Wymiana handlowa między Polską, a Tunezją utrzymuje się w stabilnym trendzie wzrostowym. W 2019 roku obroty handlowe wzrosły o 10,9 % w stosunku do poprzedniego roku, osiągając poziom 419,3 mln USD. Eksport z Polski do Tunezji wyniósł 135,4 mln USD (wzrost 6,1 %), a import 283,9 mln USD (wzrost 11,8 %). Doświadczenie agencji MIDA Group w rozwoju współpracy międzynarodowej ma ogromne znaczenie dla organizatorów kontraktacji Slavic B2Beauty.
Zgodnie z danymi portalu Statista wartość rynku kosmetycznego w Afryce w 2018 r. wyniosła 15,5 mld EUR. Od 2010 r. wartość światowego rynku kosmetycznego nieprzerwanie rośnie. Zgodnie z raportem Cosmetics Europe (organizacji skupiającej największych producentów kosmetyków w Europie) w latach 2014 – 2017 obserwowany jest znaczący wzrost wartości rynku kosmetycznego na głównych rynkach na świecie.
MIDA Group to założona w 1996 roku w Tunezji agencja, która posiada doświadczenie w rozwoju sektora prywatnego w Afryce Północnej. Celem agencji jest niesienie pomocy firmom i instytucjom międzynarodowym zainteresowanym działalnością w Afryce Północnej. Mida Group posiada również wieloletnie doświadczenie i ugruntowane relacje eurośródziemnomorskie wspierające działania związane z projektami współpracy międzynarodowej.
W środę zakończyły się dwudniowe kontraktacje branży kosmetycznej i farmaceutycznej, ale część z dystrybutorów nadal eksploruje region świętokrzyski. W czwartek kilkunastu zagranicznych kupców wzięło udział w wizycie studyjnej w Kieleckim Parku Technologicznym.
Piotr Snopek z firmy Paszport do Eksportu był prelegentem podczas drugiego dnia prezentacji towarzyszących kontraktacjom Slavic B2Beauty. W swoim wystąpieniu poruszał on tematy związane z finansowaniem działań eksportowych.
O warunkach, jakie polskie firmy muszą wypełnić, by móc sprzedawać kosmetyki na rynku malezyjskim szczegółowo mówił podczas prelekcji w trakcie Slavic B2Beauty Khairul Ridhwan bin Zahardin, Business Development Manager z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
Spotkania biznesowe dystrybutorów i kupców z producentami kosmetyków i farmaceutyków to nie jedyne punkty w programie Slavic B2Beauty. Równocześnie z nimi w Sali Omega trwają ciekawe prelekcje i prezentacje. Jedną z nich przeprowadziła firma Wastech Recycling.
Owocnych rozmów biznesowych życzył 60 kupcom z 20 krajów i 32 wystawcom prezes zarządu Targów Kielce dr Andrzej Mochoń uroczyście otwierając pierwsze kontraktacje dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. Lidia Lukowska z Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego zaznaczała, że co drugi kosmetyk z Polski trafia na eksport. Branża kosmetyczna rośnie więc w siłę i szuka kolejnych rynków eksportowych.
Uroki krajobrazu naszego regionu na zdjęciach kielczanina Piotra Michalca będą oglądać przedsiębiorcy z całego świata, którzy wezmą udział w Kontraktacjach dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty.
Już od niedzieli do Kielc przyjeżdżają przedstawiciele firm z różnych stron świata, by wziąć udział w Kontraktacjach dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. W poniedziałek goście z Malezji i Uzbekistanu wybrali się na wycieczkę po mieście.
Koncepcje produktów powstały dzięki inspiracji rodzimą naturą, mocą roślinnych składników, ale też historyczną witalnością i siłą wywodzącą się ze słowiańskich tradycji.
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.