firmotron-granatowa-grafika.jpg

Firmotron – bądź lepszy i szybszy od konkurencji!

22 września 2022
Firmotron to innowacyjne i unikalne narzędzie wspomagające pracę biur rachunkowych. To program, dzięki któremu dziesiątki klientów zaoszczędziły godziny, a nawet dni, które spędzali na rozliczaniu własnych klientów i wystawianiu im comiesięcznych faktur.

Korzyści jakie daje system właścicielom i pracownikom biur rachunkowych:

  • automatyczne generowanie umów z kontrahentami
  • automatyczne wystawianie faktur sprzedażowych na podstawie zarówno rozliczeń ryczałtowych, jak i uzależnionych od ilości świadczonych usług
  • automatyczna windykacja należności wg własnych wzorów ponagleń
  • automatyczne rozliczanie płatności na podstawie wyciągów bankowych
  • szybki dostęp do panelu sprzedażowego klienta
  • CRM dla biur rachunkowych automatyzujący cykliczne procesy obsługi klienta
  • wbudowany komunikator firmowy, umożliwiający również kontakt z klientem - w tym videorozmowy
  • możliwość pracy zdalnej z każdego miejsca na świecie

 

Korzyści jakie daje system Twoim klientom:

  • szybkie i sprawne kontaktowanie się z Twoim biurem
  • powiadomienia otrzymywane z programu od Twojego biura (tzw. „push”) dotyczące m.in. ZUS, wartości podatku do zapłaty
  • możliwość wystawiania każdego rodzajów faktur, także faktur cyklicznych
  • eksport danych sprzedażowych
  • OCR dokumentów kosztowych
  • możliwość prowadzenia kasy

 

 Mamy sposób na usprawnienie pracy właśnie w Twoim biurze rachunkowym. Zastanów się:

  • Ile czasu zajmuje Ci comiesięczne rozliczanie klientów i wystawienie im faktur?
  • Ile jest sytuacji, w których klient zalega z płatnościami i pracownicy poza bieżącą pracą muszą dodatkowo windykować dłużników?
  • Jak często zdarza Ci się przeoczyć istotne w Twojej branży terminy?
  • Co zrobić, aby klienci dostarczali dokumenty we właściwym czasie?
  • W jaki sposób zapanować nad prawidłową, cykliczną obsługą procesów księgowo- kadrowych w zespole?

Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w systemie Firmotron. Z chęcią pokażemy Ci w jaki sposób rozwiązać te i inne problemy, z którymi się borykasz.

 

ODZWIEDŹ STOISKO FIRMOTRON PODCZAS MKBR – DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ NA TEMAT PROPONOWANEGO ROZWIĄZANIA. PRZY OKAZJI WYPIJESZ PYSZNĄ KAWĘ W ŚWIETNYM TOWARZYSTWIE

BLUEFORM-firmotron.JPG [4.09 MB]

Poniżej przedstawiamy funkcjonalności systemu FIRMOTRON, które w znacznym stopniu zautomatyzują pracę zarówno Twoją, jak i całego zespołu:

PROCES ZWIĄZANY Z COMIESIĘCZNYM ROZLICZANIEM I FAKTUROWANIEM KLIENTÓW

Wraz z programem otrzymasz do dyspozycji kilka sposobów na rozliczanie swoich klientów. W dużej mierze są one zależne od tego, na jakich warunkach umownych pracujesz z kontrahentami.

  • W przypadku stałej opłaty za abonament miesięczny – wystarczy kliknąć „Rozlicz domyślnie”.
  • Z kolei w sytuacji, gdy Twoje cenniki są bardziej rozbudowane i pojawiają się w nich rzeczy zależne np. od ilości dostarczonych dokumentów, obsłużonych umów cywilnoprawnych, itd. – program daje możliwość AUTOMATYCZNEGO ROZLICZENIA na trzy sposoby poprzez:
    • zaciągniecie danych z przygotowanego pliku excel
    • zaciągnięcie danych z systemu (m.in. Insert, Comarch)
    • zaciągnięcie danych z formularzy systemowych (w przypadku korzystania z modułu CRM365)

Po wykonaniu rozliczeń masz możliwość automatycznego wystawienia oraz wysłania faktur na wskazane w systemie adresy mailowe kontrahentów.

Więcej na temat automatyzacji związanej z rozliczaniem i fakturowaniem przeczytasz w artykule na naszym blogu:  https://website.firmotron.pl/integracja-z-systemami-ksiegowymi-jak-automatycznie-rozliczyc-umowy/

 

PROCES ZWIĄZANY Z CYKLICZNĄ OBSŁUGĄ KONTRAHENTÓW

Dbając o budowanie pozytywnych relacji z każdym kontrahentem musisz również pamiętać o wywiązywaniu się z terminów. Korzystając z CRM365 jesteś zawsze na bieżąco z wykonanymi i zaplanowanymi działaniami. Dzięki temu Klient będzie czuł się w pełni zaopiekowany.

Kolejną ważną funkcjonalnością jaką oferuje program jest możliwość tworzenia PROCESÓW ZWIĄZANYCH Z CYKLICZNĄ OBSŁUGĄ ZARÓWNO KSIĘGOWĄ, JAK I KADROWĄ. Definiując listę zadań wraz z terminami ich realizacji już nic Ci nie umknie. Prowadząc ewidencję prac księgowych masz możliwość rejestrowania ilości czasu poświęconego na daną czynność. W przypadku gdy zadanie nie zostanie zrealizowane w odpowiednim przedziale czasowym – program poinformuje Cię o tym, że jest ono przeterminowane i najwyższa pora się nad nim pochylić. Chcesz wiedzieć więcej? Przejdź na stronkę: 

https://website.firmotron.pl/moduly/crm365

 

KOMUNIKACJA KLIENT-BIURO

Z perspektywy prowadzenia biura rachunkowego istotną rolę odgrywa komunikacja z Klientem.  Spraw, aby poczuł się wyjątkowy! Dzięki temu będzie bardziej lojalny w stosunku do Twojej firmy. Jak to zrobić? Na przykład poprzez wysyłkę informacji dotyczących wysokości składki ZUS, podatków albo zmian w przepisach. W związku z tym, że w księgowości liczy się każda minuta – wysyłka powinna dziać się automatycznie. Taką funkcjonalność znajdziesz w module CRM365. I tu niespodzianka – Twoi klienci mogą korzystać z udostępnionej i bezpłatnej APLIKACJI MOBILNEJ PUSHEK. Wiadomości mogą odbierać użytkownicy, którzy mają aplikację zainstalowaną na telefonie. Dostępna jest zarówno w systemie Android jak i IOS. Warunkiem otrzymywania powiadomień jest podpięcie się do obsługującego biura rachunkowego przy pomocy wygenerowanego kodu numerycznego lub QR.

W ramach korzystania z Firmotronu gwarantujemy bezpłatne wsparcie techniczne dostępne zarówno online jak i TELEFONICZNIE.

Wszystkie dostępne programy możesz wypróbować przez 30 dni za darmo! Po okresie testowym:

  • nie przedłużamy automatycznie umowy
  • nie jesteś w żaden sposób zobligowany do jej podpisania
  • jak również uiszczenia opłaty za korzystanie z programów.

SPRAWDŹ I WYPRÓBUJ – TO NIC NIE KOSZTUJE!

To są tylko wybrane funkcje jakie znajdziesz w naszym systemie…Poznajmy się bliżej – przyjdź na nasze stoisko podczas MKBR lub odwiedź naszą stronę www.firmotron.pl i przetestuj dostępne aplikacje.

 UWAGA!

Jesteśmy FIRMĄ PROGRAMISTYCZNĄ!!! Od ponad 16 lat tworzymy systemy usprawniające pracę. Możesz być spokojny o przesyłane dane – są w pełni zabezpieczone i chronione. Nie musisz się bać o przejęcie danych Twoich klientów – nie jesteśmy Twoja konkurencją.

(ŁK)

 

Polecane aktualności
28 października 2022
Współpraca międzynarodowa, obsługa zagranicznych klientów, zatrudnianie cudzoziemców, finansowanie biur rachunkowych w trudnej sytuacji ekonomicznej klientów, sprzedaż i marketing w biurach rachunkowych, nowe technologie i procesy digitalizacji w branży, archiwizacja dokumentów i bezpieczeństwo danych to tylko część tematów, jakie poruszane były w trakcie największego w Polsce spotkania branży rachunkowo-księgowej.
27 października 2022
Dwa bardzo ciekawe panele dotyczące finansowania oraz wzrostu kosztów odbyły się w drugim dniu Międzynarodowego Kongresu Biur Rachunkowych.
27 października 2022
Drugi dzień Międzynarodowego Kongresu Biur Rachunkowych w Targach Kielce przyniósł jeszcze więcej przydatnej praktycznej wiedzy. I to nie tylko stricte z dziedziny rachunkowości.
27 października 2022
Jak wynika z raportu Krajowej Izby Biur Rachunkowych obecnie w Polsce funkcjonuje około 70 tysięcy biur rachunkowych i nawet 400 tysięcy księgowych. Część z nich poza rodzimym rynkiem z powodzeniem działa na tych zagranicznych, obsługując tamtejszych, ale i polskich klientów. O tym, że warto nawiązywać międzynarodowe partnerstwo przekonywali eksperci podczas drugiego dnia Międzynarodowego Kongresu Biur Rachunkowych w Targach Kielce.
27 października 2022
Ciekawe prelekcje, eksperci, a przede wszystkim informacje, które ciężko jest zdobyć nawet na specjalistycznych uczelniach. Pierwszy dzień tegorocznej edycji Międzynarodowego Kongresu Biur Rachunkowych w Targach Kielce to nie tylko panele, ale także mnóstwo warsztatów praktycznych.
26 października 2022
O tym, że warto stosować nowoczesne systemy zarządzania i wspierania biur rachunkowych oraz nie bać się procesu digitalizacji, debatowano w trakcie panelu dotyczącego nowoczesnych rozwiązań dla biur rachunkowych. Na arenie głównej omówiono również studium przypadku systemu enova365 i jego zastosowania w komunikacji z klientem, a na zakończenie pierwszego dnia prelekcji w trakcie wystąpienia eksperckiego zaprezentowano najważniejsze zastosowania programu INFOR lex.
26 października 2022
W trakcie pierwszego dnia III Międzynarodowego Kongresu Biur Rachunkowych dużą część panelów moderowanych poświęcono zagadnieniom związanym z międzynarodowością w rachunkowości i księgowości. Omówiono relacje międzynarodowe, korzyści z pozyskiwania zagranicznych rozwiązań i kapitału oraz zatrudniania obcokrajowców w biurach rachunkowych.
26 października 2022
250 uczestników, 35 wystawców, liczne grono prelegentów i ekspertów oraz niezwykle napięty program III Międzynarodowego Kongresu Biur Rachunkowych gwarantują sukces kolejnego spotkania branży rachunkowo-księgowej, które właśnie wystartowało w Centrum Kongresowym Targów Kielce.