kids time logo To są jedyne targi w Polsce na tak wysokim poziomie, które związane są z tematyką dziecięcą. Tutaj mamy nie tylko miliony zabawek, ale również mnóstwo innych artykułów dla dzieci poprzez wózki, nosidełka, ubranka, buciki czy cudowne maskotki. Wydaje mi się, że każdy wydawca, producent powinien tutaj być. My wystawiamy się tutaj już od 9 lat, i za każdym razem spotykamy się z naszymi klientami. Często zdarza się tak, że hurtownicy, dystrybutorzy, z którymi współpracujemy, mają na targach swoje stoiska. To jest święto branży - Bożena Michalska, Granna

 

kids time logo Jesteśmy po raz pierwszy wystawcami na tych targach. Nasze odczucia są jak najbardziej pozytywne, ponieważ spotkaliśmy wiele osób, z którymi współpracujemy, a także pojawiło się wiele nowych osób, z którymi mamy nadzieję nawiązać współpracę – Patrycja Syska-Janas, Patulove

 

kids time logo Uważam, że Targi Kielce są jak najbardziej pozytywnym miejscem przedstawiającym możliwość współpracy, zdobycia nowych klientów i bliższej współpracy ze stałymi klientami. Duża liczba zwiedzających wpływa na pozytywny rozwój nowych możliwości - Robert Sapierzyński, MGA

 

kids time logo Doceniamy bardzo mocno pod względem merytorycznej wykład Rene Rice, która przedstawiała trendy w branży zabawek na całym świecie. Dużo mówiła o innowacjach. Dla nas było to ogromnym wyróżnieniem, że przyszła do nas po swoim wykładzie. Mieliśmy przed nią taką mikroprezentację naszego produktu – Marta Buczkowska, Smartbee Club

 

kids time logo Jesteśmy bardzo zadowoleni z biznesu, z wizyty klientów. Wśród zwiedzających są przede wszystkim sklepy dziecięce, partnerzy handlowi – Monika Szczerbiak, Hartan

 

kids time logo Jest to jedyna taka impreza w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, tak duża, i tak konkretna. Każdy, kto jest w tej branży powinien tu być. Ważne jest to, że jest tutaj bardzo dużo zagranicznych gości. My to odczuwamy, że z roku na rok jest ich coraz więcej – z Grecji, Czech, Chorwacji, Słowenii, Danii – Magdalena Nadolska-Bąk, Regnum

 

kids time logo My spotykamy się głównie ze stałymi klientami, którzy współpracują z nami na co dzień. Pozyskujemy również masę nowych klientów, którzy też z nami zostają – Gabriela Witos, Antonio Juan

 

kids time logo Przede wszystkim jest to możliwość spotkania się z klientami, z którymi w ciągu roku nie zawsze jest okazja i możliwość. To dobry czas do zaprezentowania nowej kolekcji, ponieważ co roku jest nowy katalog i nasza premiera zawsze odbywa się tutaj, podczas targów KIDS’ TIME. Przeważnie odwiedzają nas właściciele sklepów, ale jest też sporo osób zza granicy – z Rumunii, Estonii, Słowacji – Justyna Kwiatkowska, Marina&Pau

 

kids time logo Bierzemy udział w tych targach przede wszystkim dlatego, że mamy w swojej ofercie między innymi gry planszowe. Nie ma już stricte księgarń, w których są tylko i wyłącznie książki. Teraz każda księgarnia to już  jest trochę księgarnia, trochę sklep papierniczy i zabawkowy. Branża zabawkowa ma się dobrze, co widać po wystawcach i stoiskach – Tomasz Szymański, wydawnictwo Egmont

 

kids time logo Jesteśmy bardzo zadowoleni i cieszymy się z nowo nawiązanych kontaktów, przedłużenia współpracy i utrzymywania kontaktu z dotychczasowymi klientami. Są fale odwiedzin naszego stoiska i nie możemy narzekać na nudę – Bartłomiej Suchanek, Marioinex

 

kids time logo Zawsze staramy się na targi KIDS’ TIME przygotowywać nowości, więc to też jest dobry moment żeby wszystkim pokazać, co mamy nowego. Targi to po pierwsze zbliżenie kontaktu z klientem, a po drugie możliwość prezentacji oferty. Tutaj na targach zaczęliśmy współpracę z siecią Smyk, kilka lat temu. Dla nas to był bardzo duży zastrzyk zamówień. Dzięki tym targom zdobyliśmy również kilka klientów zagranicznych – Agnieszka Hencz, Hencz Toys

 

kids time logo Targi Kielce cieszą się dużym zainteresowaniem jeżeli chodzi o klientów zagranicznych. W tym roku dostrzegamy spore zainteresowanie ze strony wschodu, jak i zachodu. Spotykamy też dużo firm, z którymi możemy podjąć współpracę. Na pewno pojawimy się tutaj również za rok – Piotr Zając, Emel

 

kids time logo Ta edycja pozwoliła nam na spotkanie z zupełnie nowymi klientami, osobami, które dopiero myślą o rozpoczęciu działalności, otwarciu sklepów obuwniczych. Pojawiały się osoby, które są zainteresowane zarówno obuwiem przeznaczonym dla dzieci, jak i dorosłych. To miłe spotkanie, możliwość dopytania o różne rzeczy – Paula Szwedkowicz, GEOX

 

kids time logo Fajna atmosfera i organizacja targów KIDS’ TIME. To super okazja żebyśmy mogli spotkać się z naszymi klientami, kontrahentami. To też świetny moment do pozyskania nowych klientów – Aleksandra Kołodziejczyk, La Millou

 

kids time logo Mamy dobre wrażenia dotyczące targów. Jest to na pewno potencjalne miejsce, gdzie można zdobyć klientów, nawiązać relacje, współpracę. Na pewno następnym razem też odwiedzimy Targi Kielce
– Mateusz Wiśniowski, Zombie dash

 

kids time logo Tak, jak co roku udaje się nam pozyskać nowych klientów. Coraz więcej pojawia się kontrahentów zagranicznych, co jest dużym atutem targów KIDS’ TIME – Łukasz Wysoczyński, Bocioland

{{ data.trade.title }}
{{ data.trade.started_at.date | formatDate('DD-MM-YYYY') }} - {{ data.trade.finished_at.date | formatDate('DD-MM-YYYY') }}
{{ data.trade.displayed_date }}
{{ item.tradeExhibitor.title }}
{{ item.tradeExhibitor.stand }}
Nie posiadasz dodanych wystawców.
{{ data.trade.title }}
{{ data.trade.started_at.date | formatDate('DD-MM-YYYY') }} - {{ data.trade.finished_at.date | formatDate('DD-MM-YYYY') }}
{{ data.trade.displayed_date }}
{{ item.point.stand }}
Nie posiadasz dodanych wydarzeń.
Pokaż planer targowy