KidsTime23-FB-1200x1200px-Prelegenci-Szmidt.png

Paweł Szmidt Business Development Manager z RMD Research

01 lutego 2023
Jeśli interesuje Was wiedza dotycząca rynku zabawek w Polsce to, obecny podczas najbliższej edycji wydarzenia, Paweł Szmidt Business Development Manager z RMD Research przedstawi najnowsze dane i aktualny obraz tego sektora. Spotkanie odbędzie się w ramach Business Forum drugiego dnia targów Kids’ Time.

RMD Research to niezależna firma badawcza działająca w branży badań rynkowych w Polsce  od 2013 roku. Firma została założona przez osoby mające długoletnie doświadczenie w badaniach rynkowych, w szczególności – badaniach handlu detalicznego opartych na panelu sklepów – Retail Tracking. Większość z nich współtworzyła i pracowała przez kilkanaście lat w firmie MEMRB, przyczyniając się w ogromnej mierze do sukcesu rynkowego tej firmy, jej dynamicznego rozwoju oraz zdobycia i utrwalenia przez nią pozycji drugiej, co do wielkości, agencji badawczej w Polsce, prowadzącej kompleksowe badania typu Retail Tracking w Polsce.

Opierając się dziedzictwie MEMRB, powstała firma korzystająca z doświadczenia przeszłości, wykazująca się nowoczesnością i innowacyjnością, idącą z duchem czasu i odpowiadająca na rosnące wymagania współczesności.

(ŁK)

Polecane aktualności
24 lutego 2023
Pochodząca z Nowego Jorku ekspertka i specjalistka od zabawek Rayne Rice podzieliła się swoimi przewidywaniami na temat nadchodzących trendów w 2023 roku. Spotkanie miało miejsce podczas targów KIDS' TIME.
24 lutego 2023
Trzeciego dnia targów Kids' Time, na stoisku firmy Marko, podpisano umowę o kolejnych latach współpracy między dotychczasowym Partnerem Strategicznym targów Kids' Time, a Targami Kielce. Umowę parafowali właściciel firmy Marko Janusz Musioł i Prezes Targów Kielce Andrzej Mochoń.
24 lutego 2023
Możliwości, jakie daje producentom raport o rynku zabawek zaprezentował podczas targów  Kids’ Time w Kielcach Paweł Szmidt, menedżer ds. rozwoju rynkowego w firmie badawczej RMD Research. – Dane, które podajemy, nie stanowią żadnej estymacji, to suma sprzedaży towarów. Nie ma więc błędu oszacowania – podkreśla.
23 lutego 2023
Spotkania z przedstawicielami takich marek jak Mattel i ELC oraz porady od radców prawnych specjalizujących się w branży zabawek. Drugi dzień targów KIDS' TIME owocował w wiele wartościowych wydarzeń.
23 lutego 2023
Po raz pierwszy podczas Targów KIDS’ Time odbyła się Strefa Targowych Debiutów, w której zaprezentowało się 9 firm oferujących innowacyjne produkty z branży dziecięcej. Wśród debiutów pojawiły się m.in. nianie elektroniczne, zdalnie sterowane huśtawki, samopodgrzewająca się butelka, podnóżki do samochodu, edukacyjne gry planszowe oraz stroje do chrztu i komunii. Targi KDS’ Time potrwają jeszcze do piątku, 24 lutego.
23 lutego 2023
Przed nami kolejny dzień, który zapowiada się naprawdę interesująco. Dziś do głosu dojdą debiutanci, którzy pojawią się na Speech Arenie o godzinie 11.00. Później, jak zwykle, wiele interesujących prelekcji ekspertów.
22 lutego 2023
13. edycja targów branży zabawkarskiej KIDS’ TIME nie zawiodła, jeśli chodzi o merytoryczną wiedzę dotyczącą sektora zabawek.
22 lutego 2023
Nagrody KIDS’ TIME STAR to już tradycja. Co roku najlepsi producenci artykułów dla niemowląt czy starszych dzieci, wózków, fotelików, a także produktów dla rodziców walczą o nagrodę przyznawaną przez komisję konkursową złożoną z ekspertów.