728117557c36c011d34.jpg
Jednym z najciekawszych eksponatów prezentowanych na targach NECROEXPO 2015 jest trumna z klimatyzacją

Karawan za milion, trumna z klimą i urny hand made

13 czerwca 2015
Zaskakujące nowości rynku pogrzebowego na NECROEXPO

Trumna z systemem chłodzenia, karawan Jaguar The Queen II XJ za przeszło milion złotych, urny handmade i urny zdobione kryształami Swarovskiego, to zaledwie tylko część bogatej ekspozycji targów NECROEXPO, jakie potrwają jeszcze do 14 czerwca w Targach Kielce.

Włoska firma Pilato SpA podczas targów Necroexpo w Kielcach zaprezentowała po raz pierwszy w Polsce, karawan The Queen II, bazujący na luksusowym Jaguarze XJ. Auto warte ponad milion złotych wzbudzało wielkie zainteresowanie, otrzymało również medal za najlepszy produkt. Karawan posiada kabinę podświetloną niebieskimi lampami ledowymi. Model The Queen II uchodzi za jedno z piękniejszych aut branży funeralnej na świecie.  

Nie mniejsze zainteresowanie budziła trumna z klimatyzacją przywieziona na NECROEXPO także z Włoch czy trumny ze stali nierdzewnej. Wrażenie na zwiedzających targi robiły oryginalne urny ceramiczne, ręcznie robione i zdobione artystycznie. Miłośnikom urn o bogatych zdobieniach podobały się wersje wysadzane kryształami Swarovskiego czy nieco tańsze, ale również lśniące błyskotkami urny z Indii. Wiele osób interesowało się trumnami i urnami biodegradowalnymi.

Nowością ciesząca się ogromnym zainteresowaniem okazał się aromamarketing w domach pogrzebowych, kaplicach, prosektoriach. Wyselekcjonowane zapachy, na przykład ze słodką pomarańczą i wiciokrzewem kreują przyjazną atmosferę, redukują niepokój i poprawiają nastrój. Z kolei nuty lotosu, konwalii i bluszczu doskonale sprawdzają się w kaplicach, wnosząc spokój do otoczenia.