Menu - nagłówek (dodatkowe)

Zaloguj się

PL
Ewelina-Lewandowska.jpg
Ewelina Lewandowska

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Właścicielka biura rachunkowego. Współwłaściciel oraz Prezes UDB L&L sp. z o.o. specjalizującej się w szerokim zakresie działań w sektorze usług dla biznesu zapewniającej przedsiębiorcom wsparcie w dziedzinie prawa, podatków, księgowości, rozwiązań IT, usług HR. Wieloletni członek SKwP, w tym członek Klubu Biur Rachunkowych Oddziału Okręgowego SKwP w Kielcach.

Alina-Rudnicka.jpeg
Alina Rudnicka-Acosta

Współorganizator MKBR, Prezes Zarządu Audyt Partner sp. z o.o.

Stworzyła centrum usług wspólnych i rozwinęła je biznesowo. Uczestniczyła w wielu projektach akwizycyjnych. W swoich działaniach wykorzystuje wiedzę ekonomiczną w dziedzinach: finanse, rachunkowość i podatki oraz kreatywność biznesową. Zawodowo związana z markami Intermoda, Selena, Grupa Impel, Tax Care S.A., EPSA BPO S.A. Doradza, kreuje i wdraża rozwiązania, które potrafią dwukrotnie zwiększyć obroty

liderów na rynku polskiego biznesu. Jest praktykiem, który zbudował swoją wiedzę nie tylko na bogatym zawodowym doświadczeniu, ale również na solidnej podbudowie specjalistycznego wykształcenia, którego ostatni etap zakończyła 2016 r., z sukcesem broniąc dyplom Executive MBA w języku angielskim na Uniwersytecie Warszawskim z notą A+.

Patrycja-Strzelecka.jpeg
Patrycja Strzelecka

CCO, Partner Zarządzający, Prokurent CashDirector SA

MBA, Menedżerka, przedsiębiorczyni, inwestor, mentorka. 20+ lat doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem, zarówno w środowisku międzynarodowych korporacji jak i startupów. Ekspertka w obszarze zarządzania firmami outsourcingu księgowego (450 osób), nagrody za najszybciej rosnące firmy outsourcingowe. Aktywnie wspiera biznes kobiecy.

Janusz-Rynk.jpg
Janusz Rynk

Prezes zarządu FPD Sp. o.o. spółka doradztwo podatkowego

Doradca podatkowy posiadający 20 letnie doświadczenie w prawie podatkowym.
Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu podatku VAT oraz podatku od spadków i darowizn. Fascynat nowych technologii, robotyzacji i sztucznej inteligencji.
Twórca oprogramowania automatyzującego wprowadzanie faktur do systemów księgowych opartego na systemie OCR.

Ewa-Salska.jpg
Ewa Salska
Wiceprzewodnicząca Rady Fundacji Fundacji Wspierania i Rozwoju Biur Rachunkowych

Absolwentka Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Zielonej Górze w zakresie Systemów Zarządzania w finansach, ubezpieczeniach i bankowości.
Z księgowością związana od roku 1998. W trakcie pracy przeszła wszystkie etapy kariery zawodowej od księgowej po główną księgową, przechodząc również przez dział ekonomiczny. Przez 2 lata współpracowała z Syndykiem jako pełnomocnik ds finansowo-księgowych. Od kilku lat właścicielka Biura Księgowego.
Prywatnie mama 3 synów. Chętnie angażuje się w różne akcje charytatywne i społeczne.
Miroslaw-Sedlak.jpg
Mirosław Sędłak

Doradca w zakresie strategii i zarządzania

Prowadzi doradztwo biznesowe dla firm produkcyjnych, handlowych i usługowych z zakresu optymalizacji procesów zarządczych, finansowania inwestycji, rozwoju i zwiększenia sprzedaży.

Zawodowo związany z takimi markami jak: Grupa Impel, Kaczmarski Group, Extor, CashDirector, Hojo Clean, Budo-System, United Robots, Vantage Development, Smeo.

Praktyk w zakresie zarządzania zespołami o różnych kompetencjach. Członek rad nadzorczych. Wdrażał systemy i aplikacje do optymalizacji procesów usługowych.

Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, Executive MBA - Rotterdam School of Management – Erasmus University, Canadian International Management Institute ICAN we współpracy z Harvard Business School Publishing. 

Znawca rynku przedsiębiorstw finansowych w Polsce, tj. banków komercyjnych, banków spółdzielczych, SKOK-ów, firm pożyczkowych, firm faktoringowych, firm ubezpieczeniowych, firm windykacyjnych oraz tzw. wierzycieli wtórnych.

Ekspert w zakresie zarządzanie obsługą obrotu gotówkowego (cash processing, cash in transit), zarządzania bezpieczeństwem biznesu.

Wiedza i kompetencje na rynku biur informacji gospodarczej i biur informacji kredytowej.      

Jacek-Sikorski.jpg
Jacek Sikorski

Regionalny Kierownik Sprzedaży

Doświadczony ekspert rynku telekomunikacyjnego z obszaru B2B zarządzający w firmie Polkomtel Sp. z o.o. działającej pod marką Plus zespołami Menadżerów i Doradców Handlowych obsługujących sektor małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

Od ponad 25 lat związany z projektami budowania i podnoszenia kompetencji zespołów sprzedaży, rozwoju portfolio produktowego, zarządzania ofertą oraz wprowadzania  nowych produktów w tym również spoza branży telekomunikacyjnej na rynek B2B.

Absolwent Wydziału Zarządzania oraz studiów podyplomowych na Wydziale Informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie oraz studiów trenerskich w biznesie - Trener Biznesu, Coach ICF.

Michal-Skraba.jpg
Michał Skraba

Współwłaściciel oraz Prezes grupy doradczej TwentyTwenty

Współwłaściciel oraz Prezes grupy doradczej TwentyTwenty, zapewniającej przedsiębiorcom wsparcie w dziedzinie prawa, podatków, księgowości, rozwiązań IT, usług HR oraz marketingu.

Z wykształcenia jest prawnikiem oraz licencjonowanym doradcą podatkowym.

Przez ponad 20 lat pracował w KPMG – jednej z największych firm doradczych na świecie. Pełnił tam m.in. funkcję dyrektora ds. podatków, Head Of Tax Insurance, tworzył grupę Podatków lokalnych a także współtworzył wrocławski odział firmy.

Współpracował z dużymi funduszami venture capital, doradzając im optymalne modele finansowania oraz pomagając w transakcjach, fuzjach i przejęciach. Jest wizjonerem, którego innowacyjne pomysły wpływają na szybki oraz pewny rozwój biznesu.

Anna-Smorag.jpg
Anna Smorąg

Zastępca Dyrektora Archiwum Państwowego w Kielcach

Absolwentka UMCS, historyk-archiwista z wieloletnim doświadczeniem i praktyką zawodową; od ponad 20 lat zajmuje się nadzorowaniem państwowych i samorządowych jednostek organizacyjnych w zakresie prawidłowości postępowania z dokumentacją, specjalizuje się w tematyce zarządzania dokumentacją oraz jej wartościowania; trener na kursach kancelaryjno-archiwalnych I i II stopnia Krajowego Centrum Edukacji Archiwalnej Stowarzyszenia Archiwistów Polskich, wykładowca akademicki UJK (w latach 2011–2018).

Monika-Smulewicz.png
Monika Smulewicz

Partner, dyrektor zarządzająca outsourcingiem kadr, płac i rachunkowości w Grant Thornton

Założycielka społeczności HR na szpilkach oraz Akademii Mistrzostwa Kadrowo-Płacowego i Zarządzania Zasobami Ludzkimi – w projekcie z sukcesem przeszkolonych zostało już prawie 10.000 osób z całej Polski.


Ekspert, praktyk, a nade wszystko pasjonatka prawa pracy. Zawodowo, od ponad 20 lat, „sparingpartnerka biznesu”. Wspiera przedsiębiorców w obszarze kadrowo-płacowym, rozwiązując problemy, z którymi borykają się dynamicznie rozwijające się organizacje. Od wielu lat, na salach szkoleniowych, edukuje pracowników i menedżerów w obszarze prawa pracy i kalkulacji wynagrodzeń oraz tego, jak efektywnie i zgodnie z prawem zarządzać kapitałem ludzkim w organizacjach.

Rafal-Strzelecki.png
Rafał Strzelecki

Prezes Zarządu CashDirector SA

MBA, Eng. Manager, przedsiębiorca i inwestor. 20+ lat doświadczenia w zarządzaniu, finansach, projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych. Inicjator projektów innowacyjnych na skalę światową, ekspert w dziedzinie automatyzacji procesów księgowych i finansowych. Ekspert w obszarze praktycznych zastosowań sztucznej inteligencji.

Dominik-Rozdzialowski.jpg
Dominik Rozdziałowski

Naczelnik Wydziału do walki z Cyberprzestępczością KWP KIelce

Twórca Biura do Walki z Cyberprzestępczością Komendy Głównej Policji i jego Dyrektor. Absolwent Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa na kierunku Informatyka w ekonomii oraz Wyższej Szkoły Handlowej w Kielcach na kierunku Elektronika i telekomunikacja. Specjalizuje się w teleinformatyce. Biegły Sądowy z pięciu dziedzin przy Sądzie Okręgowym w Kielcach. Funkcjonariusz pionu do walki z przestępczością gospodarczą, wcześniej Naczelnik Wydziału do Walki z Cyberprzestępczością Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach. 

Piotr-Teodorczyk.jpg
Piotr Teodorczyk

Dyrektor Departamentu Klienta Firmowego mBank SA

20+ lat doświadczenia w bankowości, doświadczony manager wdrażający innowacyjne na skalę światową projekty bankowe wspierające przedsiębiorców i biura rachunkowe. Ekspert w zakresie projektów Beyond Banking, Embedded Banking i VAS. Entuzjasta nowoczesnych rozwiązań łączących bankowość, przedsiębiorców i księgowych. Bezpośrednio zaangażowany w powstanie jednej z największych sieci księgowych w Europie OSCBR.

Piotr-Wajszczuk.jpeg
Piotr Wajszczuk

Team Leader Helpdesk & Product Manager - Fakturownia

Prace w świecie faktur, obszarze magazynowym i księgowym rozpocząłem wspólnie z Fakturownią ponad 7 lat temu. Startując od bezpośredniej pracy z Użytkownikami systemu, poznałem ich potrzeby, wypracowałem metody działania i wyklarowałem pomysły na program przyjazny przedsiębiorcy w każdym aspekcie jego działania.


W ostatnich latach wspólnie z teamem wcielam w życie wszelkie sugestie Klientów co owocuje stale aktualizowanymi funkcjonalnościami.
W wolnym czasie interesuje się nowinkami technicznymi w świecie komputerowym oraz telefonii komórkowej. Lubię gry PC i książki osadzone w świecie fantasy.

Michal-Wawiorko.jpg
Michał Wawiórko

Ekspert i praktyk w obszarach automatyzacji i robotyzacji procesów

Z branżą IT oraz z nowymi technologiami związany od 2006 roku. 

Od 2017 roku wyposaża firmy i ludzi w roboty oraz upowszechnia robotyzację. Od 2018 roku jest CEO w polskiej firmie First Byte, która jest właścicielem autorskiego narzędzia klasy RPA o nazwie Wizlink, za pomocą którego roboty jeszcze szybciej mogą zagościć w różnej wielkości organizacjach.

Justyna-Wieteska-Sowinska.jpg
Justyna Wieteska-Sowińska

Dyrektor Rozwoju Regionu Region Świętokrzyski BGK

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w sektorze bankowym. Przed dołączeniem do Banku Gospodarstwa Krajowego pracowała w Santander Bank Polska S.A.

W BGK od 2020 roku, obecnie kieruje Zespołem Relacji w Regionie Świętokrzyskim. Wspólnie ze swoim zespołem realizuje projekty, których celem jest wspieranie zrównoważonego rozwoju w kraju poprzez finansowanie przedsięwzięć realizujących cel społeczno-gospodarczy.

Zbigniew-Wisniewski.jpg
Zbigniew Wiśniewski

Wiceprezes Zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa

Absolwent wydziału Handlu Zagranicznego SGH.

Współtwórca polskiego rynku płatności bezgotówkowych, autor wielu rozwiązań wykorzystywanych przez agentów rozliczeniowych, moderator i panelista na konferencjach branżowych, autor artykułów.

Wiceprezes Zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa od stycznia 2018 r. Wcześniej m.in. członek Zarządu, dyrektor pionu odpowiedzialnego za biznes acquiringowy w PolCard i First Data Polska, doradca Zarządu MCX Systems, ekspert Fundacji Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego, niezależny ekspert rynku płatniczego.

Współpomysłodawca i współtwórca Komitetu Agentów Rozliczeniowych, członek założyciel Stowarzyszenia Absolwentów Wydziału Handlu Zagranicznego SGH „Korporacja HZ”.

Odznaczony honorową odznaką Związku Banków Polskich.

Jadwiga-Wojtas.png
Jadwiga Wojtas

Dyrektor Produkcji i Rozwoju, Soneta sp. z o.o. – producent oprogramowania ERP enova365

Ekonomistka z wykształcenia, ma za sobą również doświadczenie w pracy jako główna księgowa. Od 20 lat nieprzerwanie związana z branżą IT. W codziennej pracy łączy potrzeby świata biznesu z możliwościami technologii, programistów i informatyków. Efektem pracy zespołu, którym kieruje jest polski system klasy ERP, ultranowoczesny i przyjazny użytkownikom, których liczną grupę stanowią również Księgowi. Prywatnie miłośniczka baletu i opery. Kieruje się maksymą, że najcenniejszych w życiu rzeczy nie nabywa się za pieniądze.

Agnieszka-Wujek.jpg
Agnieszka Wujek

Członek Krajowej Rady Biegłych Rewidentów, Członek Komisji ds. szkoleń oraz Komisji ds. finansowych PIBR, Sekretarz Rady Regionalnego Oddziału PIBR w Kielcach oraz Wiceprezes ds. szkoleń kieleckiego oddziału Stowarzyszenia Księgowych w Polsce

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W roku 2004 zdobyła tytuł biegłego rewidenta. Jest jednym z pierwszych (nr legitymacji 26) dyplomowanych księgowych – certyfikat nadawany przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. Od 1996 roku zatrudniona w firmie audytorskiej Bilans-Servis sp. z o.o. w Kielcach, gdzie od 2005 roku pełni funkcję dyrektora do spraw usługowego prowadzenia rachunkowości.



Członek Krajowej Rady Biegłych Rewidentów, członek Komisji ds. szkoleń oraz Komisji ds. finansowych PIBR.

Sekretarz Rady Regionalnego Oddziału PIBR w Kielcach oraz wiceprezes do spraw szkoleń kieleckiego oddziału Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.

Wykładowca na szkoleniach i kursach z zakresu rachunkowości, w tym szkoleniach obligatoryjnych dla biegłych rewidentów.

Maciej-Zaleski.jpeg
Maciej Zaleski

Radca Prawny, Doktor Nauk Prawnych

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, a także Universita degli Studi di Foggia.

Jako Radca Prawny od początku świadczył usługi prawne dla sektora finansowego początkowo pracując w banku, a później w spółce leasingowej.

Obecnie z sukcesem tworzy własną kancelarię, która świadczy usługi w zakresie dotyczącym obsługi prawnej przedsiębiorców, ale również która koncentruje się na pomocy Frankowiczom.

Obecnie wraz z zespołem kancelarii prowadzi ponad 300 postępowań przeciwko Bankom dotyczących umów „pseudowalutowych” (wyrażonych w walutach Franka Szwajcarskiego, Japońskiego Jena, lub EURO)

Robert-Zaranski.jpg
Robert Zarański
Prezes, współwłaściciel KSIEGOWYDORADCA    
  • Specjalizujący się w strategiach rozwoju biznesu, efektywności kosztowej, marketingu i sprzedaży oraz transformacji digital
  • Absolwent Programu Executive MBA. Ponad 19 lat doświadczenia w zarządzaniu, marketingu, nowoczesnych mediach i rozwoju produktów.
  • Ekspert w ewolucji nowych firm i nowych wzorców monetyzacji, zarówno w mediach jak iw handlu elektronicznym
  • Twórca i szef wielu nowych firm i głównych zmian istniejącej już oferty. Kreatywny, nagradzany profesjonalista z głębokim rozumieniem rynku
  • Założyciel i dyrektor wykonawczy firm marketingowych i nowych usług technologicznych
  • Prywatnie pilot samolotowy, organizator lotniczych rajdów, żeglarz i podróżnik
Ewelina-Rychlik.jpg
Ewelina Rychlik

Product Marketing Specialist - Fakturownia

Na co dzień moim konikiem jest dbałość o sprzedaż, marketing i PR firmy. Doświadczenie zawodowe uporządkowało moje naturalne talenty w sposób skrojony dla potrzeb pełnionego stanowiska, gdzie spełniam się zawodowo. Prywatnie moją miłością jest lotnictwo, szybując, lecąc czy kreśląc esy spadochronem po niebie, czuję wolność i beztroskę życia o jakiej marzy każdy z nas.

Pawel-Panczyj.jpg
Paweł Panczyj

Strategy & Business Development Director ABSL

Ekspert w zakresie wyboru lokalizacji dla projektów inwestycyjnych. Reprezentował zarówno sektor publiczny (Miasto Wrocław), jak również inwestorów biznesowych w procesie negocjacji dotyczących wyboru lokalizacji projektów.

Pełnił funkcję Eksperta Ernst & Young. Przez wiele lat był odpowiedzialny za wsparcie inwestorów w realizacji projektów inwestycyjnych po podjęciu decyzji lokalizacyjnej, nadzór nad procesem legislacyjnym w zakresie rejestracji firm i udzielania wsparcia na poziomie krajowym i lokalnym, doradztwo w procesie inwestycyjnym w zakresie udzielania lokalnych pozwoleń związanych z inwestycją, wsparcie w procesie ubiegania się o przywileje specjalnej strefy ekonomicznej.

Związany z ABSL od początku powstania Stowarzyszenia. Pełnił kolejno funkcję Doradcy Zarządu, Dyrektora Zarządzającego, a obecnie zasiada w Zarządzie ABSL na stanowisku Strategy & Business Development Director.

Mariola-Papiernik.jpg
Mariola Papiernik

Back Office Manager - Fakturownia

Moja przygoda z Fakturownią trwa już sześć lat i w tym czasie rozwinęłam się w obszarze księgowości, kadr i finansów. Na co dzień staram się wspierać wszystkich pracowników w ich codziennych obowiązkach. W wolnym czasie czytam książki, gatunek fantasy jest mi szczególnie bliski. Lubię długie spacery zwłaszcza kiedy mogę je połączyć z grzybobraniem.

Samir-Kayyali.png
Samir Kayyali

Doradca Podatkowy, Wykładowca

Doradca podatkowy, agent celny, wykładowca akademicki, pionier na rynku podatkowych szkoleń on-line. Uznany dydaktyk i praktyk. Przeprowadził ponad 800 szkoleń stacjonarnych, a w Internecie działa od 2013 roku. Realizował szkolenia m. in. dla Krajowej Izby Doradców Podatkowych, największych polskich banków, firm leasingowych, spółek Skarbu Państwa. Organizował szkolenia przygotowujące do egzaminu na doradcę podatkowego, wykładał ma studiach podyplomowych w dziedzinie prawa podatkowego. Prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego oraz największą w Polsce platformę z podatkowymi szkoleniami on-line.

Hubert-Abramiuk.jpg
Hubert Abramiuk

Polska Grupa IT Sp. z o.o.

Studiował ekonomię i zarządzanie na Uniwersytecie im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.

Wdrażał optymalizacje procesów produkcyjnych przy zastosowaniu systemów ERP. Opracował i wdrożył system zarządzania zadaniami pracowników oraz pomiaru czasu pracy, w ramach którego powstały autorskie modele biznesowe opisujące zarządzanie operacyjne oparte na czasie zależne od celów biznesowych organizacji.

Praktyk w zakresie zarządzania zespołami o różnych wielkościach i zakresach kompetencji.
Skutecznie zrealizował znaczącą liczbę projektów IT, a także zarządzał procesem produkcyjnym wielu systemów informatycznych.

Aktywnie uczestniczył we wdrożeniach systemów informatycznych w sektorach MŚP, public oraz korporacjach, zdobywając wiedzę i doświadczenie obejmujące wszystkie szczeble organizacji, od Wdrożeniowca, poprzez Team Leadera, PM po Prezesa Zarządu.
W swojej pracy wykorzystuje metodyki zwinne Scrum, zarządzanie projektami Prince 2, Service Design Thinking.

Prowadzi doradztwo biznesowe dla firm produkcyjnych, handlowych i usługowych z zakresu optymalizacji procesów zarządczych.

Obecnie zarządza firmą Polska Grupa IT Sp. z o.o. specjalizującą się we wdrożeniach systemów ERP, Partner enova365.

Anna-Aniszewska.jpg
Anna Aniszewska

Prezes Biura Rachunkowego Tax Free sp z o.o.

Ukończyła studia na Uniwersytecie Warszawskim -  Wydział Zarządzania-  kierunek – Finanse i Rachunkowość. Jest członkiem Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, Prezesem Biura Rachunkowego Tax Free sp z o.o. będącego członkiem Ogólnopolskiej Sieci Certyfikowanych Biur Rachunkowych współpracującej z mBankiem. Doświadczenie w zakresie księgowości zdobywała pracując na stanowisku głównej księgowej dużej firmie. Od 25 lat prowadzi  biuro rachunkowe.

W trakcie swojej przygody z księgowością uczestniczyła w setkach kontroli prowadzonych przez Urzędy Skarbowe i Celne, Urzędy Kontroli Skarbowej, Zakłady Ubezpieczeń Społecznych i inne instytucje rozliczające wsparcie z Funduszy Unijnych.

Występuje o zwrot podatku vat dla klientów swojego biura i nie lubi jak pieniądze „leżą” na kontach bakowych Urzędów Skarbowych.

Chętnie tłumaczy wszystkie zawiłości podatkowe. Przekłada przepisy prawa podatkowego na ludzki język. Dzieli się wiedzą i dobrem.

Nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. Zawsze wykorzystuje wszystkie dozwolone przepisami prawa mechanizmy w drodze do osiągnięcia postawionego celu. Wspiera klientów swojego biura od chwili podjęcia decyzji o rejestracji działalności gospodarczej do pełnego rozkwitu tej działalności.

Lubi kontrolować sytuację.  Jest wsparciem dla zespołu ludzi z którymi pracuje. Nie koncentruje się na przeszkodach, zawsze szuka rozwiązań. Nie boi się podejmować trudnych decyzji. Motywuje do działania siebie i innych. Stawia na rozwój osobisty i pozytywne relacje biznesowe.

W kwietniu 2020 roku wsparła swoją wiedzą i doświadczeniem grupę Beauty Razem w zakresie interpretacji przepisów dotyczących Tarczy Antykryzysowej oraz Tarczy Finansowej. Tłumaczyła zawiłości wprowadzanych na szybko przepisów i pomogła uzyskać wsparcie szacowane na około 250 mln. złotych. W marcu 2021 uczestniczyła w negocjacjach dotyczących wsparcia dla branży beauty. Wynegocjowane wsparcie dla branży szacowane jest na 1 mld. Złotych miesięcznie.

Prywatnie – spełniona matka, kochająca żona i pracująca kobieta.

„Nigdy nie jest za późno, by być tym, kim mógłbyś być.”

George Elliot

Jacek-Bajson.jpg
Jacek Bajson

Doradca Podatkowy, Prezes Zarządu ETL TAX

Ekspert Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan, członek Krajowej Rady Doradców Podatkowych.

Ekspert w zakresie planowania sukcesyjnego oraz pozyskiwania inwestorów dla firm sektora MŚP, szczególnie branży księgowej i podatkowej.

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadził wykłady na Podyplomowych Studiach Międzynarodowych Strategii Podatkowych na SGH oraz konferencjach organizowanych m.in. przez Ernst &Young, MDDP, PwC, BDO, TPA Horwath, Infor, Institute for International Research, Top Consulting, podatkowe koło naukowe Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Fundację Rozwoju Rachunkowości oraz Krajową Izbę Doradców Podatkowych.

Autor publikacji o tematyce podatkowej i sukcesyjnej. Wielokrotnie nagradzany i rekomendowany w rankingach redakcji dziennika „Rzeczpospolita” w kategorii najlepszego doradcy podatkowego w Polsce w dziedzinie podatku dochodowego od osób fizycznych.

Przemyslaw-Bartkowiak.jpg
Przemysław Bartkowiak
Wiceprezes, współwłaściciel KSIEGOWYDORADCA 

Ekspert z dziedziny digital marketingu i transfomacji zespołów do nowoczesnych kanałów sprzedaży

Ponad 10 letnie doświadczenie w obszarze startupów internetowych założyciel i prezes Revenue Group i Revenue Alley – spółek tworzących technologię do optymalizacji reklam w internecie.

20 letnie doświadczenia w efektywnym zarządzaniu zespołami handlowymi zarówno w obszarze mediów (Agora, Grupa Netsprint) jak i FMCG (Danone)

Wielokrotny prelegent konferencji branżowych w obszarze digital marketing i e-commerce, w latach 2008-2012 członek Rady Nadzorczej IAB Polska

Prywatnie pasjonat narciarstwa, windsurfingu i kitesurfingu.

Katarzyna-Bruzdzinska-Wojcik.jpg
Katarzyna Bruździńska-Wójcik

Właściciel AD.VISER

Manager Operacyjna posiadająca umiejętność angażowania i motywowania ludzi do realizacji celów strategicznych firmy w różnych scenariuszach biznesowych, również w zmianie i kryzysie (w tym restrukturyzacje i likwidacje).

Doświadczona w budowaniu i wdrażaniu usprawnień (procesy obsługi i doświadczenia klienta, sprzedaży, restrukturyzacyjne, etc.) przy zachowaniu najwyższych standardów jakościowych w biznesach usługowych (B2B).

Obszary eksperckie:
Zarządzanie operacyjne:
• przeprowadzanie operacji związanych z likwidacją spółki – tworzenie procesów i standardów obsługi (w trakcie pandemii, kryzysu) i realizowania SLA
• projektowanie procesów biznesowych i operacyjnych dla firm nowopowstałych i będących na etapie skalowania biznesu oraz organizujących procesy / struktury

Budowanie i zmiana modeli biznesowych | Wdrożenia usprawnień w obszarze sprzedaży i operacji:
• zbudowanie szeregu modeli biznesowych, struktury produktu, usługi i przepływu informacji dla firm; przeprowadzenie projektów operacyjnych, marketingowych (w tym event’y), poprawy efektywności sprzedażowej – współpraca z liderami rynku usług B2B, TMT, FMCG, retail

Malgorzata-Garstka.jpg
Małgorzata Garstka

Absolwentka SGH, Doktor nauk ekonomicznych, Biegły rewident

Posiada prawie 30-letnie doświadczenie w pracy w finansach i w działalności naukowej. Pracownik naukowo-dydaktyczny uczelni wyższej. Ambasador Kodeksu Zawodowej Etyki w Rachunkowości Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.

Zajmuje się zagadnieniami rachunkowości finansowej i zarządczej sektora prywatnego i publicznego, w tym etyką w rachunkowości, a także audytem wewnętrznym i zewnętrznym. Prowadzi szkolenia zawodowe dla różnych jednostek, badania naukowe nad jakością sprawozdawczości finansowej. Jest autorką kilku książek i wielu artykułów.

Iwona-Grochowska.jpg
Iwona Grochowska

Psycholog, trener biznesu, CEO Nais

Współzałożycielka i CEO Nais, aplikacji do doceniania i nagradzania pracowników. Autorka wielu artykułów na temat wzmacniania zaangażowania poprzez rozwój kultury doceniania.

Od kilku lat pracuje aktywnie nad metodami i narzędziami rozwijania kultury doceniania w miejscach pracy w myśl zasady, że wzajemne rozumienie wartości, strategiczne podejście, odpowiedzialność i konsekwencja są kluczowe w budowaniu autentycznej i szczerej kultury w firmie. Laureatka programów: Strong Woman in IT oraz Kreatywni w biznesie, orgaznizowanym przez magazyn Brief.

Pawel-Jedrzejczak.jpg
Paweł Jędrzejak

Trener Biznesu INFOR

Certyfikowany Trener Biznesu, ukończony program trenerski IBD Business School, ekspert z zakresu publikacji elektronicznych, od 12 lat związany z branżą wydawniczą działającą na rynku finansowo- kadrowym.

Ewelina-Klepacz.png
Ewelina Klepacz

Ekspert ds. AML w Verificators sp. z o.o.

Od ponad dekady związana z sektorem finansowym w dziedzinie audytu, przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowania terroryzmu, a także w dziedzinie wywiadu gospodarczego i antykorupcji.

Doświadczenie zdobyła współpracując z : PKN Orlen S.A., ING Bank Śląski, Deloitte, E&Y Sp. z.o.o. Consulting Sp. k., Nordea Bank AB, The Royal Bank of Scotland, Permanent TSB.

Wykształcenie :

  • Europejskiej Wyższa Szkoła Prawa i Administracji w Warszawie
  • The British Law Centre
Wiktor-Doktor.jpg
Wiktor Doktór

Moderator MKBR, Head of Pro Progressio

Jest Ekspertem Branży Outsourcingowej specjalizującym się w szerokim zakresie działań w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu, w tym BPO, Centrów Usług Wspólnych, Call i Contact Center oraz w tematyce nearshoringu i offshoringu. Jest Prezesem Zarządu Pro Progressio zlokalizowanej w Polsce - organizacji konsultingowo-doradczej w obszarze nowoczesnych usług biznesowych. Wiktor to jedna z czołowych osobowości

outsourcingowych w Polsce, wielokrotnie nagradzana za pracę ukierunkowaną na rozwój i wzrost branży usług dla biznesu. Wiktor i Pro Progressio są Partnerami Niemieckiego Stowarzyszenia Outsourcingowego, IAOP i GSA UK oraz innych globalnych stowarzyszeń outsourcingowych. Jest także autorem podcastów „BSS bez tajemnic” i „Good Morning BSS World”, gdzie wraz z gośćmi porusza różne tematy związane z globalnymi działaniami outsourcingowymi. Jego firma, Pro Progressio jest wydawcą serwisu internetowego FOCUS ON Business oraz drukowanego dwumiesięcznika Outsourcing&More.

Agnieszka-Komorowska.jpg
Agnieszka Komorowska

Trenerka komunikacji opartej o empatię (NVC), Mediatorka

Mediatorka, trenerka mediacji i komunikacji opartej o empatię, inspirowanej Porozumieniem bez Przemocy (Eng.: NVC) Marshalla B.Rosenberga.
Ma 15 lat doświadczenia biznesowego, w tym 10 lat na stanowisku kierowniczym, co inspiruje ją do skupienia uwagi na wspieraniu osób, które same wspierają innych: liderów w biznesie, nauczycieli w edukacji, opiekunów w rodzinach.
W pracy poza Porozumieniem bez Przemocy inspiruje się: Systemem Wewnętrznej Rodziny (IFS/SWR) Richarda Schwartza, Pozytywną Neuroplastycznością Ricka Hansona oraz Logoterapią Victora Frankla. W sferze rodzinnej, bliskie jest jej rodzicielstwo bliskości, które jest dla niej podstawą do komunikacji z córką.

Agnieszka-Kozak.png
Agnieszka Kozak

Wiceprezes zarządu, Zorius.pl

Doświadczony ekspert z wieloletnią praktyką w dziedzinie kadr i płac oraz księgowości. Certyfikowana Księgowa i Autoryzowany Trener Systemów Sage Symfonia. Od 15 lat prowadzi wdrożenia systemów zarządzania Sage Symfonia oraz Sage Symfonia ERP, a także szkolenia i konsultacje z zakresu zagadnień finansowo ekonomicznych oraz kadrowych. Jej pasją jest samokształcenie i kształcenie innych. Od kilku lat prowadzi szkolenia zawodowe oraz wykłady w szkołach policealnych oraz podyplomowych. Od 10 lat jest wspólnikiem i wiceprezesem firmy  Zorius.pl.

Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu i Uniwersytetu Warszawskiego.

Maria-Jolanta-Kryniger.jpg
Maria Jolanta Kryniger
Prezes Zarządu Fundacji Wspierania i Rozwoju Biur Rachunkowych

Prezes Zarządu Fundacji Wspierania i Rozwoju Biur Rachunkowych oraz członek zarządu Contador sp z o.o, Contador Tax sp z o.o.
Jej przygoda z księgowością trwa już ponad 30 lat. W trakcie pracy zawodowej przeszła przez wszystkie etapy od pomocy księgowej do właściciela biura rachunkowego. Wykształcenie ekonomiczne aktualizowane na bieżąco profesjonalnymi szkoleniami pozwala realizować jej pasję. Swoją pracę traktuje jak misję bo księgowość to powołanie. Chce pomagać przedsiębiorcom w bezpieczny sposób prowadzić działalność gospodarczą. W dzisiejszych bardzo trudnych czasach, w dobie przepisów zmieniających się z dnia na dzień pomoc fachowego księgowego pozwala prowadzić biznes bez stresu. Jej hasło to bezpieczny biznes to profesjonalna księgowość
Lilianna-Kupaj.jpg
Lilianna Kupaj

Autorka, trener, coach, mentor, wykładowca akademicki

Właścicielka i dyrektor zarządzająca firmy Szkoła Coachingu Edukacyjnego prezes zarządu i fundatorka Fundacji Świadomego Rozwoju Edukacji.

Od 2012 roku publikuje książki o tematyce coachingowej. Jest autorką i współautorką książek o tematyce coachingowej i rozwojowej oraz narzędzi coachingowych/terapeutycznych. Współautorka artykułów naukowych z zakresu coachingu, edukacji i motywacji.

Zapoczątkowała w Polsce nurt coachingu edukacyjnego. Przygotowała pierwszych nauczycieli – coachów, wykorzystujących w swojej pracy kompetencje coachingowe.

W 2012 roku została nominowana na Ambasadorkę Przedsiębiorczości Kobiet przez Międzynarodową Sieć Ambasadorów Przedsiębiorczości Kobiet. Aktywnie działa na rzecz mentoringu w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet.  W 2015 roku została uhonorowana tytułem „Kreatora Kompetencji Społecznych”. W 2017 roku uhonorowana Skrzydłami Coachingu za promocję coachingu w edukacji. Znalazła się w prestiżowym „Leksykonie coachów trenerów mówców polskich” wydanym przez Wydawnictwo GALL.

W 2016 roku założyła Fundację Świadomego Rozwoju Edukacji, aby móc na szeroką skalę wspierać i rozwijać polską edukację.

O sobie mówi, że jest szczęśliwa i spełnioną kobietą, żoną i mamą.

Pawel-Lewandowski.png
Paweł Lewandowski

Przewodniczący Sekcji Prawa Upadłościowego i Restrukturyzacyjnego przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie. Członek Krajowej Izby Doradców Restrukturyzacyjnych.

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Członek Izby Adwokackiej w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobył współpracując między innymi z Kancelarią Zimmerman i Wspólnicy Sp. k.

Licencję syndyka (nr 735), obecnie kwalifikowanego doradcy restrukturyzacyjnego, Paweł Lewandowski uzyskał w lipcu 2014 roku. Od tego czasu pełnił funkcję syndyka, tymczasowego nadzorcy sądowego lub kuratora w kilkudziesięciu postępowaniach upadłościowych wobec podmiotów gospodarczych z różnych sektorów, oraz blisko dwustu postępowaniach upadłościowych wobec konsumentów.

Paweł Lewandowski prowadził również postępowania restrukturyzacyjne jako nadzorca sądowy lub zarządca. Był nadzorcą sądowym w jednym z pierwszych przyspieszonych postępowań układowych toczących się przed Sądem Rejonowym dla m.st. Warszawy. Co więcej, pełnił funkcję nadzorcy sądowego w dwóch postępowaniach restrukturyzacyjnych wobec emitentów obligacji, w których liczba wierzycieli przekraczała 100 podmiotów. Wyróżnia się również doświadczeniem w prowadzeniu przygotowanej likwidacji (tzw. pre-pack).

Karol-Lagowski.jpg
Karol Łagowski

Radca prawny, doradca restrukturyzacyjny, biegły sądowy

Swoje upodobania zawodowe koncentruje wokół przedsiębiorców i osób fizycznych znajdujących się w postępowaniu upadłościowym, restrukturyzacyjnym, jak również zagrożonych niewypłacalnością. 

Absolwent wydziału prawa, a także studiów podyplomowych z zakresu „Prawa spółek” na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej z zakresu “Metod wyceny spółki kapitałowej”.

Egzamin na licencję syndyka złożył z wynikiem pozytywnym w październiku 2015 r., uzyskując w październiku 2016 r. licencję doradcy restrukturyzacyjnego nr 1060. Został jednym z najmłodszych doradców restrukturyzacyjnych w Polsce. Obecnie prowadzi kilkadziesiąt postępowań upadłościowych przedsiębiorców, jak i konsumentów. Jako pełnomocnik uczestniczył w szeregu postępowań restrukturyzacyjnych. Członek zespołu kancelarii Wspólnicy. Malecha Krzemiński Noga Kancelaria Prawnicza sp. j. w której działa drugi rok z rzędu zajęła I miejsce w Rankingu Kancelarii Rzeczpospolitej, w kategorii Nowe Prawo, Działalność restrukturyzacyjna.

Biegły sądowy z zakresu w zakresie wyceny, analizy, finansów, zarządzania oraz organizacji przedsiębiorstw w specjalności: wycena przedsiębiorstw oraz ich poszczególnych składników, w szczególności ruchomości, należności oraz praw niematerialnych; analiza zdolności upadłościowej. Wpisany na listę biegłych sądowych przy:

  • Sądzie Okręgowym w Warszawie;
  • Sądzie Okręgowym w Płocku;
  • Sądzie Okręgowym w Piotrkowie Trybunalskim.

Prelegent i wykładowca w ramach licznych szkoleń z zakresu prawa upadłościowego, prawa restrukturyzacyjnego, wyceny przedsiębiorstw i ich poszczególnych składników, statusu biegłego sądowego w polskim porządku prawnym, inwestowania w zagrożone aktywa, prowadzonych przy współpracy z między innymi:

  • Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie;
  • Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie;
  • GREMI MEDIA S.A. "Rzeczpospolita";
  • ShareO.
Joanna-Mesjasz.jpg
Joanna Mesjasz

Trener i doradca biznesu, coach, wykładowca w Collegium Da Vinci w Poznaniu

Doktor Nauk Humanistycznych w dziedzinie psychologii. Wieloletni praktyk zarządzania na kluczowych stanowiskach; m. in. Dyrektor Personalny GK Impel, Prezes Zarządu Spółki HRB, Wiceprezes Zarządu do spraw Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Przedsiębiorstwie Inżynierii i Hydrotechniki TAN S.A, Członek Zarządu w Przedsiębiorstwie Przemysłu Spirytusowego POLMOS we Wrocławiu, Dyrektor ds. HORECA w Browarach OKOCIM i Browarach Dolnośląskich PIAST, Prezes Zarządu Hurtowni Alkoholi i Napoi BIS w Lublinie.

Dwudziestoletnie doświadczenie na rynku szkoleniowym. Od 10 lat kieruje projektami zrealizowanymi m.in. dla Interferie SA, KPRM, Ministerstwa Sportu, CUW Grupy Wróbel, CUW Grupy Impel, Poczty Polskiej, Volkswagen Polkowice. Obecnie prowadzi projekt transformacji z organizacji funkcjonalnej na procesową. Specjalizuje się w projektach strategicznych i wdrożeniach zarządzania procesowego. Jest autorką kilkudziesięciu publikacji z zakresu psychologii zarządzania i zarządzania kapitałem ludzkim w organizacji.

Karolina-Oleszek.jpg
Karolina Oleszek

Doradca Finansowy Europejski Fundusz Leasingowy

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Ekspert w dziedzinie komunikacji zmian w zakresie regulacji i procesów kredytowych i leasingowych oraz wdrażania rozwiązań technicznych nowych produktów dla firm. Koordynator zespołów sprzedażowych w obszarach planowania, operacyjnym i kontroli. Od 2018 roku  z Europejskim Funduszem Leasingowym S.A. oraz EFL Finance S.A. Wcześniej przez 10 lat związana była z ING Bankiem Śląskim.

Agnieszka-Opalinska.png
Agnieszka Opalińska

Ekspert Projektu Księgowość, Soneta sp. z o.o. – producent oprogramowania ERP enova365

Absolwentka Filologii Polskiej oraz Rachunkowości i Finansów, dyplomowany księgowy. Od 10 lat związana z branżą IT. Posiada doświadczenie w kierowaniu zespołem, projektowaniu narzędzi księgowych oraz realizacji wdrożeń systemów w dużych organizacjach pozarządowych. Prywatnie matka trójki dzieci z wiecznym niedostatkiem snu.

Bogdan-Zatorski.jpg
Bogdan Zatorski

Ekspert konsultingu biznesowego i rozwoju produktu w Symfonii

Od ponad 20 lat zajmuje się cyfryzacją finansów i księgowości. Przez wiele lat rozwijał systemy informatyczne w obszarze obsługi finansowo-księgowej i podatków oraz zagadnień controllingowych. Piastował stanowiska dyrektora zarządzającego, dyrektora finansowego,

analityka finansowego oraz trenera. Wspiera wiedzą i doświadczeniem zespoły konsultantów, analityków i wdrożeniowców Symfonii, badających potrzeby klientów, a także poszukujących najlepszych rozwiązań, dopasowanych do indywidualnych wymagań właścicieli firm i użytkowników systemów IT.

26-27.10.2021
Godziny otwarcia
  • 26 X 2021
    09:00 - 17:00
  • 27 X 2021
    09:00 - 17:00
    26-27.10.2021
    Godziny otwarcia
    • 26 X 2021
      09:00 - 17:00
    • 27 X 2021
      09:00 - 17:00