842833353a1218c35878.jpg
Promocja polskich firm na arenie międzynarodowej to wartość dodana uczestnictwa w targach METAL

Kolejna światowa promocja targów METAL

18 czerwca 2014
Targi Kielce promują swoich wystawców w Chinach

Targi Kielce wzięły udział w kolejnym międzynarodowym wydarzeniu związanym z branżą odlewniczą, tym razem w Azji – od 19 do 22 maja stoisko kieleckiego ośrodka można było zobaczyć na targach Metal + Metallurgy China 2014. Wszyscy zwiedzający zainteresowani targami otrzymali pakiet informacji o wystawcach, którzy już teraz zgłosili swój udział w targach METAL 2014. 
Promocja na arenie międzynarodowej to wartość dodana uczestnictwa w targach METAL. Dbałość o interesy firm, które zaufały Targom Kielce, owocuje między innymi intensywnymi działaniami promocyjnymi pozwalającymi im na nawiązanie współpracy i znalezienie możliwości wejścia firm polskich na rynek azjatycki. 

METAL & METALLURGY CHINA 2014 w pigułce:

Miejsce organizacji wydarzenia: China International Exhibition Center (New Venue), Pekin 
Pawilony Wystawiennicze: 8 hal
Całkowita powierzchnia: 108,000 m2 
Liczba Wystawców: 1335 Wystawców (1134 z Chin, 201 z zagranicy) 
Liczba Zwiedzających: 81.623 specjalistów z branży 
Wystawcy z następujących krajów: Chiny, Tajwan, Hong Kong SAR, Austria, Australia, Brazylia, Dania, Francja, Niemcy, Indie, Indonezja, Iran, Włochy, Japonia, Korea, Luksemburg, Malezja, Mongolia, Holandia, Pakistan, Polska, Rosja, Singapur, Republika Południowej Afryki, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Turcja, Wielka Brytania, USA i Wietnam 
Pawilony Narodowe: Niemcy, Włochy, USA, Hiszpania, Korea, Tajwan – niestety zabrakło pawilonu polskiego, ale rozpoczęliśmy przygotowania do organizacji takiego wystąpienia grupowego firm polskich podczas kolejnej edycji targów Metal + Metallurgy China
Wydarzenia Towarzyszące: The 11th China Foundry Association Congress Liczba uczestników: 1041
The 8th China International Steel Congress Liczba uczestników: 621

Dlaczego targi? 
Udział w targach to mocne narzędzie w marketingu każdej firmy. W badaniach przeprowadzonych na zlecenie firmy Iteco, 88 proc. przedsiębiorstw zadeklarowało, że w ciągu najbliższych 12 miesięcy weźmie udział w targach jako wystawca lub podejmie rolę organizatora lub współorganizatora konferencji. Z kolei na 150 badanych przedsiębiorstw działających w sektorze business-to-business, 92 proc. zadeklarowało, że w ciągu ostatniego roku brały udział w targach jako wystawca lub jako organizator albo współorganizator konferencji. Udział w targach i konferencjach branżowych postrzegany jest jako narzędzie pozwalające nawiązać nowe relacje biznesowe, dzięki bezpośredniej prezentacji oferty firmy potencjalnym klientom. Współudział w organizacji konferencji umacnia wizerunek firmy w obszarze kompetencji, wiedzy i doświadczenia.* 

*źródło: http://qbusiness.pl