Karolina-Nowacka.jpg
Karolina Nowacka

Doradca Restrukturyzacyjny | Syndyk |  Trener

Członek Krajowej Izby Doradców Restrukturyzacyjnych. Wspólnik Kancelarii Nowacka & Górnicki. Członek Instytutu Prawa Upadłościowego i Restrukturyzacyjnego oraz Badań nad niewypłacalnością w Warszawie. Członek zespołu badawczego IPUiR przy MS w zakresie weryfikacji wpływu nowelizacji prawa upadłościowego na ilość otwartych postępowań upadłościowych konsumentów w latach 2014-2016. Doświadczenie zdobyła w reprezentacji klientów w postępowaniach upadłościowych i restrukturyzacyjnych w wielu branżach – m.in. budowlanej, kosmetycznej, informatycznej, handlowej, medycznej, winiarskiej. Od 2015 r. przeprowadziła kilkaset postępowań upadłościowych – konsumenckich i firmowych, oraz restrukturyzacyjnych, pełniąc funkcję syndyka, nadzorcy oraz likwidatora. Jako syndyk doprowadziła do zawarcia prawomocnie zatwierdzonego układu w upadłości spółki z o.o. Pełniąc funkcję nadzorcy w Przyspieszonym Postępowaniu Układowym czynnie uczestniczyła w zawarciu prawomocnie zatwierdzonego układu z wierzytelnością ponad 120 mln zł. Współpracuje z sądami w całej Polsce. Reprezentuje firmy oraz klientów indywidualnych w negocjacjach z wierzycielami, dążąc do zawarcia układu.

Alina-Rudnicka.jpeg
Alina Rudnicka-Acosta

Współorganizator MKBR, Prezes Zarządu Audyt Partner sp. z o.o.

Stworzyła centrum usług wspólnych i rozwinęła je biznesowo. Uczestniczyła w wielu projektach akwizycyjnych. W swoich działaniach wykorzystuje wiedzę ekonomiczną w dziedzinach: finanse, rachunkowość i podatki oraz kreatywność biznesową. Zawodowo związana z markami Intermoda, Selena, Grupa Impel, Tax Care S.A., EPSA BPO S.A. Doradza, kreuje i wdraża rozwiązania, które potrafią dwukrotnie zwiększyć obroty

liderów na rynku polskiego biznesu. Jest praktykiem, który zbudował swoją wiedzę nie tylko na bogatym zawodowym doświadczeniu, ale również na solidnej podbudowie specjalistycznego wykształcenia, którego ostatni etap zakończyła 2016 r., z sukcesem broniąc dyplom Executive MBA w języku angielskim na Uniwersytecie Warszawskim z notą A+.

Marcin-Pichur.jpg
Marcin Pichur

VP of Sales – Emerging Markets, DocuWare Europe GmbH

Doświadczony Konsultant oraz Wiceprezes ds. Sprzedaży w DocuWare. Marcin Pichur wspiera biura rachunkowe w zamianie papieru w inteligentne dokumenty i przeprowadzeniu cyfrowej transformacji. Pomaga pozbyć się papieru z wewnętrznych obiegów oraz zarządzać tymi dokumentami z poziomu smartfona, komputera lub tabletu. Marcin Pichur zna i rozumie wyzwania związane z prowadzeniem i zarządzaniem firmą. Dzięki temu wraz ze swoim zespołem doradza, w jaki sposób, dzięki DocuWare, usprawniać procesy związane z dokumentami tj.: obieg faktur, obieg umów, Cyfrowe teczki pracownicze, Teczki klienta/dostawcy.

dominik-rozdzialowski.jpg
Dominik Rozdziałowski

Absolwent Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa na kierunku Informatyka w ekonomii oraz Wyższej Szkoły Handlowej w Kielcach na kierunku elektronika i telekomunikacja. Specjalizuje się w teleinformatyce. Biegły Sądowy z pięciu dziedzin przy Sądzie Okręgowym w Kielcach. Wieloletni funkcjonariusz pionu do walki z przestępczością gospodarczą Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach, twórca biura do Walki z Cyberprzesepczością KGP, były Naczelnik Wydziału do Walki z Cyberprzestępczością Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach.

Ewa-Salska.jpg
Ewa Salska
Prezes Zarządu Fundacji w Fundacja Wspierania i Rozwoju Biur Rachunkowych

Absolwentka Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Zielonej Górze w zakresie Systemów Zarządzania w finansach, ubezpieczeniach i bankowości.
Z księgowością związana od roku 1998. W trakcie pracy przeszła wszystkie etapy kariery zawodowej od księgowej po główną księgową, przechodząc również przez dział ekonomiczny. Przez 2 lata współpracowała z Syndykiem jako pełnomocnik ds finansowo-księgowych. Od kilku lat właścicielka Biura Księgowego.
Prywatnie mama 3 synów. Chętnie angażuje się w różne akcje charytatywne i społeczne.
Kamila-Sanders.jpg
Kamila Sanders

Key Account Manager w Cash Back Polska, firmy specjalizującej się w wielu zagadnieniach dotyczących zagranicznego podatku VAT – m in. takich jak: zwroty, rejestracje, compliance i inne.Ekspert poprowadzi uczestników przez procedurę odzyskiwania zagranicznego podatku VAT, która może okazać się bardzo skomplikowana.  Zwróci uwagę jak w dzisiejszym, mocno już cyfrowym świecie nadal istnieje możliwość a nawet potrzeba fizycznej obecności i znajomości lokalnych uwarunkowań w odniesieniu do przepisów dotyczących zagranicznego podatku VAT.  Skoncentruje się na różnicach w klasyfikacji kosztów, procedurach zwrotu, najlepszych praktykach i błędach, których można uniknąć, aby zmaksymalizować efektywność procesu i kwoty zwrotów podatku VAT.

Miroslaw-Sedlak.jpg
Mirosław Sędłak

Doradca w zakresie strategii i zarządzania

Prowadzi doradztwo biznesowe dla firm produkcyjnych, handlowych i usługowych z zakresu optymalizacji procesów zarządczych, finansowania inwestycji, rozwoju i zwiększenia sprzedaży. Zawodowo związany z takimi markami jak: Grupa Impel, Kaczmarski Group, Time Group Polska, Extor, CashDirector, Hojo Clean, Budo-System, United Robots, Vantage Development, Smeo.

Praktyk w zakresie zarządzania zespołami o różnych kompetencjach. Członek rad nadzorczych. Wdrażał systemy i aplikacje do optymalizacji procesów usługowych. Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, Executive MBA - Rotterdam School of Management – Erasmus University, Canadian International Management Institute ICAN we współpracy z Harvard Business School Publishing. Znawca rynku przedsiębiorstw finansowych w Polsce, tj. banków komercyjnych, banków spółdzielczych, SKOK-ów, firm pożyczkowych, firm faktoringowych, firm ubezpieczeniowych, firm windykacyjnych oraz tzw. wierzycieli wtórnych. Ekspert w zakresie zarządzanie obsługą obrotu gotówkowego (cash processing, cash in transit), zarządzania bezpieczeństwem biznesu. Wiedza i kompetencje na rynku biur informacji gospodarczej i biur informacji kredytowej.      

Monika-Smulewicz.png
Monika Smulewicz

Partner, dyrektor zarządzająca outsourcingiem kadr, płac i rachunkowości w Grant Thornton

Założycielka społeczności HR na szpilkach oraz Akademii Mistrzostwa Kadrowo-Płacowego i Zarządzania Zasobami Ludzkimi – w projekcie z sukcesem przeszkolonych zostało już prawie 10.000 osób z całej Polski.


Ekspert, praktyk, a nade wszystko pasjonatka prawa pracy. Zawodowo, od ponad 20 lat, „sparingpartnerka biznesu”. Wspiera przedsiębiorców w obszarze kadrowo-płacowym, rozwiązując problemy, z którymi borykają się dynamicznie rozwijające się organizacje. Od wielu lat, na salach szkoleniowych, edukuje pracowników i menedżerów w obszarze prawa pracy i kalkulacji wynagrodzeń oraz tego, jak efektywnie i zgodnie z prawem zarządzać kapitałem ludzkim w organizacjach.

Konrad-Sprynca.png
Konrad Spryńca

kierownik zespołu ds. działań z rynkiem, Soneta sp. z o.o.

Absolwent Politologii na Uniwersytecie Pedagogicznym oraz Cyberbezpieczeństwa i Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji na Akademii Górniczo-Hutniczej. Z branżą IT jest zawodowo związany od 2014 roku. Pracował m.in. jako wdrożeniowiec systemów elektronicznego obiegu dokumentów w jednostkach samorządu terytorialnego. Z Sonetą jest związany od ponad 6 lat, aktualnie jako kierownik Zespołu ds. Działań z Rynkiem koordynujący pracę Product Managerów oraz Grupy User Education. Współpracuje z siecią partnerską oraz klientami, zbierając i analizując poziom zadowolenia z oferowanego produktu. Reprezentuje firmę w konferencjach branżowych oraz webinariach. Mówi prostym językiem o codziennej pracy z oprogramowaniem dla biznesu. Propaguje dobre praktyki firm, które mają za sobą wdrożenie systemów ERP. Rozmawia z ekspertami od systemów ERP i przedsiębiorcami oraz pokazuje potencjał, jaki niesie ze sobą dobra współpraca człowieka z nowoczesnymi technologiami. Wolny czas spędza przede wszystkim na aktywności fizycznej - kolarstwo, piłka nożna, sporadycznie biegi. Wielki pasjonat piłki nożnej, regularnie wspiera swój ulubiony klub na stadionie. Ponadto interesuje się polityką.  

Rafal-Strzelecki.png
Rafał Strzelecki

Prezes Zarządu CashDirector SA

MBA, Eng. Manager, przedsiębiorca i inwestor. 20+ lat doświadczenia w zarządzaniu, finansach, projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych. Inicjator projektów innowacyjnych na skalę światową, ekspert w dziedzinie automatyzacji procesów księgowych i finansowych. Ekspert w obszarze praktycznych zastosowań sztucznej inteligencji.

Anna-Strzelecka.jpg
Anna Strzelecka

Anna Strzelecka, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Jagiellońskim, licencjonowana doradczyni podatkowa od 1998 r., partnerka w firmie Crido Szkolenia (spółka z grupy doradczej Crido). Posiada wieloletnie doświadczenie zarówno w zakresie doradztwa podatkowego, jak i prowadzenia oraz organizacji szkoleń dla firm. Kilkanaście lat pracowała w jednej z firm BIG4, w tym w roli partnera rozwijając m.in. dział doradztwa w zakresie prawa podatkowego i pomocy publicznej w regionie małopolskim i śląskim. Od 25 lat specjalizuje się w zakresie rozliczeń podatkowych przedsiębiorstw prowadzących działalność na terenie specjalnych stref ekonomicznych, a obecnie również Polskiej Strefy Inwestycji. Ma na swoim koncie kilkaset przeprowadzonych szkoleń podatkowych. Prowadzi również szkolenia z zakresu wystąpień publicznych. Pomysłodawczyni innowacyjnej platformy edukacyjnej Cridoteka, na której eksperci podatkowi i prawni przedstawiają w sposób przejrzysty i łatwy do przyswojenia zagadnienia z zakresu prawa, podatków i pomocy publicznej.

Patrycja-Strzelecka.jpeg
Patrycja Strzelecka

CCO, Partner Zarządzający, Prokurent CashDirector SA

MBA, Menedżerka, przedsiębiorczyni, inwestor, mentorka. 20+ lat doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem, zarówno w środowisku międzynarodowych korporacji jak i startupów. Ekspertka w obszarze zarządzania firmami outsourcingu księgowego (450 osób), nagrody za najszybciej rosnące firmy outsourcingowe. Aktywnie wspiera biznes kobiecy.

Tomasz-Szlachta.jpg
Tomasz Szlachta

Operations Director  Suncode

Od 15 lat związany z firmą Suncode, w której wspiera przedsiębiorstwa w procesie transformacji cyfrowej. Specjalizuje się w analizie, optymalizacji i digitalizacji procesów oraz organizacji obiegów dokumentów w obszarze finansów, zarządzania kadrami oraz zakupów. Uczestnik wielu projektów związanych z zarządzaniem dokumentami, obiegiem dokumentów, budową centrów usług wspólnych realizowanych dla dużych i średnich przedsiębiorstw. Biznes w przyjemnej atmosferze, wysoki poziom kompetencji oraz zaufanie dla członków zespołu projektowego to wartości, które ceni, jako czynniki powodzenia realizowanych projektów.

Dorota-Sniezewska.jpg
Dorota Śnieżewska

Business Development Manager, Biuro Rachunkowe Solitax Sp. z o.o.

Od 17 lat w firmie Solitax zarządza Działem Administracyjno-Prawnym. Tworzy politykę cenową firmy. Opracowuje standardy Obsługi Klienta polskiego i zagranicznego. Odpowiada za budowanie świadomości marki Solitax.

Absolwentka Wydziału Prawa na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej. Współprowadząca wykłady w ramach Projektu „Aktywizacja zawodowa kobiet z Ukrainy”. Wolontariuszka Fundacji Wybieram Polskę. Wspiera Klientów w obszarze prawnym oraz administracyjnym pomagając im znajdować rozwiązania, które służą rozwojowi ich biznesów. Założyła setki spółek i przeprowadziła kilkadziesiąt likwidacji. Przygotowuje pisma procesowe, pozwy, umowy, aneksy oraz dokonuje zmian w KRS.

Ceni uczciwość i dobre relacje, co realizuje w obranej ścieżce kariery, w swojej pracy stawia na budowanie długotrwałych relacji z Klientami.

Piotr-Teodorczuk.jpg
Piotr Teodorczyk

Dyrektor Departamentu Klienta Firmowego w mBanku

- Dyrektor Departamentu Klienta Firmowego w mBanku, najczęściej wybieranego banku przez klientów z segmentu MŚP,

- członek Rady Nadzorczej LeaseLink i mElements, 

- od 15 lat tworzy ofertę produktów bankowych dedykowaną dla Klientów firmowych.

Agnieszka-Wnuczak.jpg
Agnieszka Wnuczak

Business Account Manager EPSON

Od dziewięciu  lat pracuje w polskim oddziale Epsona na stanowisku Business Account Manager, specjalizując się głównie w sprzedaży skanerów i druku biznesowego. Przed rokiem 2013 doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach z branży poligraficznej, co dało jej solidne podstawy w zakresie technologii druku, zarządzania kosztami druku, optymalizacji druku i obiegu dokumentów.

Jadwiga-Wojtas.png
Jadwiga Wojtas

Dyrektor Produkcji i Rozwoju, Soneta sp. z o.o. – producent oprogramowania ERP enova365

Ekonomistka z wykształcenia, ma za sobą również doświadczenie w pracy jako główna księgowa. Od 20 lat nieprzerwanie związana z branżą IT. W codziennej pracy łączy potrzeby świata biznesu z możliwościami technologii, programistów i informatyków. Efektem pracy zespołu, którym kieruje jest polski system klasy ERP, ultranowoczesny i przyjazny użytkownikom, których liczną grupę stanowią również Księgowi. Prywatnie miłośniczka baletu i opery. Kieruje się maksymą, że najcenniejszych w życiu rzeczy nie nabywa się za pieniądze.

Marcin-Zarzycki.jpg
Marcin Zarzycki

Adwokat, Doradca Podatkowy

Marcin jest adwokatem i doradcą podatkowym oraz Partnerem Zarządzającym w Kancelarii LTCA. Ukończył prawo na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie oraz aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie. Wieloletni praktyk i ekspert z zakresu prawa gospodarczego, podatkowego i zarządzania ryzykiem prawnym i podatkowym. Doświadczenie zawodowe zdobywał w krajowych i międzynarodowych firmach doradczych, jako specjalista z zakresu podatków dochodowych oraz wdrażania tax compliance. Marcin reprezentował klientów w ponad 100 postępowaniach podatkowych, sądowo – administracyjnych i karnoskarbowych. Wspólnie z zespołem LTCA jest laureatem prestiżowych rankingów Rzeczypospolitej i Dziennika Gazeta Prawna. Doświadczony wykładowca, prelegent na studiach podyplomowych oraz na ponad 900 szkoleniach m.in. z zakresu podatków dochodowych, podatku VAT, procedury podatkowej, cen transferowych, podatku u źródła, fuzji i przejęć oraz compliance. Autor wielu specjalistycznych publikacji prawnych i podatkowych. Włada biegle językiem angielskim.

Bogdan-Zatorski.jpg
Bogdan Zatorski

Kierownik do spraw analiz biznesowych i wymagań prawnych.

Z firmą związany od 22 lat, działając w obszarze finansów i księgowości, prawa podatkowego i zarządzania procesowego. Przez wiele lat rozwijał  Symfonię w obszarze obsługi finansowo-księgowej i podatków oraz zagadnień controlingowych. Aktywnie uczestniczy
we wdrażaniu KSeF i innych zagadnień podatkowo-procesowych w polskich przedsiębiorstwach, zarówno formie w rozwiązań IT dostarczanych przez Symfonię,
jaki i szkoleń, warsztatów czy konsultacji biznesowych.

Grzegorz-Zawistowski.jpg
Grzegorz Zawistowski

Dyrektor ds. Finansowania Przedsiębiorstw

Ekspert w zakresie bankowości małych i średnich Przedsiębiorstw oraz Klientów korporacyjnych.

Swoje doświadczenie zdobywał podczas kilkunastoletniej pracy dla największych krajowych i międzynarodowych instytucji finansowych. Specjalizuje się w strukturyzowaniu i sprzedaży produktów kredytowych oraz faktoringowych, pomagając Firmom znaleźć optymalne rozwiązania finansowe.

Joanna-Nguyen.jpg
Joanna Nguyen

Właściciel, Biuro Rachunkowe SOLITAX Sp. z o.o.

Prezes zarządu Biuro Rachunkowe Solitax Sp. z o. o.

Prezes zarządu Drukarni Fleksograficznej Atria Polska Sp. z o. o.

Przedsiębiorczyni od kilkudziesięciu lat.

Fundatorka i Prezes Fundacji Wybieram Polskę

Specjalistka ds. strategicznego zarządzania organizacją z zastosowaniem empatii jako narzędzia i praktyki. Poszukuje sposobu dostosowania się firmy do warunków zewnętrznych i wewnętrznych poprzez modyfikację celów i metod ich realizacji. W swoim podejściu zakłada, że procesy tworzenia, wdrażania i zmiany strategii przeplatają się wzajemnie.

W warunkach większej niepewności i ryzyka skupia się na długofalowym rozwoju firmy i poszukiwaniu nowych perspektyw poprzez doskonalenie i innowacje.

Jej misją jest działanie na rzecz niezależności ekonomicznej kobiet i ich równego udziału w rynku pracy i płacy.

W założonej przez siebie Fundacji koncentruje się wokół tworzenia miejsc pracy dla kobiet przy maksymalnym wykorzystaniu ich potencjału intelektualnego i osobistego.

Współtworzy z OMENAA FOUNDATION program „Aktywizacja zawodowa kobiet z Ukrainy”

Aktywnie wspiera rozwój biur rachunkowych w Polsce podejmując rolę Fundatorki i członkini Rady Fundacji Wspierania i Rozwoju Biur Rachunkowych.

Absolwentka rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, oraz absolwentka prawa o specjalności sądowej na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Gościni programów radiowych dotyczących spraw migracyjnych.

Prelegentka konferencji w obszarze zatrudniania cudzoziemców w Polsce

Kobieta świadoma swoich mocnych stron, zalet i talentów. Rozwija je, pomimo opinii otoczenia, pomimo stereotypów i oczekiwań społeczeństwa.

Ma siłę i odwagę, by działać zgodnie ze swoimi przekonaniami.

Wyprzedza czas w którym żyje.

Docenia swoją wrażliwość, kobiecość. Nie stara się na siłę być męska w swoim stylu przywództwa.

Wierzy, że zawsze ma wybór. Skupia się na rzeczach, na które ma wpływ.

Agnieszka-Opalinska.png
Agnieszka Opalińska

Ekspert Projektu Księgowość, Soneta sp. z o.o. – producent oprogramowania ERP enova365

Absolwentka Filologii Polskiej oraz Rachunkowości i Finansów, dyplomowany księgowy. Od ponad 10 lat związana z branżą IT. Posiada doświadczenie w kierowaniu zespołem, projektowaniu narzędzi księgowych oraz realizacji wdrożeń systemów w dużych organizacjach pozarządowych. Prywatnie matka trójki dzieci z wiecznym niedostatkiem snu.

Adam-Niewiedziol-SaldeoSMART.jpg
Adam Niewiedzioł

Specjalista ds. kluczowych klientów SaldeoSMART
Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, a także technik elektronik (systemy i sieci komputerowe), od ponad 12 lat związany z branżą IT. Zajmuje się sprzedażą, doradztwem i pomocą w organizacji obsługi dokumentów w biurach rachunkowych i firmach. Specjalizuje się w rozwiązaniach systemowych do obiegu dokumentów.  Po pracy lubi aktywnie spędzać czas: jeździ na rowerze, majsterkuje i filmuje.

Jacek-Bajson.jpg
Jacek Bajson

Doradca Podatkowy, Prezes Zarządu ETL TAX

Ekspert Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan. Ekspert w zakresie planowania sukcesyjnego oraz pozyskiwania inwestorów dla firm sektora MŚP, szczególnie branży księgowej i podatkowej. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadził wykłady na Podyplomowych Studiach Międzynarodowych Strategii Podatkowych na SGH oraz wielu konferencjach organizowanych m.in. przez Ernst &Young, MDDP, PwC, BDO. Założyciel grupy Forum Inwestycyjne Biur Rachunkowych (FIBR). Autor publikacji o tematyce podatkowej i sukcesyjnej. Wielokrotnie nagradzany i rekomendowany w rankingach redakcji dziennika „Rzeczpospolita” w kategorii najlepszego doradcy podatkowego w Polsce w dziedzinie podatku dochodowego od osób fizycznych.

Jadwiga-Jakubowska-Babiarz.jpg
Jadwiga Jakubowska Babiarz

Prezes Zarządu Oddziału Stowarzyszenia Księgowych w Polsce w Tarnowie

Członek plenum Zarządu Okręgowego w Krakowie. Współwłaściciel i Prezes Zarządu Biura Rachunkowego JAVAT Spółka z o o w Tarnowie działającego od 10 lat Posiada długoletnie doświadczenie zawodowe w zakresie rachunkowości i finansów. Praca przez okres 40 lat na stanowiskach głównych księgowych, dyrektorów finansowych. Audytor z zakresu finansów publicznych ,Biegły Sądowy z zakresu finansów i rachunkowości przez okres 15 lat, Wykształcenie wyższe, studia podyplomowe na Akademii Ekonomicznej w Krakowie,

Beata-Boruszkowska.jpg
Beata Boruszkowska

Prezes Krajowej Izby Biur Rachunkowych.

Od 1997 r. związana z usługami księgowymi prowadzonymi przez biura rachunkowe. Od 2006 r. właścicielka Biura Rachunkowego BEATA w Brodnicy. Trener biznesu i konsultant. Przeprowadziła liczne szkolenia z zakresu księgowości uproszczonej, prowadzenia ksiąg rachunkowych, a także z prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania finansami. 
Społecznik na rzecz rozwoju księgowych i biur rachunkowych w Polsce. W 2019 r. otrzymała srebrną odznakę "Zasłużony w rozwoju Stowarzyszenia Księgowych w Polsce". Sygnatariusz etyki zawodowej w rachunkowości i społecznej odpowiedzialności biznesu. Obecnie zaangażowana w realizację misji Krajowej Izby Biur Rachunkowych. Certyfikowana księgowa - świadectwo kwalifikacji nr 32376/02 z dnia 7.06.2002 r.

Michal-Cecerko.jpg
Michał Cecerko

Partner w Kancelarii Domański Zakrzewski Palinka (DZP), radca prawny i doradca restrukturyzacyjny

Członek INSOL Europe. Rekomendowany w Legal 500 EMEA 2021 i 2022 – Restructuring and Insolvency - Tier 2. Michał prowadzi projekty z zakresu restrukturyzacji zadłużenia oraz upadłości. Doradza klientom na poziomie strategicznym, w wyborze właściwej drogi postępowania w razie trudności finansowych, a także reprezentuje ich w procesach restrukturyzacyjnych i upadłościowych oraz w pozasądowej restrukturyzacji finansowej. Doradzając Klientom, zajmuje się także odpowiedzialnością menedżerów związaną z kryzysem zadłużenia. Michał posiada również bogate doświadczenia w sporach sądowych wiążących się z niewypłacalnością.

Mariusz-Ciesla.jpg
dr Mariusz Cieśla

Krajowa Izba Doradców Podatkowych

Dr Mariusz Cieśla jest absolwentem Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Wydziału Prawa na Uniwersytecie Śląskim, Wydziału Prawa Europejskiej Wyższej Szkoły Prawa i Administracji. Łączy w swojej pracy wykształcenie prawnicze z ekonomicznym.
Posiada tytuł naukowy doktora z dziedziny makroekonomii, tytuł magistra prawa oraz wykształcenie rozszerzone na prawniczych studiach podyplomowych z zakresu podatków, prawa handlowego i gospodarczego. Jest ponadto znanym publicystą w gazetach zajmującym się podatkami i ubezpieczeniami społecznymi. Posiada uprawnienia do zasiadania w Radach Nadzorczych Spółek Skarbu Państwa i jest Przewodniczącym Rady Nadzorczej jednej ze spółek giełdowych. Dr Mariusz Cieśla jest autorem wielu prac naukowych z dziedziny prawa podatkowego, wieloletnim wykładowcą szkoleń i kursów prawa podatkowego dla doradców podatkowych. Specjalizuje się w podatku od towarów i usług oraz ordynacji podatkowej, a także w dziedzinie ubezpieczeń społecznych szczególnie w obszarze zbiegu wielu tytułów ubezpieczeń oraz systemów zabezpieczeń społecznych na terenie Unii Europejskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie w reprezentacji podatników przed organami skarbowymi i sądami administracyjnymi oraz wspomaganiu ubezpieczonych w ZUS w procesach przed sądami powszechnymi. Jest biegłym sądowym z zakresu podatków, rachunkowości i ubezpieczeń społecznych. Dr Mariusz Cieśla był wieloletnim delegatem i członkiem Fiscal Committee w CFE Tax Advisers Europe w Brukseli. Jego publikacje są drukowane w wielu fachowych gazetach takich jak "Rzeczpospolita", "Forum Doradców Podatkowych" czy periodykach wydawnictwa Wiedza i Praktyka. Publikuje również po włosku i angielsku, posługuje się 8 językami obcymi. W kadencji 2022-2026 jest Przewodniczącym Zarządu Ślaskiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych oraz członkiem Państwowej Komisji ds Doradztwa Podatkowego przy Ministrze Finansów. Ponadto jest członkiem Konwentu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz członkiem Rady Programowej kierunku Rachunkowość i Podatki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. W kadencji 2014-2018 dr Mariusz Cieśla był Skarbnikiem Krajowej Rady Doradców Podatkowych, a w kadencji 2018-2022 był Wiceprzewodniczącym Krajowej Rady Doradców Podatkowych oraz Przewodniczącym Komisji Współpracy Międzynarodowej.

Andrzej-Czech.jpg
Andrzej Czech

Konsultant i trener sprzedaży, CEO i założyciel Sfera Group - agencji PR i content marketingu z Wrocławia, realizującej projekty wsparcia komunikacji i sprzedaży dla firm z branży finansowej, nieruchomości, budowlano-wnętrzarskiej oraz spożywczej. Od czterech lat kieruje projektem analizującym trendy w komunikacji, który owocuje przygotowaniem corocznych raportów branżowych. Autor licznych artykułów na temat sprzedaży i marketingu internetowego. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz zespołu autorskiego Szefa Sprzedaży i Asa Sprzedaży.

Wiktor-Doktor.jpg
Wiktor Doktór

Moderator MKBR, Head of Pro Progressio

Jest Ekspertem Branży Outsourcingowej specjalizującym się w szerokim zakresie działań w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu, w tym BPO, Centrów Usług Wspólnych, Call i Contact Center oraz w tematyce nearshoringu i offshoringu. Jest Prezesem Zarządu Pro Progressio zlokalizowanej w Polsce - organizacji konsultingowo-doradczej w obszarze nowoczesnych usług biznesowych. Wiktor to jedna z czołowych osobowości

outsourcingowych w Polsce, wielokrotnie nagradzana za pracę ukierunkowaną na rozwój i wzrost branży usług dla biznesu. Wiktor i Pro Progressio są Partnerami Niemieckiego Stowarzyszenia Outsourcingowego, IAOP i GSA UK oraz innych globalnych stowarzyszeń outsourcingowych. Jest także autorem podcastów „BSS bez tajemnic” i „Good Morning BSS World”, gdzie wraz z gośćmi porusza różne tematy związane z globalnymi działaniami outsourcingowymi. Jego firma Pro Progressio jest wydawcą portalu oraz drukowanego  dwumiesięcznika FOCUS ON Business.

Anita-Golebiewska.jpg
Anita Gołębiewska

Dyrektor Operacyjna CashDirector S.A. oraz pomysłodawczyni i Dyrektor Zarządzająca Ogólnopolskiej Sieci Certyfikowanych Biur Rachunkowych. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie, które zdobywała prowadząc księgowość międzynarodowych korporacji oraz rekrutując i zarządzając zespołem księgowości. Obecnie odpowiedzialna za nadzór operacyjny, współpracę ze strategicznymi partnerami oraz dynamiczny rozwój spółki. Od ponad 10 lat popularyzuje nowoczesne technologie do obsługi księgowej, a główną misją jej działań jest podnoszenie rangi zawodu księgowego.

Michal-Gornicki.png
Michał Górnicki

Licencjonowany Doradca Restrukturyzacyjny

Doradca restrukturyzacyjny (numer licencji 886). Licencjonowany doradca restrukturyzacyjny. Członek Krajowej Izby Doradców Restrukturyzacyjnych. Wspólnik Kancelarii Nowacka & Górnicki. Uczestnik licznych konferencji w tematyce prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego. Doświadczenie zdobył w prowadzeniu postępowań restrukturyzacyjnych i upadłościowych w wielu branżach m.in. handlowej, budowlanej, informatycznej, rolniczej. Od 2015 r przeprowadził – pełniąc funkcję syndyka – kilkaset postępowań upadłościowych – konsumenckich i firmowych a także – jako nadzorca sądowy i zarządca – kilkadziesiąt postępowań restrukturyzacyjnych, które zakończyły się zawarciem układu z wierzycielami. Reprezentuje klientów w postępowaniach upadłościowych i restrukturyzacyjnych. Współpracuje z sądami w całej Polsce. Reprezentuje klientów w negocjacjach z wierzycielami, dążąc do zawarcia układu.

monika-hyb.jpg
Monika Hyb

Filolog języka angielskiego, egzaminator CKE

Wieloletni nauczyciel i lektor, współpracuje ze szkołami językowymi i ośrodkami szkoleniowymi. Doświadczony filolog języka angielskiego, egzaminator CKE. Specjalizuje się w konwersacjach z zakresu Business English. Popularyzuje i rozwija metody coachingowe w nauce języka. Dąży do tego, by zmienić sztywny system uczenia na elastyczną, innowacyjną, dopasowaną do człowieka i jego psychiki metodę szybszej i efektywniejszej, bardziej świadomej nauki. Interesuje się metodyką nauczania języków obcych, zwłaszcza neurolingwistyką. Współpracowała z instytucjami państwowymi m.in. Urzędem Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego, a także licznymi korporacjami z wielu branż, szkoląc kadrę pracowniczą i kierowniczą, przygotowując do egzaminów FCE, CAE, CPE. Dzięki szkoleniom i warsztatom, ostatnio także online, ma możliwość dzielić się swoim doświadczeniem łączącym spojrzenie merytoryczne, praktyczne i biznesowe.

Wojciech-Jankowski.png
Wojciech Jankowski

DocuWare Konsultant w Ricoh Polska

Wojciech Jankowski to doświadczony konsultant DocuWare. Wojciech od wielu lat doradza i wyjaśnia, jak wejść bezpiecznie na ścieżkę cyfryzacji. Doskonale rozumie, że każda firma i dział mają swoje tempo oraz specyfikę i nie istnieje jeden słuszny scenariusz związany z wdrażaniem nowych rozwiązań. Wojciech wie, jak rozmawiać o nowych technologiach bez odwoływania się do skomplikowanych technicznych i informatycznych terminów.

grzegorz-niebudek.jpg
Grzegorz Niebudek

Adwokat, Doradca Podatkowy

Grzegorz jest adwokatem i doradcą podatkowym oraz Partnerem Zarządzającym w Kancelarii LTCA. Ukończył prawo na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie oraz aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie. Doświadczony ekspert z zakresu prawa podatkowego, laureat prestiżowych rankingów Rzeczypospolitej i Dziennika Gazeta Prawna w kategorii spory podatkowe, jak również w kategorii VAT i PIT. Grzegorz realizował wiele projektów doradczych, obejmujących planowanie podatkowe, zarządzenie ryzykiem prawnym i podatkowym, procesy restrukturyzacyjne oraz audyty podatkowe. Jako specjalista w zakresie procedury podatkowej z sukcesami prowadzi dziesiątki postępowań przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi oraz reprezentuje Klientów w skomplikowanych postępowaniach karnoskarbowych. Wykładowca na ponad 800 szkoleniach z zakresu prawa i podatków, restrukturyzacji oraz procedury podatkowej. Regularnie publikuje w prasie branżowej i specjalistycznej. Włada biegle językiem angielskim.

Pawel-Jedrzejczak.jpg
Paweł Jędrzejak

Trener Biznesu INFOR

Certyfikowany Trener Biznesu, ukończony program trenerski IBD Business School, ekspert z zakresu publikacji elektronicznych, od 12 lat związany z branżą wydawniczą działającą na rynku finansowo- kadrowym.

Hubert-Kaczmarczyk.jpg
Hubert Kaczmarczyk

Dr nauk prawnych, radca prawny w Krajowej Administracji Skarbowej, z-ca dyrektora Instytutu Nauk Prawnych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, trener KSS, mediator

Monika-Kawalec.jpg
Monika Kawalec

Doradca podatkowy w ACCF Biuro Księgowości i Doradztwa Podatkowego

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Asystentka w Zakładzie Rachunkowości Krakowskiej Akademii im. Frycza Modrzewskiego w Krakowie, wykładowca Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Warszawie. Stypendystka Sapere  Auso w roku 2005/2006, Główna Księgowa w międzynarodowej firmie w latach 2000-2007. Od 2006 roku właścicielka ACCF Biura Księgowości i Doradztwa Podatkowego zajmującego się obsługą w zakresie księgowości oraz kadr i płac małych i średnich firm z różnych sektorów.

katarzyna-kobiela.jpg
Katarzyna Kobiela

Stylistka, trener dress-codu oraz etykiety biznesu, konsultantka w zakresie doradztwa personalnego. Stylistka Galerii Klif. Wspolpracuje z markami: Makalu, Patrizia Aryton, Emanuel Berg oraz z Akademią Marki z Klasa jak ekspert od wizerunku marki personalnej. Jej artykuły można przeczytać w trójmiejskim magazynie „Prestiż” oraz „Lustro”. Prowadzi szkolenia z zakresu stylizacji, dress-codu oraz etykiety biznesu. Występuje jako prelegentka na konferencjach, autorka artykułów o tematyce modowej oraz biznesowej.

Elzbieta-Krywko.jpg
Elżbieta Krywko

Dyrektor zarządzający biurem rachunkowym Ekspert/Partner INFOR PL S.A.

Doradca podatkowy, mentor i trener biznesu, autorytet wśród właścicieli biur rachunkowych oraz księgowych. Społecznik oraz organizatorka szkoleń z polskich podatków dla ukraińskich księgowych. Dyrektor zarządzający biurem rachunkowym od 1995 roku. Autorka systemu do zarządzania biurem rachunkowym  "ORDYNATKA”. Od 2014 roku pomaga właścicielom biur rachunkowych w efektywniejszym zarządzaniu biznesem. Założyciel grupy na Facebooku „Zarządzanie biurem rachunkowym... od kuchni", które zrzesza blisko 3 tys. właścicieli biur rachunkowych i wspiera ich w rozwoju biznesów oraz w rozwoju osobistym. Na tej grupie dzieli się wiedzą z zakresu organizacji pracy i zarządzania biurem rachunkowym. Pomysłodawczyni integracji i warsztatów dla właścicieli biur rachunkowych. Autorka poradnika Gazety Prawnej wydawnictwa Infor pt. "Zarządzanie Biurem Rachunkowym wrzesień 2022". Hobbystycznie koci behawiorysta.

Lilianna-Kupaj.jpg
Lilianna Kupaj

Autorka, trener, coach, mentor, wykładowca akademicki

Właścicielka i dyrektor zarządzająca firmy Szkoła Coachingu Edukacyjnego prezes zarządu i fundatorka Fundacji Świadomego Rozwoju Edukacji.

Od 2012 roku publikuje książki o tematyce coachingowej. Jest autorką i współautorką książek o tematyce coachingowej i rozwojowej oraz narzędzi coachingowych/terapeutycznych. Współautorka artykułów naukowych z zakresu coachingu, edukacji i motywacji.

Zapoczątkowała w Polsce nurt coachingu edukacyjnego. Przygotowała pierwszych nauczycieli – coachów, wykorzystujących w swojej pracy kompetencje coachingowe.

W 2012 roku została nominowana na Ambasadorkę Przedsiębiorczości Kobiet przez Międzynarodową Sieć Ambasadorów Przedsiębiorczości Kobiet. Aktywnie działa na rzecz mentoringu w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet.  W 2015 roku została uhonorowana tytułem „Kreatora Kompetencji Społecznych”. W 2017 roku uhonorowana Skrzydłami Coachingu za promocję coachingu w edukacji. Znalazła się w prestiżowym „Leksykonie coachów trenerów mówców polskich” wydanym przez Wydawnictwo GALL.

W 2016 roku założyła Fundację Świadomego Rozwoju Edukacji, aby móc na szeroką skalę wspierać i rozwijać polską edukację.

O sobie mówi, że jest szczęśliwa i spełnioną kobietą, żoną i mamą.

Elzbieta-Lewandowska.jpg
Elżbieta Lewandowska

Partner zarządzający wiodącej kancelarii księgowo- podatkowej Lewandowski Belastingadvies & Accounting BV (LBEA.nl) z siedzibą w Schiphol Rijk (Amsterdam, Niderlandy).

Współzałożycielka i członek zarządu Polskiej Izby Handlowej w Niderlandach (PCCNL.NL). Elżbieta prowadzi od 2004 roku obsługę księgową, podatkową i wynagrodzeń w Niderlandach. Do grona klientów Elżbiety należą między innymi najwięksi polscy eksporterzy usług oraz małe i średnie przedsiębiorstwa delegujące pracowników do Niderlandów, bądź prowadzące działaność w Niderlandach. Interes klienta stawia na pierwszym miejscu gwarantując jednocześnie bezkompromisową jakość usług i merytorykę stawiając przy tym na automatyzację i nowe technologie. Regularnie wskazywana jest przez audytorów systemu NEN 4400 - 2 (system jakości compliance z zakresu spełnienia wymogów prawa Europejskiego i krajowego). Jedyna kancelaria polskojęzyczna w Niderlandach oferująca pełen pakiet usług od prowadzenia ksiąg, po doradztwo podatkowe a w tym sporządzanie analiz funkcjonalnych na potrzeby dokumentacji cen transferowych zakładów podatkowych zagranicznych firm świadczących usługi w Niederlandach. Elżbieta jest autorytetem w zakresie rozliczania pracowników delegowanych do Niderlandów a w tym optymalizacji kosztów pracy w kontekście przepisów niderlandzkich i polskich (delegowanie z A1). Kierowany przez Elżbietę team regularnie odnosi sukcesy w sprawach przeciwko niderlandzkiemu fiskusowi i inspekcji pracy.

dorota-labuda.png
Dorota Łabuda

absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Kielcach na kierunku pedagogika oraz Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie - studia podyplomowe na kierunku prawo podatkowe. Biegły sądowy z zakresu podatku od towarów i usług przy Sądach Okręgowych w Kielcach i Katowicach, były wieloletni pracownik administracji podatkowej w tym wyspecjalizowanego urzędu skarbowego, posiadający 28 letnie doświadczenie teoretyczne i praktyczne w zakresie prawa podatkowego (podatek od towarów i usług) i prawa proceduralnego (ordynacja podatkowa), Ma status trenera z ramienia Krajowej Szkoły Skarbowości. Wieloletni wykładowca kursów i szkoleń, współpracujący między innymi z 16 oddziałami okręgowymi Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Wykładowca Wyższej Szkoły Administracji Publicznej w Kielcach. 

Jako trener ceniona jest w szczególności za szeroką wiedzę teoretyczną popartą wieloletnią praktyką urzędniczą, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktu z uczestnikami.

Lukasz-Mazur.jpg
Łukasz Mazur

Co-founder of the ECDP Group

Prawnik, Doradca Podatkowy, przedsiębiorca. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Współzałożyciel i większościowy udziałowiec pierwszej polskiej międzynarodowej firmy doradczej. Odpowiedzialny za rozwój firmy m.in. w Niemczech, Czechach, Słowacji, Wielkiej Brytanii, Rumunii. Zarządza spółkami partnerskimi i projektami inwestycyjnymi Grupy. Wspiera działania firm w zakresie planowania i wdrażania programów ekspansji zagranicznej, rozwoju i  restrukturyzacji.  Od 20 lat zajmuje się doradztwem podatkowym dla największych polskich przedsiębiorstw.  

Wpisany na listę doradców podatkowych w Polsce, Rumunii i Niemczech. Autor kilkuset publikacji z zakresu prawa podatkowego, w tym w Gazecie Prawnej, Rzeczpospolitej, Monitorze Podatkowym i innych. W trakcie swej kariery przeprowadził ponad 1000 całodniowych szkoleń z zakresu prawa podatkowego. Ceniony ekspert w zakresie zarządzania sportem. Prelegent na największych konferencjach gospodarczych w Polsce. 

Konrad-Glejt.jpg
Konrad Glejt

OWNER CYBEAR

Absolwent najlepszych uczelni w Poznaniu i Warszawie. Pasjonat zagadnień cyberbezpieczeństwa. Zawodowo specjalizuje się w zagadnieniach cloud security, systemach operacyjnych Windows oraz w działaniach edukacyjnych w zakresie zagrożeń w sieci i sposobów ochrony przed nimi. Doświadczenie zawodowe zdobywał w największej polskiej firmie farmaceutycznej oraz spółce Skarbu Państwa z sektora energetycznego. Zabezpieczał infrastrukturę krytyczną państwa realizując wytyczne i rekomendacje instytucji nadzorujących. Tworzy swoją markę pod nazwą cybear. Jedno z ulubionych powiedzeń branżowych to – „Nie jest kwestią czy zostaniesz zhakowany, ale kiedy to się stanie”. Prywatnie miłośnik podróży oraz aktywnej formy spędzania czasu i dobrego sprzętu audio.