branży dziecięcej. Wśród debiutów pojawiły się m.in. nianie elektroniczne, zdalnie sterowane huśtawki, samopodgrzewająca się butelka, podnóżki do samochodu, edukacyjne gry planszowe oraz stroje do chrztu i komunii. Targi KDS’ Time potrwają jeszcze do piątku, 24 lutego.
23 lutego 2023
Przed nami kolejny dzień, który zapowiada się naprawdę interesująco. Dziś do głosu dojdą debiutanci, którzy pojawią się na Speech Arenie o godzinie 11.00. Później, jak zwykle, wiele interesujących prelekcji ekspertów.
22 lutego 2023
13. edycja targów branży zabawkarskiej KIDS’ TIME nie zawiodła, jeśli chodzi o merytoryczną wiedzę dotyczącą sektora zabawek.
22 lutego 2023
Nagrody KIDS’ TIME STAR to już tradycja. Co roku najlepsi producenci artykułów dla niemowląt czy starszych dzieci, wózków, fotelików, a także produktów dla rodziców walczą o nagrodę przyznawaną przez komisję konkursową złożoną z ekspertów.