adam.jpg
Adam Niewiedzioł
Specjalista ds. kluczowych klientów SaldeoSMART
Z branżą IT związany od 2009 roku, posiada bogate doświadczenie w obszarze przetwarzania danych oraz systemów wspierających zarządzanie przedsiębiorstwami. Jego kompetencje obejmują systemy ERP, workflow oraz WMS. Posiada wykształcenie informatyczne, ze specjalizacją w systemach i sieciach komputerowych, co stanowi solidną podstawę do wdrażania i doskonalenia nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Aktywnie dzieli się wiedzą jako prelegent na konferencjach branżowych, panelach dyskusyjnych i wydarzeniach specjalistycznych – zarówno w roli eksperta, jak i prowadzącego.
Karol-Watrobinski.jpg
Karol Wątrobiński
Radca prawny i wspólnik w kancelarii WN Legal Wątrobiński Nartowski
Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. Zdobywca nagrody specjalnej w konkursie Rising Stars Prawnicy – liderzy jutra. Specjalizuje się w prawie nowych technologii i ochronie danych osobowych. Uczestniczył w szeregu projektów dostosowywania działalności przedsiębiorstw do wymogów RODO. Był odpowiedzialny za skomplikowane wdrożenia RODO, w tym w grupach kapitałowych i podmiotach z kapitałem międzynarodowym. Stale doradza klientom w sprawach dotyczących bezpieczeństwa danych osobowych. Współautor „Księgi Bezpieczeństwa Komunikacji Elektronicznej w Pracy Radcy Prawnego" opracowanej na zlecenie Krajowej Izby Radców Prawnych, która jest eksperckim omówieniem kwestii bezpieczeństwa narzędzi takich jak chmura obliczeniowa stosowanych w pracy prawników. Jest prelegentem na seminariach, konferencjach oraz szkoleniach, a także autorem publikowanych w prasie artykułów na temat własności intelektualnej i danych osobowych. Członek Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji (GRAI) przy Ministerstwie Cyfryzacji.
Bez-tytulu.jpg
Agnieszka Pasek-Wujek
Prezes Oddziału Okręgowego w Kielcach, oraz członek Zarządu Głównego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W 2004 r. zdobyła tytuł biegłego rewidenta. Jest jednym z pierwszych (nr legitymacji 26) dyplomowanych księgowych – certyfikat nadawany przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. Sekretarz Krajowej Rady Biegłych Rewidentów oraz członek Komisji ds. szkoleń, Komisji ds. finansowych i Komisji organizacyjnej. Wiceprezes Rady Regionalnego Oddziału PIBR w Kielcach Prezes Oddziału Okręgowego w Kielcach, oraz członek Zarządu Głównego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, Prezes Bilans-Servis Księgi i Kadry sp. z o.o. w Kielcach. Jednocześnie wykonuje badania sprawozdań finansowych współpracując z firma audytorską Bilans-servis Sp. z o.o. Przewodnicząca Komitetu Audytu dla Gminy Miejskiej Kielce Wykładowca na szkoleniach i kursach z zakresu rachunkowości, w tym szkoleniach obligatoryjnych dla biegłych rewidentów.
438174101-7616239311765503-7893098150411795534-n.jpg
Ewelina Włodarczyk
Doradca podatkowy (nr wpisu 13791)
Doradca podatkowy (nr wpisu 13791), właścicielka renomowanej kancelarii podatkowej Prospect, partner zarządzający w Taxido.pl. Doświadczenie zawodowe zdobywała w innych kancelariach podatkowych, zajmując się kompleksową obsługą księgową i rachunkową firm z sektora MŚP oraz NGO. Obecnie zajmuje się zarządzaniem biznesem oraz doradztwem podatkowym w szerokim zakresie. Jest absolwentką kierunku Rachunkowość i Controlling na Wydziale Zarządzania i Administracji Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ukończyła wiele prestiżowych szkoleń, w tym również kursy nadające uprawnienia księgowego, głównego księgowego oraz specjalisty ds. wynagrodzeń. Do licznych sukcesów można zaliczyć również studia podyplomowe na kierunku Prawo podatkowe i podatki na jednej z najlepszych uczelni prawnych tj Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
WiktorD.png
Wiktor Doktór
Moderator MKBR, Head of Pro Progressio
Jest Ekspertem Branży Outsourcingowej specjalizującym się w szerokim zakresie działań w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu, w tym BPO, Centrów Usług Wspólnych, Call i Contact Center oraz w tematyce nearshoringu i offshoringu. Jest Prezesem Zarządu Pro Progressio zlokalizowanej w Polsce - organizacji konsultingowo-doradczej w obszarze nowoczesnych usług biznesowych. Wiktor to jedna z czołowych osobowości outsourcingowych w Polsce, wielokrotnie nagradzana za pracę ukierunkowaną na rozwój i wzrost branży usług dla biznesu. Wiktor i Pro Progressio są Partnerami Niemieckiego Stowarzyszenia Outsourcingowego, IAOP i GSA UK oraz innych globalnych stowarzyszeń outsourcingowych. Jest także autorem podcastów „BSS bez tajemnic” i „Good Morning BSS World”, gdzie wraz z gośćmi porusza różne tematy związane z globalnymi działaniami outsourcingowymi. Jego firma Pro Progressio jest wydawcą portalu oraz drukowanego dwumiesięcznika FOCUS ON Business.
Honko-Stanislaw-2-DSC4162.jpg
dr hab. Stanisław Hońko - prof. US
Prezes Zarządu Głównego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce
Doktor habilitowany (dyscyplina finanse), profesor Uniwersytetu Szczecińskiego, Przewodniczący Rady Naukowej Instytutu Ekonomii i Finansów Uniwersytetu Szczecińskiego, prezes Zarządu Głównego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, prezes zarządu Stowarzyszenia Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Szczecinie, Dyplomowany Księgowy SKwP nr 1012, doradca podatkowy nr 13564, członek Komitetu Standardów Rachunkowości, przewodniczący Rady Programowej Czasopisma Rachunkowość. Prowadzi zajęcia na wszystkich poziomach studiów oraz na kursach w SKwP. Autor ponad 300 publikacji dotyczących rachunkowości i podatków.
MICH.jpg
Michał Cielibała
Doradca podatkowy, Prezes Zarządu Biura Rachunkowego BIUREX, Prezes Klubu Biur Rachunkowych SKwP w Kielcach
Doradca podatkowy, prawnik. Wykładowca akademicki z ponad 20-letnim stażem. Założyciel i Prezes Zarządu Biura Rachunkowego BIUREX które działa w Kielcach już ponad 33 lata. Właściciel największej w Kielcach kancelarii podatkowej zatrudniającej 4 doradców podatkowych i 2 prawników. Prezes Zarządu Klubu Biur Rachunkowych SKwP w Kielcach. Twórca Akademii Podatkowej TaxMania, która propaguje przedsiębiorczość wśród młodzieży i osób bezrobotnych w celu pobudzenia ducha przedsiębiorczości i zachęcenia do prowadzenia własnego biznesu. Prekursor kształcenia dualnego na świętokrzyskim rynku edukacyjnym. Prelegent licznych konferencji, eventów i spotkań biznesowych. Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem w zakresie prawa podatkowego daje mu olbrzymią satysfakcję. W latach 2006-2014 Przewodniczący Świętokrzyskiego Oddziału Zarządu Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Członek Państwowej Komisji Egzaminacyjnej ds. Doradztwa Podatkowego w latach 2014-2018. Obecnie członek Krajowej Rady Doradców Podatkowych.
ALA.jpg
Alina Rudnicka-Acosta
Współorganizator MKBR, Prezes Zarządu Audyt Partner sp. z o.o.
Stworzyła centrum usług wspólnych i rozwinęła je biznesowo. Uczestniczyła w wielu projektach akwizycyjnych. W swoich działaniach wykorzystuje wiedzę ekonomiczną w dziedzinach: finanse, rachunkowość i podatki oraz kreatywność biznesową. Zawodowo związana z markami Intermoda, Selena, Grupa Impel, Tax Care S.A., EPSA BPO S.A. Doradza, kreuje i wdraża rozwiązania, które potrafią dwukrotnie zwiększyć obroty liderów na rynku polskiego biznesu. Jest praktykiem, który zbudował swoją wiedzę nie tylko na bogatym zawodowym doświadczeniu, ale również na solidnej podbudowie specjalistycznego wykształcenia, którego ostatni etap zakończyła 2016 r., z sukcesem broniąc dyplom Executive MBA w języku angielskim na Uniwersytecie Warszawskim z notą A+.
pawel-jedrzejak-2.jpg
Paweł Jędrzejak
Trener Biznesu INFOR
Trener Biznesu, ukończony program trenerski IBD Business School, Coach – certyfikat Noble Manhattan School, ekspert z zakresu publikacji elektronicznych, od 13 lat związany z branżą wydawniczą działającą na rynku finansowo- kadrowym.
Przemek.jpg
asp. Przemysław Nowak
Policjant
Policjant z 13 letnim stażem. Od 10 lat pełniący służbę w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach. Zajmował się między innymi zapobieganiem i zwalczaniem cyberprzestępczości, przestępczości gospodarczej i ekonomicznej.
Foto-M.-Sedlak.jpg
Mirosław Sędłak
Doradca w zakresie strategii i zarządzania
Prowadzi doradztwo biznesowe dla firm produkcyjnych, handlowych i usługowych z zakresu optymalizacji procesów zarządczych, finansowania inwestycji, rozwoju i zwiększenia sprzedaży. Zawodowo związany z takimi markami jak: Grupa Impel, Kaczmarski Group, CashDirector, United Robots, Smeo, Time Group, G7 Group. Praktyk w zakresie zarządzania zespołami o różnych kompetencjach. Członek rad nadzorczych. Wdrażał systemy i aplikacje do optymalizacji procesów usługowych. Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, Executive MBA - Rotterdam School of Management – Erasmus University, Canadian International Management Institute ICAN we współpracy z Harvard Business School Publishing. Znawca rynku przedsiębiorstw finansowych w Polsce, tj. banków komercyjnych, banków spółdzielczych, SKOK-ów, firm pożyczkowych, firm faktoringowych, firm ubezpieczeniowych, firm windykacyjnych oraz tzw. wierzycieli wtórnych. Ekspert w zakresie zarządzanie obsługą obrotu gotówkowego cash processing, cash in transit).
Marta-Klepacz.jpg
Marta Klepacz
Partner w MDDP
Ekspertka w obszarze cen transferowych. Specjalizuje się w przeglądach/sporządzaniu dokumentacji cen transferowych, przeprowadzaniu analiz porównawczych oraz opracowywaniu i implementacji polityk cen transferowych w grupach kapitałowych. Realizuje projekty dotyczące ustalenia metodologii kalkulacji wynagrodzenia w ramach transakcji w celu zapewnienia bezpieczeństwa z perspektywy cen transferowych. Zajmuje się restrukturyzacjami działalności grup kapitałowych oraz wspiera klientów podczas kontroli podatkowych. Na co dzień współpracuje z klientami z branży meblarskiej, papierniczej, finansowej, farmaceutycznej, FMCG, transportowej. Ma szerokie doświadczenie w zakresie procesowania Uprzednich Porozumień Cenowych. Prowadzi warsztaty dotyczące cen transferowych.
DSC00021f-1.JPG
Rafał Małecki
Manager w MDDP Outsourcing
Jestem ekonomistą z prawie dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym w dziedzinie rachunkowości i finansów, absolwentem studiów ekonomicznych na Politechnice Warszawskiej i Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Ukończyłem studia podyplomowe w zakresie rachunkowości na Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz uzyskałem certyfikat księgowy Ministerstwa Finansów. W MDDP Outsourcing zajmuję się kierowaniem pracą rozbudowanego zespołu księgowego, specjalizując się w prowadzeniu ksiąg dla firm z branży usługowej i handlowej (funkcjonujących w większości w ramach międzynarodowych grup kapitałowych). Moje codzienne zadania obejmują prowadzenie ksiąg rachunkowych, koordynowanie pracy podległych zespołów oraz efektywną organizację procesów, aby zapewnić wysoką jakość danych finansowych naszym klientom. Uczestniczę m.in. w procesach zamknięcia ksiąg, raportowania, obsłudze due dilligence czy audytów księgowych i podatkowych.
429818957-122096253812241600-4339581585383294745-n.jpg
Mateusz Brzeziński
Adwokat, prelegent Kongresu Biur Rachunkowych
Mateusz Brzeziński to adwokat z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu postępowań sądowych oraz doradztwie prawnym na rzecz klientów indywidualnych i biznesowych. Ukończył studia prawnicze na Uniwersytecie Jagiellońskim, zdobywając doświadczenie m.in. podczas pracy w kancelarii Rzecznika Praw Obywatelskich. Od blisko 10 lat prowadzi własną kancelarię, koncentrując się na rzetelnej analizie problemów prawnych i skutecznym reprezentowaniu klientów przed sądami wszystkich instancji oraz organami administracyjnymi. Podczas Kongresu Biur Rachunkowych podzieli się praktyczną wiedzą z zakresu prawa, przybliżając uczestnikom najważniejsze aspekty współpracy prawników z branżą księgową oraz najczęstsze problemy prawne pojawiające się w relacjach biznesowych.
Rafal-Cyndler.jpeg
Rafał Cyndler
CEO Netige
Praktyk z ponad 17-letnim doświadczeniem w zarządzaniu IT – od prowadzenia wewnętrznych działów IT w dużych spółkach handlowych, przez rolę CTO w software house, aż po budowę firmy oferującej kompleksową obsługę informatyczną dla biznesu. Specjalizuje się w bezpieczeństwie infrastruktury IT oraz wsparciu organizacji w budowaniu odpornych i nowoczesnych środowisk pracy. Na co dzień pomaga firmom „zapomnieć” o problemach IT, by mogły w pełni skupić się na tym, co najważniejsze – swoim biznesie.
Adam-CHyb.jpg
Adam Chyb
Trener, Mówca Motywacyjny, Audytor, Ekspert w dziedzinie jakości, automatyzacji i standaryzacji procesów obsługi klienta
Od 30 lat przedsiębiorca prowadzący działalność w branżach szkoleniowej, finansowej, eventowej i gastronomicznej. Prezes Zarządu Lumina Energy Polska Sp. z o.o. Z pasją i zaangażowaniem dzieli się swoją wiedzą prowadząc wykłady i inspirujące szkolenia dla biznesu, administracji, jednostek samorządu terytorialnego i innych organizacji, w tym ZUS, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Finansów, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Posiada doświadczenie w marketingu politycznym jako szef kampanii wyborczych. Budował i zarządzał zespołami handlowców. Współpracował z trenerami i sportowcami.
Maciej-Kropidlowski-1.jpg
Maciej Kropidłowski
Product Manager w Itmation S.A.
Product Manager w Itmation S.A., z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży IT, z czego ponad 10 lat specjalizuje się w środowiskach wirtualnych i chmurowych dedykowanych systemom ERP. Specjalizuje się w opracowywaniu koncepcji, rozwoju i optymalizacji usług hostingowych oraz ofert dla systemów ERP różnych producentów. Posiada szeroką wiedzę w zakresie dostosowywania środowisk do potrzeb różnych grup klientów, takich jak biura rachunkowe, firmy handlowe z sektora eCommerce oraz przedsiębiorstwa wielooddziałowe. Ekspert w licencjonowaniu produktów Microsoft w środowiskach hostowanych, ze szczególnym uwzględnieniem SQL Server. Do jego kluczowych kompetencji należy analiza potrzeb klientów i sizing usług, co pozwala mu tworzyć efektywne i skalowalne rozwiązania IT.
Daniel-Mazurkiewicz-1.jpg
Daniel Mazurkiewicz
Prezes i współwłaściciel Itmation S.A.
Prezes i współwłaściciel Itmation S.A. – największego w Polsce operatora chmury dedykowanej dla małych i średnich systemów ERP. W ciągu 10 lat, wraz z zespołem, zrealizował prawie 600 wdrożeń systemów do zarządzania w chmurze. Dodatkowo z branżą IT jest związany jako Partner Zarządzający w firmie Softiq, zatrudniającej 350 osób do realizacji projektów transformacji cyfrowej dla sektora publicznego oraz klientów międzynarodowych. Od 2015 roku współtworzy ITCORNER – ogólnopolskie stowarzyszenie właścicieli firm technologicznych, gdzie przez ostatnie 3 lat pełnił funkcję Prezesa. W prowadzeniu biznesu ważne dla niego jest budowanie wartościowych i długoterminowych relacji zarówno ze swoim zespołem jak i klientami. Ważną życiową inspiracją jest dla niego postać Arnolda Schwarzeneggera a jego podejście do zarządzania najlepiej opisuje książka Upór – Angeli Duckworth. Prywatnie interesuje się wprowadzaniem zmian w edukacji oraz sposobie uczenia dzieci i młodzieży z wykorzystaniem technologii oraz żeglarstwem morski
Tomasz-Lemanski-1.jpg
Tomasz Lemański
Założyciel i współwłaściciel Itmation S.A.
Mgr inż. informatyk. Założyciel i współwłaściciel Itmation S.A. - polskiego lidera w obszarze hostingu systemów ERP. Ekspert w dziedzinie cyfryzacji przedsiębiorstw i Cloud Computingu
Krzysztof-Gorski.jpg
Krzysztof Górski
Ekspert Pracuj.pl Trener
Wykształcenie: Prawo i Administracja, Dziennikarstwo, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Szkoła Trenerów Biznesu SET. Doświadczenie: 26 lat aktywności zawodowej. 3 lata pracy w mediach (copywriter, media planner, reklama). 16 lat związany z rynkiem pracy (rekrutacje, EB, procesy). Od 3 lat certyfikowany (IES) trener w biznesie. Zainteresowania: Rynek pracy. User/Candidate Experience. Optymalizacja procesów.
DSC02877.jpg
Małgorzata Rzeźnik- Chrzan
Specjalista ds. kluczowych klientów SaldeoSMART
Od wielu lat zdobywa doświadczenia w obsłudze klienta, konsekwentnie rozwijając swój profil zawodowy. Z branżą usług teleinformatycznych i oprogramowania wspierającego prowadzenie biznesu związana od ponad 5 lat. W SaldeoSMART prowadzi rozmowy z kluczowymi klientami. Analizuje potrzeby i wymagania, które stawiają klienci, aby wprowadzać najlepsze rozwiązania usprawniające ich codzienną pracę z dokumentami.Jest zaangażowana w budowanie trwałych relacji biznesowych opartych na wzajemnym zaufaniu i transparentnej komunikacji. Wspiera firmy w automatyzacji procesów. W codziennej pracy zachęca do otwartości na zmiany i nowe możliwości jakie dają technologie.
30.09-1.10.2025
Godziny otwarcia
  • 30 IX 2025
    09:00 - 17:00
    9.00-17.00
  • 01 X 2025
    09:00 - 16:00
    9.00-16.00
    30.09-1.10.2025
    Godziny otwarcia
    • 30 IX 2025
      09:00 - 17:00
      9.00-17.00
    • 01 X 2025
      09:00 - 16:00
      9.00-16.00