kierunek-francja.jpg

Kierunek Francja! Nowa współpraca w ramach Slavic B2Beauty

24 sierpnia 2021
Francja to jeden z ważniejszych rynków dla branży kosmetycznej. Organizatorzy spotkań kontraktacyjnych Slavic B2Beauty nawiązali współpracę z firmą Kierunek Francja, która zajmie się poszukiwaniem kupców, zainteresowanych słowiańskimi kosmetykami i produktami pielęgnacyjnymi.

Kierunek Francja to, działająca od 2017 roku agencja pośrednicząca w handlu polskimi produktami na terenie Francji, Belgii i Maroka. Jak podkreśla założyciel firmy Gildas Malandain „nie można budować wartości dodanej na eksport do Francji bez znajomości francuskiego rynku od wewnątrz. Stąd mój pomysł na założenie firmy”.

Kierunek Francja zajmuje się m.in. dopasowaniem oferty handlowej, generowaniem leadów we francuskojęzycznych krajach wspólnoty, doradztwem prawnym i handlowym,  a także podtrzymywaniem kontaktu i dbaniem o kontrahentów.

Współpraca między targami Kielce a agencją Kierunek Francja rozpoczęła się przy tworzeniu projektu TK Business Exchange. Kontynuacja kooperacji dotyczyć będzie spotkania kontraktacyjnego branży kosmetycznej Slavic B2Beauty. Gildas Malandain wraz z pracownikami zajmie się poszukiwaniem zbytu na polskie produkty pielęgnacyjne, chemię i farmaceutyki.

Warto podkreślić, że wartość kosmetyków importowanych z Polski do Francji już teraz szacuje się na 114,5 mln euro, co stanowi 2 proc. importu kraju znad Sekwany. Nasz kraj plasuje się na 13 miejscu wśród dostawców tej branży do Francji (dane z 2019 r.)

Zobacz zaproszenie od właściciela firmy Kierunek Francja Gildas Malandain TUTAJ

 

(MBr)

 

Polecane aktualności
23 czerwca 2022
W środę zakończyły się dwudniowe kontraktacje branży kosmetycznej i farmaceutycznej, ale część z dystrybutorów nadal eksploruje region świętokrzyski. W czwartek kilkunastu zagranicznych kupców wzięło udział w wizycie studyjnej w Kieleckim Parku Technologicznym.
22 czerwca 2022
Piotr Snopek z firmy Paszport do Eksportu był prelegentem podczas drugiego dnia prezentacji towarzyszących kontraktacjom Slavic B2Beauty. W swoim wystąpieniu poruszał on tematy związane z finansowaniem działań eksportowych.
22 czerwca 2022
O warunkach, jakie polskie firmy muszą wypełnić, by móc sprzedawać kosmetyki na rynku malezyjskim szczegółowo mówił podczas prelekcji w trakcie Slavic B2Beauty Khairul Ridhwan bin Zahardin, Business Development Manager z  Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
21 czerwca 2022
Spotkania biznesowe dystrybutorów i kupców z producentami kosmetyków i farmaceutyków to nie jedyne punkty w programie Slavic B2Beauty. Równocześnie z nimi w Sali Omega trwają ciekawe prelekcje i prezentacje. Jedną z nich przeprowadziła firma Wastech Recycling.
21 czerwca 2022
Owocnych rozmów biznesowych życzył 60 kupcom z 20 krajów i 32 wystawcom prezes zarządu Targów Kielce dr Andrzej Mochoń uroczyście otwierając pierwsze kontraktacje dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. Lidia Lukowska z Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego zaznaczała, że co drugi kosmetyk z Polski trafia na eksport. Branża kosmetyczna rośnie więc w siłę i szuka kolejnych rynków eksportowych.
20 czerwca 2022
Uroki krajobrazu naszego regionu na zdjęciach kielczanina Piotra Michalca będą oglądać przedsiębiorcy z całego świata, którzy wezmą udział w Kontraktacjach dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty.
20 czerwca 2022
Już od niedzieli do Kielc przyjeżdżają przedstawiciele firm z różnych stron świata, by wziąć udział w Kontraktacjach dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. W poniedziałek goście z Malezji i Uzbekistanu wybrali się na wycieczkę po mieście.
20 czerwca 2022
Koncepcje produktów powstały dzięki inspiracji rodzimą naturą, mocą roślinnych składników, ale też historyczną witalnością i siłą wywodzącą się ze słowiańskich tradycji.